Shimaki Raderu

09 Temmuz, 2008


55 yorum:

esrasel dedi ki...

ama bu oyunu anlatmak zor :(
meyve aldım. yılan çıktı önüme tıkladım timsahla yılan karşı karşıya yazıların olduğu yere tıklayınca dereye gittim ordanda alt oka basınca yeşil bişey aldım

Nağme dedi ki...

nasıl oldu bilmiyom timsah yılanı yedi galiba,sudan yeşil bişey aldım.
Kız zencefill oyun ekliyonda neden demiyon mini chatte benden kaçmaz ama:))

Nağme dedi ki...

ağaçtan hindistan cevizi aldım.
evet zor anlatmak nerden aldığını

esrasel dedi ki...

yılan gitmiş şimdi timsah yedi galiba onu. evin önünden mavi bişey aldım.
ayy bu oyunda da itemleri anlamıyom bişey bişey nereye kadar :))

Nağme dedi ki...

solda kulübe var ordan bi radyo gibi birşey,şişe ot vs.aldım

esrasel dedi ki...

evden şişe, kitap bide bideee üzerinde gösterge olan bişey daha :)) about item yapıp arkasındaki kapağı açıp kablolarını birleştirdim

Nağme dedi ki...

yaa itemler about item yapılmıyo esra yazılara bastım oyun yeniden başladı bende
bu arada radyo gibi şeyin arkasını çevirdim kabloyu bağladım

esrasel dedi ki...

meyve dediğim şey pamuk mu acaba :S about item yapıp tıklayınca beyaz kaldı sadece
nağmeee nası anlatılır bu oyun :))

esrasel dedi ki...

yılanın olduğu ekrandan sol yapınca galiba bıçak aldım

esrasel dedi ki...

bıçak aldığımız ekranda üstte ok var oraya gidip ağaca ip attım sağa dönüp mağara önünden kahverengi ne olduğu belirsiz bişey daha :)

Nağme dedi ki...

suyun ilersinde dağ var ordaki ağaca ipi attım tırmancam yukarı

Nağme dedi ki...

sudan aldığım o yeşil kırık şeyi yukardaki yere koydum

esrasel dedi ki...

o yeşil şeyi yukarı çıkınca ilk ekrandaki gri sehpa gibi olanın üstüne koydum

Nağme dedi ki...

onlara külübenin önünden aldığımız ot gibi şeyde birleşti

Nağme dedi ki...

o birleşen üçlü şeyi,verici gibi alete taktım helikopter geldi yazılar çıktı tıkladım bitti:))

Nağme dedi ki...

ama şişeyi kullanmadım ya esraa sen bitme istersen tekrar başlıcam:))

deniz dedi ki...

Taş ıslak pamuk ve kulübe önündeki parça birleşiyr o cihaza takılıyor evet dersek yardım geliyr kurtarıyor ama,

o yeşil şeyi yukarı koyunca ilk girdiğimiz ekrana geliyor bıçakla denizdeki o şeyden beyaz bir parça kesiyoruz gazete kağıdı gibi katlı...

esrasel dedi ki...

o birleştirdiğimiz itemleri göstergeli makinanın sağ yanına taktım

deniz dedi ki...

kullanmadığımız nesneler var asıl bitiş farklı sanırım...

esrasel dedi ki...

beyaz parçayı kesebilmek için ikinci ekrandaki taşta bıçağı bilemek gerekiyo önce :)

Nağme dedi ki...

tekrar başladım bu kez hayır dedim bitmedim deryamm ben bıçakla kesemedim denizdeki kayadanmı diyon

deniz dedi ki...

evet canım kaya mı canavar mı bilemedim böyleee denize doğru ayakları sarkmışşş ivrenç bişe :))

Nağme dedi ki...

ayy sonunda şişeye su doldurdum dağı gördüğümüz yerdeki sudan

Nağme dedi ki...

ve şişedeki suyuda yukarı koyduğumuz yeşil şeye boşalttım yansıma oldu

Nağme dedi ki...

dal parçasınında o yansımadan yaktım mağaraya gircem

Nağme dedi ki...

mağarada para var büyük onunu altına giriliyo sandık var

esrasel dedi ki...

mavi bişey, sarı para sanırım bideee zengin oldumm hazine sandığı aldım :))

Nağme dedi ki...

sandığı aldım yukarı çıktım içinde altın var nasıl kaçdsamki

deniz dedi ki...

Suyu iple yukarı çıkıyoruz ya, o ekrana gelmeden bir önceki, ordaki sudan doluyor...

Nağme dedi ki...

kayığa geldim mavi şeylwe içindeki suyu temizledim,kağıtlada yelken yaptım gidiyom kayıkla bitcem

deniz dedi ki...

Tekneye gelin tekrar tamir edin ama fırtınaya yakalanıyoruz bu sefer...

Nağme dedi ki...

eneee kayıkla gidemedim ya fırtınaya yakalanıp geri geldim helikopterlemi gitsek acep

esrasel dedi ki...

mağaradan aldığımız mavi şey bez heralde onunla sandaldaki suyu aldım. bıçakla aldığımız bezle yelken yaptım bindim sandala :))

esrasel dedi ki...

başka bişey olmadı. sandala binince fırtınadan geri geldim tekrar sandala bindim helikopter çağırdım bitti

sebnem dedi ki...

şükür bugün bitirebildim önce kayıkla fırtınaya yakalnıp sonra helikoptere gidilcekmiş :P