Bamba Snack Quest 2

06 Temmuz, 2008


Bamba bebeğin yeni ve son bölümü


Oynamak için tıklayınız

11 yorum:

calculus dedi ki...

Ben başladım.
Sincabı yukarıya çıkardım. Spiral bir boru var onu kemirttim koparttım. Aşağıya bir parça düştü. Onu da sineğe aldırttım.

calculus dedi ki...

O parça yerine takıldı, belli bir sıralama ile düğmelere basmak gerek.
Sincabın olduğu ekrandaki düğmeler.

3-1-6-5-2-4 şeklinde basacaksınız. En soldakini bir kabul ettim.

calculus dedi ki...

Sonra sineği içeri sokun. Cihazı büyütmeye ayarlayın. Sineği büyütün. Sonra sineğe tıklayın, sinek camı kaldıracak hemen bambaya tıklayın.
O da içeri girecek.

calculus dedi ki...

Sonra gene o düğmeden cihazı küçültmeye ayarlayın. İkisi de küçük olacak (bamba zaten küçüktü) , sineğe tıklayın dışarıya çıksın. Sonra büyütmeye ayarlayın cihazı ve bambayı büyütün.
Bitti.

Nağme dedi ki...

oyoyoyyy bu bebişi sonunda büyütüp kavuşturduk dedesine sanırım:)))

calculus dedi ki...

Sineği büyütmek için bozo;
Ekranda küpler var ve ekranın önünde bir düğme var.
O düğmeyi değiştirince küplerde yapılacak işlemi gösteriyor.
Daha önceki adımları yaptıysanız, yani eksik parçayı taktıysanız,

Ekrandaki küpleri büyük küp---->küçük küp şeklinde ayarlayın.
Sonra kırmızı düğmeye basın.

bozo dedi ki...

3 1 6 5 24 sırasıyla basıyorum inek büyümüyo. yani sinek

calculus dedi ki...

sineği önce küçükken o cam fanusun içine sokman gerekiyor.

bozo dedi ki...

hassas noktayı yazmıyonuz kardeşim. o düğme sıralamasını da anlamadım ama neyse. Yani sıralamayı nası buldun.

calculus dedi ki...

sıralamayı bulmak için deneme yanılma yapmak gerekiyor. Doğru sırada basarsanız çıkan ses farklı oluyor ve ışık beliriyor alt tarafta.