Escap day For First

10 Temmuz, 2008


Yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

165 yorum:

Nağme dedi ki...

yüklüyo başlıycamm hadii gelin (buarada tanks sis oyun için)

Nağme dedi ki...

tühh ben acil çıkıyomm yaaa:((
size kolay gelsin millet:))

esrasel dedi ki...

e maşallah size :))
limonları kestim, çatal, kağıt, kitap, peynir folyo aldım

Sis dedi ki...

reca şekerler.ilk biz bozuyoz oyunun şeysini ona göre:)))
mutfak dolaplarından bir kağıt bir kitap

bahariko dedi ki...

fırnın içinde gece mavizi bi kitap buldum içindeki yazıları anlamadım caponcam yok ama en arka sayfasından bi kart aldım

bahariko dedi ki...

fırını nasıl yaktın suu
limonu kesmeye bıçak yok varda alımıo

su dedi ki...

peyniri tekrar çataldan çıkardım.eridi.pek güzel oldu:))

su dedi ki...

fırını sol arkasına tıkla.gaz yeri var.oradan.limonsa limonu seç ve bıçağa tıkla.

esrasel dedi ki...

kutuların yanındaki fare deliğine peyniri koyuyoruz erittikten sonra

esrasel dedi ki...

ekrandan bi geri gelip tekrar fare deliğine gelince fare çıkmış oluyo anahtar aldık

esrasel dedi ki...

tezgahın üstündeki evyelerdeydi galiba sis :S
anahtarla kilitli çekmeceyi açıp kablolar aldım

su dedi ki...

lamba kapanıyor.o vaziyette evi turladım ama bişey çıkmadı henüz...

bahariko dedi ki...

ışıkları kapatıncada camlardan ışık geliyo ya oda kapının şifresi galiba ama ben beceremdim

su dedi ki...

çatalla alınıyor o kağıt ve her 2 kağıt üstüste yapışıyor.

Adin dedi ki...

soğutma odasının şifresi olabilir mi o iki kağıdın üstüste gelmesinden sonra çıkan roma rakamları? bu arada mavi kitabın arka kapağı soğutma odasının keycardı oluyo

su dedi ki...

kapının yanındaki yere gri renkler yapılacak ama hangileri?

bahariko dedi ki...

benim kağıtlar birbirine yapıştı ama ilk aldığım kağıt üstte kaldı aynı değişik bişey yok yani

Sis dedi ki...

su kitabın en arkasına kadar çevir sonra mavi kareye tıkla al

skarabe dedi ki...

sanırım duvardaki şifreli turuncu kutuya kitchen yazacaz ama nasıl :S

esrasel dedi ki...

sorun sorun :))
o şifreyi büyük harflerle bilgisayarı açıp alttaki yere girin

bahariko dedi ki...

kıtchen biyerin şifresi 5482436karşılığı gelen sayılar bunlar ama nereye gircez

skarabe dedi ki...

PC YE KITCHEN YAZDIM AMA TABİ ÇIKAN YAZILARI ANLAMADIM :(

bahariko dedi ki...

O BARDAKLARIN ARKASINDA Kİ KOPUK KABLOLAR İÇİN NAPICAZ ACABA BEN BÜTÜN İTEMLERİ TIKLADIM OLMADI AMA O BUZDOLABINI AÇACAK HERHAL

Sis dedi ki...

HEH GİRDİK DE ESRA YENİ ÇIKAN CAPONCAYI NASIL OKUYCAZ:))

Sis dedi ki...

kapatın caps lockları:))))

ayhh koptum.aynı anda hepimiz baarmaya başladık

Adin dedi ki...

bahariko limon ve alüminyum folyoyla duvardaki o yerde elektrik temin etmeye uğraştım lakin nafile.. edemedim:(

su dedi ki...

ikili kapının yanındaki şifreli yerden kartı geçirdim.şifre istiyor.ama 5482436 olmadı...

bahariko dedi ki...

pc nin yanıdaki kağıtlarda kedi köpek falan var acep ne anlama geliyyy

esrasel dedi ki...

o limonları ben 10 kere tıkladım bardaklara olmamıştı adin söleyince oldu akıllı hatunum benim :)))

bahariko dedi ki...

benim limonlar girmio bardaklara bide bıçak buldunuzmu limon kesmek için??

su dedi ki...

bahariko yav dedimya:D limonu seç ve bıçağa tıkla....

bahariko dedi ki...

tama yaptım
önce limona sonra bıçağa sonrada bardaklara tıkladım girdi

Adin dedi ki...

limonları kesmek için limonla tezgahtaki bıçağa tıkla bahariko..

su dedi ki...

