The Gramophone Escape

07 Temmuz, 2008

Haftanın ilk kaçış oyunu :)

16 yorum:

deniz dedi ki...

Elektrik süpürgesini tıklamayınnnn. Eğer tıklarsanız sarı anahtar veriyor ama son 30 saniye deyip geri saymaya başlıyor ve birşey yapamazsanız "game over" oluyor.

mert dedi ki...

ilk çekmeceden kahverengi bişey,taburenin altından yeşil plak,sağ koltuğun altından pembe anahtar

mert dedi ki...

tvnin altından kumanda,halının altından sarı plak ve taburenin altından kırmızı plak

mert dedi ki...

kırmızı anahtarla üst orta dolap açıldı,ordan ayar kolu gibi bişey aldım sanırım bunlar gramafona takılacak .kapının ordaki halının altından mavi plak,ayakkabının içinden gri anahtar,ve bornozun cebinden bişey aldım.

mert dedi ki...

gri anahtarla gramafonun hoparlörü alındı bubları taktım gramafona.yeşil plak takınca-5
mavi-2
kırmızı-4
sarı-6 galiba şifrede kullanıcaz.

deniz dedi ki...

Son sarı anahtarı süpürgeden almadan diğer plakları dinleyip çıkan rakamları dinlemek daha mantıklı tabe :D

deniz dedi ki...

Bİr de kapının ordaki yuvarlak halının altında mavi plak varmışş..

deniz dedi ki...

Makineye tıklayınca çıkan snake imiş. O mavi aldığımız paltonun iç cebindeki nesne ilaçmış. Onu tıklayınca geri sayımdan sonra oyun düzeliyor normale dönüyor (ece muck kıs sağol :D)

deniz dedi ki...

Çekmeceden gramafon parçası
koltuğun altından anahtar
kumanda tv çalıştırıyoruz onunla
masanın önünde sağdaki taburenin altından plak
tv ye yakın halının altından plak
Askıdaki pardesünün iç cebinden mavi kağıt
Kapının önündeki halının altında bir plak daha..
Ayakkabının içinden siyah anahtar
Anahtarlarla kilitli dolapları açıyoruz
Çıkan parçalarla gramafonu tamamlıyoruz

Elektrik süpürgesini tıklayınca yılan çıkıyor. Hemen pardesü cebinden aldığımız mavi nesneyi tıklayınca ekran düzeliyor. Anahtarla bir plak daha alıyoruz son kilitli dolaptan. Tek tek hepsini dinliyoruz ve çıkan rakamları not ediyoruz. Plakların isimleri yazıyor mouse ile dokununca. Alfabetik sıraya göre diziyoruz 46523

calculus dedi ki...

Çekirgenin lafını dinlemedim ve elektrik süpürgesine tıkladım, içinden yılan çıkıyor ve sizi sokuyor. Bir daha başlayacağım

calculus dedi ki...

Komidinin çekmecesinden kahverengi bir boru parçası gibi bir şey. Sağdaki koltuğun minderini kaldırdım bir anahtar aldım, taburenin altından yeşil plak aldım.
Sağa geçtim, halının sol ucundan plak, anahtarla üst dolabı açtım çevirme kolu çıktı.
Televizyonun altından kumandayı alın.
Sağdaki taburenin altından da kırmızı bir plak.
Tekrar sağa döndüm, ayakkabının içinden gri anahtar, kapının önündeki desenli halıdan mavi plak, yağmurluğun görünen değil de içindeki cebinden yılan için panzehir alıyoruz.
Şimdi gidip elektrik süpürgesini tıklayabiliriz. Yılan ısırınca süre geri saymaya başlıyor, panzehire tıklayınca iyileşiyorsunuz.
Eeee, ne demiş atalarımız, canı kaymak isteyen cebinde manda taşır:))
Elektrik süpürgesinin yanında sarı anahtar var onu alıyoruz. O da dolaptaki son çekmeceyi açıyor ve bir plak daha çıkıyor.
Sonra sırasıyla gramafona boruyu, huniyi, çevirme kolunu takın.
Sonra sırayla plakları takıyoruz ve müzik çalarken gramofonun hunisinden rakam çıktığını görüyoruz.
Mor-3
mavi-2
kırmızı-4
sarı-6
Sonra televizyonu açtım çok komik şeyler var tvde.
Plakların üzerine mouse getirince isimleri yazıyor. Bunlari alfabetik olarak sıralıyoruz.
Şifremiş 46523 çıkıyor.
Bunu kapıya girip E harfine basıyoruz ve çıkıyoruz..

kırmızı dedi ki...

oh çıktım bi ara bayılcam sanki meğer E ye bescekmışız.