Kagi Nochi Tobira

09 Eylül, 2008



yeni bir oyun

Oynamak için tıklayınız

68 yorum:

bozo dedi ki...

kapıları açıyoruz. 5. kapıyı açamadım bi türlü

bozo dedi ki...

5. kapı sağdaki yuvarlak halkayı yukarı çekip soltarafta kayan sarı zeminin altında görünen anahtarı el çabukluğu yakalıyarak açılıyor

bozo dedi ki...

2 kapı sağ yukarda mausu zeminde gezdirip anahtar buldum sonra mausu sola kaydırdım en solda güneş gibi bi yuvarlak buldum o kapı oldu

Unknown dedi ki...

4 de kaldım sayıları aynı yapacağız sanırım ama olmadı

bozo dedi ki...

7 de inim , inim inliyorum. anahtarı top atışıyla vurduk aşşağıya indirdik ama gerisi malesef gelmedi bakalım bakalım

bozo dedi ki...

aaa bide 4 var tesadüf üsteki kareyi 5 yapınca anahtar aşşağıya indi ama şimdi kapıya yanaştıramıyorum

bozo dedi ki...

mausu yavaş yavaş oynatın alttaki sayaçta tam 5 ile 6 arasına gelince kapı açıldı.

derya g dedi ki...

ben 10.bölümdekini yapamadım hüüüü aglıcimmm
11 ve 12 bilem yaptım ama 10 dan eser yok

bozo dedi ki...

7 de de top atışını önce anahtara doğru yapıcaz ama şöle ki yuvarlak içindeki artı işaretinin yok olduğu bi sırada ateş edince önce anahtar aşşağıya inecek. bu işlemi yaparken anahtarın 1 cm kadar üstünde yuvarlak artısız kalıyo. kapıyıda aynı şekilde yapıyoruz bu durum da kapıya değil topa daha yakın mesafede mausu yavaşça oynatarak bulunabilir.

bozo dedi ki...

derya bi zahmet ağlıycana 6 8 9 ve herneyse yaptığın yerleri yazsanda bizde faydalansak ha canısı?

derya g dedi ki...

şimdikk 6 da klavyedeki yukarı asagı tuşlarına aynı anda basın anahtar düşecek

yuziar dedi ki...

Federer'in tenis maçını seyrederken oynamak zor oluyor ama 4 'ü geçmek için önce üstteki sayıyı 1 e indirdim ve anahtar düştü. Sonra kapıdaki sayıyı 1'e düşürdüm ve kapı açıldı.

derya g dedi ki...

8 de sol taraftaki kapıyı yukarı cıkarın ve sürekli basın kapı kırılacak ve altından anahtar cıkacak

bozo dedi ki...

9 mausu sağ yukardan yavaş yavaş aşşağıya indiriyoruz. indiriken ok işareti çıkıyo doğru yönlere gidersek bir ok işareti silinirken diğeri oluşuyo. ve orta alta doğru ok işareti artık hiç bi yöne yürüyemez hale gelince az altında anahtar görülüyo. kapı ise sola doğru yukarda çıkıyor.

derya g dedi ki...

9 içinde mausu hareket ettirerek ok işaretlerini takip edin anahtarı aldıktan sonra ok işaretlerini takip ederek kapıya ulaşın

derya g dedi ki...

11 de biraz kopya yollu oldu:)
mouse sag clic yapıp ı want a key i işaretleyin
anahtar düşecek ve kapı içinde aynı işlemi yapın kapı sagda belirecek

derya g dedi ki...

12 de cok hızlı olmak lazım alt tarafta süre işliyo cünkü küçük kareyi hareket ettirerek sag tarafta altlara dogru anahtarı bulun sonrada sol tarafta ortaya dogru kapı var ona tıklayın ama hızlı olmak şart

bozo dedi ki...

12 de mausu çok seri sağa kaydırp ilk sıra bitince sola doğru kaydırınca anahtar çıkıyı. alttaki hareketli çizği bitmeden sola kaydırıp başlarda 4. sıraya inincede kapı var ama ben o kadar çabuk olamadığımdan yetişemiyorum. önce anahtarı almalıyız

bozo dedi ki...

derya 10 un kopyesi yokmu 12 yi de yaptım çabukça önce yerlerini ezberleyince hemen ulaşılıyo. hadi kopya bekliyoz

bozo dedi ki...

derya bak yatıyom ha haberin olsun sabah 5.30 da kalkıcam by by

öykü dedi ki...

Nasıl yaptım bilmiyorum ama hangi görüntü olduğunuda tabi ama o çizgilerdeki üçgen köşelerine tıkladım bir anahtarım oldu ama kapıyok şimdide...

öykü dedi ki...

tüm çizgilerin birleşim noktası olan yere ilk tıkladığımızda anahtar ikinciside solda kalacak o noktaya tıklayıncada kapıyı bulucaz..

öykü dedi ki...

13 epey zorladı sadece hedef noktalarını tespit etmek lazım aynı noktadan anahtarı alıp kapının atış noktasını bulmak gerekiyor...

Adsız dedi ki...

aşağıda yuvarlağı sola kaydır antar çıkıyor

Adsız dedi ki...

sayılarla çok uğraştım yapamadım mehtap

Adsız dedi ki...

üsten aşağı 0145236 yandaki sayıları mehtap üsten kapı çıkıyor

Adsız dedi ki...

alttaki çizgiyi sağa kaydır üsteki duvar düşüyor anahtar orda duvarı kaldırmak lazım

Adsız dedi ki...

yandaki sayılarda eşit olacak iki tarafta aynı altaki yuv.sola yakın sağdaki yuv. ortada olcak

Adsız dedi ki...