çıbıkçım çabuk 4 haneli bi şifre bul bakiim:)))

skarabe dedi ki...

bahariko limonnu tezgahtaki bıçağa tıkla :D benim limonlarda giriverdi birden

bahariko dedi ki...

sucum ben çekmecenin içindeki bıçağa tıklamıştım önceden
şimdi kesme tahtasının üstündekine tıklayınca oldu saol

su dedi ki...

bahariko sen o sayıları bulurkene ı olarakmı i olarakmı buldun?

skarabe dedi ki...

büyük harfle yaz ı olark kullan KITCHEN YAZ KOPY PASTE :))

su dedi ki...

anlamak istediğim ı olursa farklı i olursa farklı sayı çıkarmı?

bahariko dedi ki...

ben onları cep telefonundan o harflere denk gelen sayıları bakarak buldum yanlışmı bilmiyorum

su dedi ki...

2li kapı varya oradan kartı geçirdim.sayı istiyor ama 4 haneli:(((

bahariko dedi ki...

işikları kapadım pencerenin orda bi kavanoz var onun sol tarafında bi aydınlık oldu sonra işiği yakıp o yadınlığa tıkladım bisküvi gibi bişey aldım

Adin dedi ki...

o bulduklarını sonra alüminyum folyoyu ve kabloları limonlara koydum bajariko buzdolabı açıldı

su dedi ki...

eneee limonlara önce bisküviyi sona folyoyu ve son olarakta kabloları tıklayın...

bahariko dedi ki...

renkli işiğa tıkladım oda kablolara takıldı ve limonlara batıp ışık yandı yihhuuuu elektiriği buldum

su dedi ki...

buzdolabından alınan resimler henüz bir işe yaramadı.birde yine aynı yerde turuncu-siyah-yeşil renkler var.

Adin dedi ki...

buzdolabından çıkan şekiller duvardaki kasaya konuyor

su dedi ki...

kızlar pc nin yanındaki kağıttada aynı şekiller varya ama sıralama net değilki... nasıl yapılacak acaba?

Sis dedi ki...

o resimleri koymak için kasadaki clear ve enterla flan oynayın.ama sıralama lazım.

bi hız eve gelip yetiştim:))

su dedi ki...

bahariko yaptıkta aha şu yazdığımda dahil çoğu tırı vırı:)))))

bahariko dedi ki...

olmuyooooooooo resimleri koyamıommmmm
biri bana yardım etsin

Sis dedi ki...

bahar resimlere tıkla enter tıkla clear tıkla.belli bi sırası varsa da ben tıklarkene oldu.

su dedi ki...

daha önce de varmıydı?lambayı kapatınca kapıda bir beyazlık oluşuyor..

Sis dedi ki...

kitaptaki kırmnızı yazılar bilg yanındaki kağıttaki isimlerle aynı.sıralama kitapta yani.
ama nasıl alcaz ordan.

su dedi ki...

ay şaşkınlıktan ben bile düzgün yazamamışım.baharikom bi oku bakiim yazdığını:)

su dedi ki...

ay koptum gülmektennn...bahar bence hemen sil canım sen onu:))))

skarabe dedi ki...

norhinhodada bulamamışlar resimlerin sıralamasını :((

bahariko dedi ki...

su valla amanın yazacaktım heycandan olmuş seninde için fesat heeee demesen görmicektim saol uyardığın için:):)))))

skarabe dedi ki...

okuduğum yorumnmlardan anladığım kadarı ile kitaptaki kırmızı yazılar la resimlerin altındaki japonca yazılar aynıymış ve kitapta geçen sıralamaya göre koyacakmışız onları yerine

bahariko dedi ki...

