Nekonote Escape08 EXERCISE

13 Eylül, 2008


Yeni oyun.



Oynamak için tıklayınız

27 yorum:

calculus dedi ki...

İlk ekranda kapının solundaki raftan, resmi kaydırarak sabun aldım.
Televizyonlu ekranda büyük kedinin altından bir şey aldım sanırım bir halter bu.

calculus dedi ki...

Perdeyi bir kaç kez açıp kapatınca yere bir şey düşüyor.

calculus dedi ki...

Bir sonraki ekranda aynaya bakınca acayip bir şey oluyor, bu göbeğinin yanını mı kaşıyor, bu nedir ya?

calculus dedi ki...

gel kızıııııım, özellikle çok yavaş oynuyordum biri gelsin diye. Bir şey yapmadım daha.

calculus dedi ki...

Bal kabağından aldığımız saı şeyle (ki pompa imiş) , perdeden düşen şeyi ( ki bu da bir hortum imiş) birleştirip, pencerenin altındaki yeşil balonu ne yapıyoruz efendim?
Şişiriyoruz.

esrasel dedi ki...

aynanın yanında elbisenin altında mavi pelikan vardı bide sabun aldığımız yerde matruşkanın arkasında kedi vardı. aldığımız kutuya buna göre renkleri uyguladım. ilk ayak mavi, ikinci ayak kırmızı son ayakta deneme yanılma siyah turuncu anahtar aldım kutudan

calculus dedi ki...

Sarı elbisenin arkasında mavi bir kuş resmi de var. Bu arada şişirdiğimiz balonu yumrukluyoruz.

esrasel dedi ki...

geldim babacımm
anahtarlada dolabı açıp CD aldım. onu da TV ye taktım ve sabah sporu yapıyoruz :))

calculus dedi ki...

Turuncu anahtarla dolap açılır.
İçindeki domuz kumbara ağırlık vasıtasıyla kırılır.
İçinden pembe para alınır.

calculus dedi ki...

Tabii esrayı da dinleyin, dolaptan CD de alın, sabah sporunuzu da yapın.

calculus dedi ki...

Puhahahaha,
Sonra gidin aynaya bakın, yandaki can simidi tabir edilen yağlar erimiş, eridiği yerden bir ip sarkmış onu alın.

calculus dedi ki...

O iple de ilk aldığımız sabunu kesin mavi arkasında bir yazan bir paramız daha olacak.

Adsız dedi ki...

mavi ve pembe paralar kapıya yerleştırdim.
2 3 1 4
olacak sanıtrım

mavi 2
pembe :3

Adsız dedi ki...

elbisenin üzerindeki parlak y
arkasında 2 yazıyoreşil puanı aldım

Adsız dedi ki...

ne yazmışım ben öyle
parlak yeşil puanı aldım

calculus dedi ki...

Balon kurbağanın gözünden de siyah ve üzerinde 4 yazan bir para buldum. Bunları saksının arkasındaki sıraya göre kapıya yerleştiriyorum.

Adsız dedi ki...

kutunun içinden çıkan dosyalarda da bişey olmalı orda bişey yapmadık..

calculus dedi ki...

Ooo cansuyu teşekkürler,
Cansuyunun bahsettiği yeşili de alınca paralar tamamlandı, 4 adet olacak.
Kapıya tıklıyoruz ve çıkıyoruz. Teşekkürler.

bahariko dedi ki...

hemende oynayıp bitirmişsiniz insan bekler dimi baharda gelecek bir iki şeyde o bulsun

esrasel dedi ki...

üff patron geldi yarım bırakmıştım oyunu ama bitti benimde teşekkürler yorumlara

Nağme dedi ki...

oyun basitmişde en çok şu tv deki hareketleri yapınca göbek filan kalmadı ya ona güldüm ya keşke gerçek hayattadada böyle olsa:)))))