WOGGER MINI CHAPTER 130

12 Temmuz, 2008


Yeni wogger



Oynamak için tıklayınız

12 yorum:

skarabe dedi ki...

hipnotize edickmiş gibi duran dart gibi şeye tıkladım şu an çiz gi çiziyorum ama ne çizeceğim bilmiyorum

skarabe dedi ki...

ben birşeyler çiziyorum mavi yaratığımız gidip siliyor :D

skarabe dedi ki...

ne çizdimse olmuyor kafayı yiyeceğim yaf ne uyuz bi bölüm bu

skarabe dedi ki...

çizggiyi ufo gibi şeyin tepesine getidim yeşil yıldız belirdi kopya guest arkadaşımızdan :))

skarabe dedi ki...

sonra wmavi woggerimizi aşağıya indiriyoruz kırmızının ynın geliyor pembe diğer gezegendeki wwoggeride bizimkinlerin ynına lıyoruz tm ortya tıklyarak

skarabe dedi ki...

teyibe tıklıyoruz çalmaya başlıyor ve the end oynayan herkeze teşekkürler :))

skarabe dedi ki...

aramıza yeni katılan ve uzmanlık alanı wogger olan wogger üzerine yüksek lisans yapmakta olan ve tez yazan özen arkadaşımıza katkılarından dolayı sonsuz teşekkürler diğer oyunlarda ve woggerin yeni versiyonunda görüşmek üzere...

skarabe dedi ki...

dipnot:woggeri mavi direden aşağı indirmek için dairenin üzerinde fare ile dairesel hareketler yapın :))

Nağme dedi ki...

mavi wogger kendi adacığına döndükten sonra o içinde bulunduğu rengarenk yuvarlağın etrafını sürekli tıklayarak aşağıya iniyor,kırmızı ve mavi woogger'en ayak uçlarına doğru tıklayınca pembe woogger sarı olarak geliyor yanlarına radyonun sağ üst köşesine tıklayıncada bitiyor:))