ben bidaha sizle oynamıcam yaaaaaaa
bi caponca bile bilmiyosunuz yaniiiiiii:))))

su dedi ki...

resimlerdeki yazıları not edip kitapla eşleştirme yaptım ama baıları hiç uymuyorki...

skarabe dedi ki...

beyaz köpek
sarıbeyaz ayı
siyah köpek
beyaz köpek
diye devam ediyor kitapta ama aynı kelime çok kez geçio :(

Sis dedi ki...

skarab onu yazdım ben zaten.ama kitapta aynı kırmızı kelimeler tekrarlanıyorda.ben her satır gurubu başındaki ilk kırmızı sözcüğe bakıp bilg. yanındaki kağıttan resmini bulup sıraladım.ama olmadı.olmayan sıralamam şöyle.kutudaki resimlere soldakine 1 dersek.
5247831
bunu 5247813 de denedim olmadı

Sis dedi ki...

yesss
soldakine 1 deyin.
4-1-7-8-2-5 sırasıyla girin açılıyor

Sis dedi ki...

fener kapının önündeki it puts here denen yere konuyo ama alınabiliyor.
pil gören oldumuydu?

Sis dedi ki...

pili varmış be zaten.düğmesini açıp yere koyun ışığı kapatın sonra aydınlattığı yere bakın o gri kareli kapının şifresi çıktı

bahariko dedi ki...

gözlüklü bantlı kutulu kuş falan die sırlasan sis olurmu

Sis dedi ki...

8 saydım ben yaa.ama şimdi rakamlara bakıyom da 7 rakam yazmışım.
416725 olmalı.

Sis dedi ki...

şimdi bendeki kare ışıkta şöyleydi kapıyı açan
boş dolu dolu
dolu dolu boş
boş boş dolu.depo gibi bi yere girdim açılan kapıdan

skarabe dedi ki...

7-8 değil 6-7 olacak o sis yanlış yazmış :)) bukadar çb bir fener içinmiydi yaf

su dedi ki...

bahariko sırasıyla şu rakamları tıkla:4-1-6-7-2-5-3

Sis dedi ki...

yaw sorry kızlar.neysem bahar çıktı işin içinden:))
hadi gelin.

bahariko dedi ki...

çıktım bitti ama soğutucu odasının kapısını açmadık
bişeyler yarım kaldı yaaaa

skarabe dedi ki...

oyun bittimi yaf ben diğr odaya geçince gökyüzü çıktı

Sis dedi ki...

ya girdiğiniz yerdeki yukarı oka tıklamayın.oyun bitiyor.
oysa fenerle çöp kutusundam öbür kapının şifresini bulmuştum daha.
7-9-6-5

Sis dedi ki...

normal end dedi bitirdi ad. şey.bi daha başlıyom ben:(

su dedi ki...

ben daha çıkmadım.odaya geri döndüm.şifreyi girdim ama kapıyı açmadı..

bahariko dedi ki...

kutularla ilgili rakamların sıralamsı bence onion turuncu mesala ama hngi sayı acep

bahariko dedi ki...

turuncu siyah yeşi vardı ya buzdolabında ona göre yapcez galiba

Sis dedi ki...

ŞİMDİ DEPO ODASINDA POTATO YAZAN YERE YAKLAŞILIYOR ORDA Bİ ŞEY YAPABİLEN VAR MI

su dedi ki...

7965 in değişik kombinasyonlarınıda denedim.olmadı:)

bahariko dedi ki...

ben oraya çatal batırdım olmadı sis yaaa renklerle sayıları kombine etcez adiiiiiiiiiinnnnnnnn

Sis dedi ki...

ayrıca çöpten aldığımız kağıdın bir yarısı daha olmalı sanki.yani kapı şifresi 7965 değil.zaten kapı açılmadı:(

su dedi ki...

mavi kitabın en arkasındaki siyah beneklerin bir anlamı olabilirmi

Sis dedi ki...

şifre kağıdını kitaptaki yırtık sayfaya taktım

su dedi ki...

