The Blue Room

10 Eylül, 2008

Sanırım yeni...


Oynamak için tıklayınız

16 yorum:

calculus dedi ki...

Ben bişey anlamadım ya bundan, bir gittiğin yerden bir daha dönemiyorsun.

Adsız dedi ki...

colors yazan kapının şifresinde kaldım.
bir önceki red green blue uymuyuo.
**sis

calculus dedi ki...

sis bir de 486 ve 124 diye sayılar var ama onlar da uymadı

Adsız dedi ki...

oldu.aralarına boşluk koymak gerekiyormuş.
*** Sis

Adsız dedi ki...

486124 bir önceki kapının koduydu.colorsdan önceki.
**sis

calculus dedi ki...

neyin arasına:)
Giriş yapamadın mı sen de, ben de çok zor yaptım.

Adsız dedi ki...

colorsdan sonraki labirentte ne yapacağız yaw.
yoksa oyun bitti de ben mi fark etmedim?
***sis

calculus dedi ki...

Benim 486124 ü kabul etmemişti yeniden başlatınca etti.

calculus dedi ki...

E yaptın diyor ama yeniden başlıyor. Sonraki labirentte yön tuşlarını kullanıyorsunuz.

bora dedi ki...

yukarı aşşağı sağ ve sol oklarıyla topu kırmızı noktaya gönder bitti

calculus dedi ki...

Bora bitti mi yani anlamadım, böyle patlayarak bitmelere pek alışık değiliz:)

Adsız dedi ki...

bu muymuş oyun:(((
neyse saolun yorumlara.
***sis

Nağme dedi ki...

bu ara amma tuhaf oyunlar geliyo ya bittimi bende emin değilim:((