Pegasus Room Escape

11 Temmuz, 2008


Sakura'dan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

37 yorum:

Sis dedi ki...

reca şekercim.
arada kaçamak oynuyorum.ama beni kaale almayın.bir kaşık masadan,koltuk altından da mala galba

kahh dedi ki...

bilgisayarın yanından kaşık alındı. kapının yanındaki saksıya yaklaşıyoruz. kaşıkla tıkladığımızda topraktan para alıyoruz. saatin yelkovanına denk gelen yerinden sarı çubuk gibi şey alındı.koltuğun arkasına da bakabiliyoruz ama bişi göremedim...

deniz dedi ki...

-Siyah koltuğun altından kürek
-bilgisayar masasının üzerinden çay kaşığı
-soldaki sandalyenin arkasında yerden kalem
-çay kaşığı ile saksıdaki toprağı kazdım bozuk para
-kalemle siyah dolabın alt kısmını tıklarken 3 daireli kağıt buldum
-o kağıdı 2 kişilik masadaki yere sürdüm galibaa 724 yazdı BİZİM SİTENİN ADRESSSİİİİİİİİİİİ :)))

Nağme dedi ki...

siyah dolabın bil.masa tarafından arkasından merdiven aldım

Nağme dedi ki...

eee bu merdiven seçilemiyo item olarak yani işaretlenmiyo sizdede öylemi

deniz dedi ki...

onla da masadaki yeri okudum new york yazıyor. pc şifresi herhalde

deniz dedi ki...

NEWYORK NEW YORK NEW YORK 724 şeklinde kombinasyonları denedim ama olmadı...

deniz dedi ki...

Büyüteeçle bozuk paraya bakınca JOY yazıyor bir de onu deneyim :)))

dilek dedi ki...

arkadaşlar büyüteçle paraya tıklayın pc şifresi verdi.JOY pc açıldı

kahh dedi ki...

büyüteçle para bakınca "JOY" Yazıyor. pc ye girdim bunu kabul etti.

deniz dedi ki...

O sıva aracı varya onunla sağdaki sandalyenin yaslanma yerine tıklayın, alınan tahtayı merdivene tıklayın merdiven artık aktiiiffff

deniz dedi ki...

Merdiveni kapının ordan siyah dolanın soluna koyuyoruz üzerinden defter alıyoruz...

deniz dedi ki...

Defteri rujla karalayın, ruj bitince anahtarımız oluyor.

Nağme dedi ki...

ya demek merdivenin aktif olması için tahta parçasına ihtiyaç varmış:))

Sis dedi ki...

bilgisayara key yazınca kahverengi at geçti ve kapı açıldı.önceden anahtar açmamıştı.perfect end

deniz dedi ki...

Kapı gibi, kapı kadar anahtarım var ama çıkamıyoruz, ne iş :P

kahh dedi ki...

saol zencefil ya, sen bi bişi buluyosun öle ilerliyoruz.. sonra tekrar tıkanıyoruz. :))

Nağme dedi ki...

bittim evet bil.key yazınca açıldı sağolun kızlar:))
yalnız bu 724 ne işe yaradı anlamadım

deniz dedi ki...

"724" bişeyde kullanmadık, sanırım bizim siteye jest yapmışlar :))))))))