Escape from the Fishing Pond

10 Temmuz, 2008



Tesshi-e'den yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

28 yorum:

calculus dedi ki...

Mantarı da taktım oltaya ve avlanmaya başladım. Bir balığım var.

Nağme dedi ki...

havuzun sol kısmınada atılıyo olta yemi falan takılıyo tekrardan ama bişey tutlmuyo

calculus dedi ki...

4. balığımı da çektim.
Biraz balık avlamaktan anlamak gerekiyor sanırsam.
Şöyle özetleyeyim.
Balık ilk titrettiğinde çekilmez. Eğer çekerseniz yemin daha ucunda olduğunu görürsünüz. Bu durumda bir daha atın oltayı.
Yemi kapıp mantarı içeri çektiği anda balığı çekmeniz lazım, eğer push düğmesine basarsanız o anda balık sizin oluyor.
Eğer geç kalırsanız balık yemi yer kaçar. Bu durumda da oltayı geri çekin ve yeniden yem takın.

Nağme dedi ki...

anaa yeşil ve şişko bi balığım oldu ne havuzmuş ya rengarenk balık avlıyom

calculus dedi ki...

HAvuzun sağından balıkları çektim ve yem gitti onun yerine anahtar aldım. Dolabı açtım, yem ve şişeler aldım . Şimdi ekranın sağından avlanmam gerek amam sis!i bekleyeceğim.

Sis dedi ki...

ya ben sarı balık avladım.olay bitti.ne demek bu?????

Nağme dedi ki...

evet son atışta anahtar veriyo dolap açılıyo onlada

Nağme dedi ki...

ya ben 4 kırmızı,4 mavi balık tutumusum havuzdaki bütün balıklarımı tutcaz acaba ya,öyleyse sıkıcı yaa:((

Nağme dedi ki...

ya ben sıkıldım ya balıkmı tutcaz habire başka bişey olmuyo:((

calculus dedi ki...

Balık tutmam bitti, mantarı yerine bırakabiliyoruz. Indian İnk ile ne yapacağız bulmaya çalışıyorum.

Nağme dedi ki...

o dolabın alt kolu yeşil olta oldu ama yemim kalmadı ya benim:((

calculus dedi ki...

O ink denen şeyle uğraşırken balıklardan birini ona tıkladım ve gri bir balığım oldu üzerinde 57 yazıyor.

calculus dedi ki...

Ben bitirdim.
Anlatayım.
Şimdiye kadar dediklerimi yapın. Bundan sonra yakaladığınız balıkları sayın.
Ben 16 tane yakalamışım. (her balığı about item yapınca kaç tane olduğunu gösteriyor, onları toplayın)
Mürekkeple elde ettiğiniz sayıya bakın. Bende 57.
Bu durumda benim şifrem 1657 oldu.

Nağme dedi ki...

eksik itemle bittik,ama birdaha baştan başlayamam,okadar balık tutulurmu tekrardan:))