Megane 2

08 Eylül, 2008


Yobatobi.com tarafından yapılmış yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

9 yorum:

Sis dedi ki...

yine ne yaptığımın farkında olmadığım oyunlardan biri.
ortadaki yazılıyere tıklayınca altta yes no çıkıyor yes derseniz retry diye soruyor.
epey bi sağa sola tıkladım nasıl olduysa yerde bir gözlük belirdi.onu aldım inventoryye yazı olarak yerleşti.ona tıklarsam hem kapı (sanırım kapı yani) o değişiyor hem gece oluyor.
gece iken o yes no yazılarını çıkardım yes dedim bu sefer retry diye sormadı.

Sis dedi ki...

gece görüntüsündeki eve tıklayınca çıkana da yes demeyin baştan başlatıyor.

allaam nerden buluyorum ben bu garip oyunları yaw

Sis dedi ki...

hmm o ortadaki yer yazılı olan.onun alt tarafı siyah ve yazılıydı yes dedim gözlük onun tepesine yerleşti.
next dedim bir animasyon ve yazılar seyrettim.şimdi kapının önünde kanlı bir kafa var

Krokonwampir dedi ki...

bulduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

şuan dinliyen varsa önce inventorydeki malzemeyi seçip o yazılı taşa tıklayın yes i seçince altı siyah oluyor sonra gezinin gözlüğü bulun sınra ( sonra değil :D) tkr taşa gelip gözlüün inventorydeki yazısına tıklayın yukarda kafa gözükcek taşa tıklayın yes i seçin güzel bi animasyon gelcek kanlı bi kafa gelcek kapının önüne ama kapıya girmiycez inventorymize dana kadar bi yazı geldi şatonun olduu ekrana gidicez kenardan gözüken pembe bişey var o yazıyı seçip oraya tıklıcaz ve yes dicez. sora bi item daha gelcek biz gezinirken bi kutu bulcaz iteme tıklayıp kutua tıklıycazzzzz veeeeeeeee 40glfsjş gibi bişe inventorymize gelcek çözen yazsın

öykü dedi ki...

Devamındada inventorydeki 40 rakamının seçip bir önceki sayfada beliren boş odadaki sağdaki çizginin olduğu yere tıklıyoruz altta yes ve no seçeneği beliriyor yes deyince ortada bir kapı beliriyor ve fin...

skarabe dedi ki...

başka bi şekilde gözlüğü bulunca şatolu ekranı tıklıyoruz ve gece oluyor ardında gözlükle taşa tıklıyoruz gözlülk kapının üzerine yerleşio sonra dont touch yazan kapı açılıyo