Room W&R

07 Temmuz, 2008


yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

36 yorum:

ionesco dedi ki...

3 çekmeceli şifonyerden kalem ,havlu ve şifreli kutu aldım

Sis dedi ki...

şişeden etiket,kalem kum saati havlu kozmetik şişesi aldım.
yatağın altından şifreli kutu.

ionesco dedi ki...

aynı şifonyerin üstünden pembe krem ,pardon şifreli kutu yatağın altında.
yastığın sağından iğne gibi bişey aldım
büfeden de şarap şişesinin etiketini aldım

Sis dedi ki...

kremi about yapıp kapağını açın.havluyu about yapıp krem döküp çekmecedeki ruju silin anagram yazıyor.şarap etiketinde de monogram

Sis dedi ki...

duvardaki bir resmi düşürüp anahtar aldım o da tuvalet masasındaki çekmeceyi açtı kağıt çıktı yaprak kova şişe sembolü var

Sis dedi ki...

aha aldım.önce kalemi uzatmak gerek.tornavida ucu galiba

Adin dedi ki...

yatak üzerinden aldığım sprey aparatında ingilizce yazı var toward the wall..

Sis dedi ki...

koltukta sağ yastığı kaldırınca gölge gibi bir şey var ordan da tornavida sapı çıktı birleşti.
tornavidayla ayna önündeki puf açtım boş şişe aldım

Sis dedi ki...

aldım sonunda yastıktan yatak solda kalan ekranda yastığa yaklaşıp alınıyor

Nağme dedi ki...

duvardaki üst ortadaki resim düşüyo anahtar alınıyo yaziim dedim burda olduğumu belli edeyim

b@nu dedi ki...

boş şişeyle kapığı birleştirin
sonra birleşmiş haliyle about item yapın içine su dökün çaydanlık gibi şeyden

Nağme dedi ki...

pufun içinden çıkan parfüm şişesi ile yastığın kenarından alınan sıkma aparatı birleşti

Sis dedi ki...

etiketteki 8 yaprak 3 tane saksı 2 bardak kutunun şifresi 832 kırmızı bir şey çıktı üstne şifre yazmak gerek sanırım

b@nu dedi ki...

dolabın sağ tarafını açmadınız mı acepp ordan almıştım

b@nu dedi ki...

alt kapağını yanii ama kapağın sol üstüne tıklayarak açılıyo

Nağme dedi ki...

cam kapaklar gibi açılıyomuş y,bari cam yapında anlayalım dimi ama

b@nu dedi ki...

bende boş item yeri kalmadı aktif olan içi dolu siprey ve sisin keskin zekasıyla keşfettiğimiz şifremizle elde edilen ( ne uzun cümle kurdumm ) kırmızı famasingoo:D bide kum saatim var

Sis dedi ki...

ok açtık.kulplara değil name kapak üstüne tıkla.
kum saatinin üst kapağı açılıyor.o içindeki şeyden de şişeye koydum.pembe su oldu

Sis dedi ki...

spreyi de yatağı karşıdan görürkenki duvara sıktım sing escape yazdı

Nağme dedi ki...

kum saatinin üstü açıldı içindeki şeyden aldım şişenin içine

b@nu dedi ki...

şifonyerin alt çekmecesini açtınız mı evet sisi benimde pembe kum kokulu parfümüm var:D

Sis dedi ki...

veee tüm harflweri deneyip:)

v harfi ile o alet anahtar oldu çıktımmmm

Nağme dedi ki...

o küçük şeye tek harf yazılabiliyo ya tek tek deniyom ben

Nağme dedi ki...

v harfi yazılıyo o küçük şeye anahtar oluyo dışardayım.off sonlardaki harfi koymuşlar tamda

Adin dedi ki...

teşekkürler.. yardımlarınızla bitirdim.. güzeldi

b@nu dedi ki...

yatağın rdaki dvara spreyi sıkmassak 'v' harfi yazsanızd bi işe yaramıyoo ve anahtar olmuyo emeklere saygıı...:D

Nağme dedi ki...

parfüm şişesinin suyunu pembe renk yaptıktan sonra kapının yan tarafındaki duvarı parfümle sıkmadan çıkılmıyo
duvarda sign escape yazısı görüncek:))

sebnem dedi ki...

parfüm şişesinin bi parçasını yastıktan zor aldım oysa yatak sağda ve dik olarak dururken yastığa yaklaşmak gerekiyor