Persimmon room escape

12 Eylül, 2008


Sakura'dan yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız

39 yorum:

calculus dedi ki...

Nazar etme ne olur çalış senin de olur diyor demir_atlas:)))))))

**esra** dedi ki...

İki adet hurma ya da elma :D bir adet bez t.v'nin altından

**esra** dedi ki...

Hıımmm ewt :) bu arada aslından ben Talia ama hesaplarım karıştığından chatte Talia oyun yorumlarında nedense Demir_Atlas oluyom :D Bide t.v değil miş o şey fırın sanırsam üç düğme var ama nasıl ayarlanacak onu buladınm henüz :9

**esra** dedi ki...

Hehh bi adet sandalya onu takip eden ekrandan kltuk altından tornavida, bide sandalyanın olduğu ekranda açılacak yer var

calculus dedi ki...

Açabilsem.
Hurma mı var:))))))
DÜn sakura oyunu sahura yayınlanır anca diye kendi çapımda espri yapmıştım ama nereden bileyim iftara hazırlık yaptıklarını. Talia iftardan önce yeme sakın hurmaları:))))

calculus dedi ki...

Bir yerden ışık mı açılıyor ya, biraz karanlık gibi. Ben ek olarak sandalye de aldım.

**esra** dedi ki...

Bez ilen ayna gibin şeyi sildik 852 dedi bize onuda sarı komidinin yanına girelim dicemmama olmadı :(

calculus dedi ki...

Sandalyeyi kapının soluna koy sen, bi de yukarısından hurma al sen. Bak sen şu işe.

**esra** dedi ki...

Sandalye ile kapının yanında ki yukarıda ki yerden üçüncü hurma :) yok yermiyim hep beraber yices hurmaları nasılsa üç kişiyiz :D Ebru sen ben :D:D

**esra** dedi ki...

enee ben 258 yaptımdı :D:D o kdar ters düşündüm yanii

**esra** dedi ki...

ewttt hep beraber klemlerimi ve hurmlarımız hazır bekilos da neyi her yere tıkladım kalemi yaff yazmıo bu :)

öykü dedi ki...

Kalemle büyük dolabın sol yanında kağıt var o karalanıyor ve rakamlar çıkıyor ortaya

**esra** dedi ki...

Süper Freedom :)Kalemi hurmaya batırıp bozacaktım orucu :)) bunlar çekmeceli yerde mi kullanılacak acep?

**esra** dedi ki...

Bişey yapamadım ben yaff hadi çabuk çözelim daha özel sipariş yemek yapcam ben :)

calculus dedi ki...

http://www.nordinho.net/vbull/attachments/new-adventure-games/35811d1221230635-persimmon-room-escape-dials.jpg

Çözmüşler koydum , benim çıkmam gerek.

Sis dedi ki...

onlar açılar mikrodalgaya girip saat alıyoruz.ama alttan başlayıp.ibre 6 yönünden sola doğru sayın

Sis dedi ki...

kapıda yere yakın yerde sağda kapıdan 3cü fayans hizasında bi meyva daha çıkıyor

Unknown dedi ki...

çekmecedeki sarıları yukarıya uygulamama rağmen birşey olmuyor

Sis dedi ki...

o kırmızı kutu üstüne noktalara basılan hiç bir fikrim ve ipucum yok yaw.

Sis dedi ki...

kırmızı kutu altındaki çekmecelere tıklanınca sarı yuvarlaklar çıkıyormuş.niye söylemediniz:DDD

o şekli yani üstten 2-3-1-4 şeklinde kutudakilere tıklayınca anahtar alıyor ve çıkıyoruz

Unknown dedi ki...

eh sis sarı yuvarlakları görmedin mi.hoş, ben görmeme rağmen çıkamadım :) bana uymuyor ya

**esra** dedi ki...

Çekmecelerde ki sarılar yukarıda ki kutuda sıra ile :
1.Sıra 2
2.Sıra 3
3.Sıra 1
4.Sıra 4
oldu anahtar aldım ve Perfect End :) Sağolun hepiniz

Unknown dedi ki...

allah kahretmesin 2 saattir kutuya tıklamadan direkt kapıya gidiyorum açılmıyor. neğer içinde anahtar varmış:))))))

Adsız dedi ki...

bende mikrodalga fırın o noktası olarak saat yönüne göre 12 yi baz alınca açıldı.yani:
saat 7,5,1 yönlerinde.
bir de kutuyu açarken önce hepsini sarı yapıp sonra gerekli olanları bırakıp diğerlerini kapatarak açabildim...ege