StoneAge Sam

07 Temmuz, 2008


point clik oyunlarından new***



Oynamak için tıklayınız

13 yorum:

b@nu dedi ki...

BÖLÜM 1

tüylere tıklayın
kartal seni yukarı çıkarsın soldan sopa al taşı aşağı düşür aşağı in timsahların üstünden geç taşı al ayıya at ağaçtan elma ye

BÖLÜM 2

soldan ip al sağdan taş al birleşti ağaca tıkla tırman sonra diğerine ve öbürüne taşı al ateşi yak ayı geldii tekrar ateş yak mağaranın sonuna kadar gelmiş oldun sonundan bir taş düşür ve hava gelsin ateş buyusun ayıı rahmetli olsun

Sis dedi ki...

altta bi şey aldı kuşun yanına çıktı.ordan bir sopa aldı.kayayı itti aşağı dalın üstüne indi.kaldım böyle

b@nu dedi ki...

BÖLÜM 3

soldan taş orta sağdan sopa alıp sağdaki leşlerin ordan ip alın yazık ama geyiği vurun sonra suyun solundan sopaı alın suya tıklayın su aksın obooo vuramamışımm ben geyiği şimdi geyiğe tıklatın hedef alıp oku atın yazıkkkkkkiii yemekte geik var kömür olduu gelen misafirleri kovun

BÖLÜM 4

ateşi yakın geyiği kömür yapın hatunu gelecek soldan çiçek alıpp içerdeki vazo gibin şeye koyun sonra ateşin önünden tebeşiri alın ( bu arada hatunda hiççç dokanmaya gelmiyoo hep tokat hep tokat)siz bu işlemleri yaptık tan sonra rütük kurallarına göre yapılan işlemi yazmıyorum:d

Sis dedi ki...

3cü bölüm.saoldan taş sağdan sopa en sağdan bi şey alıp mızrak yaptım sonra tekrar soldan sopa aldım su akıttım geyik su içerken avlayıp pişirdim kurtlar geldi.ben kurtları korkuturken kaplan geldi beni yedi.öldümmm:)))

b@nu dedi ki...

BÖLÜM 5

soldan ok sopası sağdan sopa leşlerden kırmızı ip alıp ağacın önüne gelin sonra ağaca tıklayın kuş tüylerini alın böylece ok ve yay olmuş oldu aşağı inip yerdeki yaprakları alıp sağa doğru geçin mamutu vurun ve hemen çukura tıklayın karşıya geçin ve izleyin

BÖLÜM 6

taşı alıp tavşana atın tavşanı kovalarlarken siz sağa gidin sonra okların oraya devam edin sağdaki ateşten ateş alın:D okları yakın tepedeki taşı düşürün kaplancık adamları telef etsin ağaçtaki arı kovanını düşürün adanlar timsahların olsun sonra kafesi açın kazn düşsün ailemiz çıksın sonra ateşi alıp kuleyi yakın diğer adamda ölsün ailemize kavuşmanın guruylan diğer bölüm

b@nu dedi ki...

hahha bitmiş beyaww bende tam hızımı almıştımm 6 bölümmüş.:D



sis neyi geçemedin bakem

Nağme dedi ki...

hoş ve akıcıymış ya hemencik bitti:))
ama en çok 4.bölüme güldüm ya hatunu tavlama olayına:))

sebnem dedi ki...

sırf gece yüklenen oyunlara yetişmek için eve pc aldırcekseniz bana