6 item hala aktif..üstelik hepside kullanıldığı halde..

bahariko dedi ki...

çöpten aldığım sayılı kağıdı mavi kitabın en arkasına yapıştırıdım

başak dedi ki...

arkadaşlar bi önceki sayfadaki siyah yuvarlaklar yırtık kağıttakilerin üzerine denk geldikleri şekilde okununca romen rakamları çıkıyo 5 1 9 4

su dedi ki...

saol başakcımm..kapıya şifreyi girince oradanda çıkılıyor.acaba o perfect endmiki?

Sis dedi ki...

heh.siyah noktalar arka sayfadaki rakamlardaki bazı harflere denk geliyor
seven dan v romen rakamıyla 5
nine dan 1 romen 1
sıx den IX bu da 9
five den IV bu da 4
kapıya 5194 deyip kapıdan çıkıyoruz köpekler parti yapıyor.

bahariko dedi ki...

bu oyunu yükleyen ve oyunda emeği geçen sis arkadaşıma çok teşekkür ederim canımsın

başak dedi ki...

ne demek :) bişey değil.. ben de herkese teşekkür ederim yardımsız çözemezdim..

Nağme dedi ki...

1-limonu alın tezgahın üzerindeki bıçakla 4'e bölün
2-kutunun içinden folyoyu alın about item yapıp onuda 4'e bölün
3-fırının içinden mavi kitabı alıp sonuna kadar açın arkasındaki mavi kartı alın
4-soldaki fırına yaklaşın,yan tarafına tıklayın fırının arka tarafına bakılıyo ordan düğmeyi çevirip ocağa gelin ve yakın
5-çekmeceden çatalı,tezgahın üztündende peyniri alın.
6-çatalı peynire saplayıp ocakta eritin sonra çatalı çıkarın petynirden
7-eriyen peyniri kutuların orda fare deliği var sağ altta onun önüne koyun,bi dolaşın gelin fare yuvasından çıkmış,arkasındaki anahtarı alın
8-anahtarla kilitli çekmeceyi açın kabloları alın
9-ışığı kapatın pencerelerin oraya gelin kavanozun yanında bir ışık var orayı görün,ışığı açıp tekrar oraya gidin bisküvi gibi şeyi alın
10-büyük kapının ordaki resmi tıklayarak düşürün,düşen resmin arkasını çevirip çatalla arkasını açın kağıdı alın.
11-diğer beyaz kağıtla ikisini birleştirin lambaya tıklayın KITCHEN yazısı görüncek bunu bilgisayara girin.
12-bardakların olduğu yere gelin,önce kesilmiş limonları sonra bisküvileri sonrada kesik folyaları koyup,kabloyu takın en son elektrik geldi,buzdolabı açılıyo şimdi
13-buzdolabından kartları alın,resmi düşürdüğümüz yerdeki kutuya takın (kartları soldan sağa 1-2-3... diye sayarsak kutudaki yerlere sırasıyla 4167253 olcak şekilde yerleştirip entere basın feneri alın)
14-fenerin ışığını yakıp,kapının ordaki yere it puts here yazan yere koyun,mutfak lambasını kapatın,fener ışığının gösterdiği yere bakın o şekilleri kapının ordaki şifre yerine girinlambayı açın önce
15-gökyüzüne bakarsanız normal end bitiyo,yukarı oka basmayın devam edelim,perfect end olsun
16-geri gelip feneri alın fenerle çöpe bakın kağıdı alın
17-o kağıdı mavi kitabın son sayfasındaki yırtık yere takıı,bir önceki sayfada beneklere bakın yazıların hangi harfine denk geliyosa onları romen rakamı gibi düşününce yani
seven'in v'si romen rakamıyla 5
nine'nın I'sı 1
six'in IX'u 9
five'nın IV'ü 4
5194 çıkıyo şifre kapıya önce kartı geçirip sonrada 5194 yazıp çıkıyoruz.ve şirin köpeciklerin eğlencesini görüyoruz
TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ İÇİN
çOK YORUM OLMUŞ BENDE TOPARLIYAYIM DEDİM:))