16 da iki sayıları anı olacak ortadaki yuv.basarak 40 sayıda anahtar çıktı

öykü dedi ki...

16 yı açıklarmısın nasıl olacak tam anlayamadım sanırım....17 de parçayı kaldır anahtarı al sonra parçaları birleştir çekiç yap ve ortalara doğru tıklayıp kırınca kapı çıkıyor...

Adsız dedi ki...

16da iki karenin içindeki sayıları aynı olacak sen ortadaki yuv. basarak ilerliyeceksin iki karedeki sayılar 40 olunca anahtarı alıyorsun ama kapıya ulaşamadım 50 sayı yaptım kapı yok

öykü dedi ki...

Çok zor bu saatte bırakıyorum iyigeceler(iyisabahlar) yardımlar içinde sağol...

öykü dedi ki...

16 zor gerçekten...bırakmadan bitirmiş oldum kapı 100 de çıkıyor bende 18 de kaldım bulan olursa yazsın...

calculus dedi ki...

16 için mouse u bırakın. Sadece bir parmağınızla düğmeye basacak şekilde parmağınızı yaklaşık 6-7 cm mouse düğmesi üzerinde tutun. Periyodik olarak basın şimdi her defasında aynı yüksekliğe parmağınızı çıkararak.

calculus dedi ki...

14 için:
Anahtarı aldınız zaten. Kapı için.
Soldaki hareket eden rakamları iskambıl kağıdı gibi düşünün ve en üstten en alta sıralayın. En üsttekini sağda en alta yazacaksınız. (F) yazıyor. En alttakini de en üste yazacaksınız (B) yazıyor.
Bu sıralamayı yapmakta sorlanıyorsanız soldakileri tek kare haline getirin, tek rakam görünecektir, o en üstteki rakamdır. Diyelim 3 var.
Sonra o kağıtları yatay olacak şekilde tek sıra halinde dizin, biraz zor oluyor ama sıraya konabiliyor.

calculus dedi ki...

17 için:
Sağdaki çubuğun altından anahtarı alın. Sonra kısa çubuğu uzunun üzerine takın çekiç oluyor. Onunla ortadaki kareye bol bol vurun kırılacak ve kapı çıkacak.

calculus dedi ki...

18 için:
Ekrana klavye ile start yazın, zaten anlayacaksınız. Ondan sonra gelen her şeyi yazmanız gerekecek ve süreniz kısıtlı. Umarım klavyeniz iyidir.

calculus dedi ki...

19;
O sarı şey bir şeyin üstten görünüşü sanırım. Mouse ile onu tutarak çevirmeye çalışın. Yani el işareti varken tıklayın ama tıklı dursun:) sonra sağa sola oynatın.
O dönecek ve çekmeceli bir dolap olacak.
Altından anahtar alın.
Sonra gene çekmeceli dolaba karşıdan bakın, ön yüzünün sağ üst köşesinde bir yere yaklaşılıyor kapı da orada

calculus dedi ki...

20:
Orada görünen saati tam bilgisayarınızın saatine ayarlayın, anahtar verecek. Sonra kapatın efendim saatin kapağını. Çıkın efendim kapıdan ve bitti oyun.
Böyle puzzle lı oyun var neden haber vermiyorsunuz:)))

yağmur dedi ki...

ben hala 10 da kaldım,11,12 tamamda gerisi yok malesef.10 u çözemediğim için

calculus dedi ki...

10 için..
Yukarıdaki anahtara hızlı hızlı bas, arada sağda bütün çizgilerin birleştiği bir nokta göreceksin, ama sadece arada çıkıyor, onun yerini elinle monitörde işaret et ve tam oraya basmaya çalış, solda anahtar çıkacak.
Sonra aynı şeyi sağ için de yap.

yağmur dedi ki...

yok ııh 13 olmuyo vurmayı tamam hallettim de bide o anda almak var,parmağım kireçleme oldu yaw

yağmur dedi ki...

demee...
üf yaa şunları yüklemeyin de gözüm görmesin bari,yoksa dayanamayıp oynamaya başlıyorum,ömrüm kısalıyo bunların stresinden:)

yağmur dedi ki...

e tabi stres artık bi ölüm sebebi biliyosun.yapamayınca gıcık olup kendimi yiyorum:))neyse zaten biraz ara verdim sonra bakıcam.şimdi poptropica ile geziyorum:)

ece dedi ki...

calculus patron sana tesekküerlerimi sunayimm bariii:)))sayende bitirdim oyunu ama bilgilerinin isiginda degil beni doldurusunun isiginda,sen bitirip ben bitirmeseydim olmazdi demi ama:)))

deniz dedi ki...

10 için..
Yukarıdaki anahtara hızlı hızlı bas, arada sağda bütün çizgilerin birleştiği bir nokta göreceksin, ama sadece arada çıkıyor, onun yerini elinle monitörde işaret et ve tam oraya basmaya çalış, solda anahtar çıkacak.
Sonra aynı şeyi sağ için de yap.

DÜĞMEYE BASARKEN SÜREKLİ, ÇİZGİLERİN BİRLEŞTİĞİ YER GÖRÜNÜYOR ARA ARA, DÜĞMEDEN ELİNİ ÇEKİNCE KAYBOLUYOR AMA. GÖRÜNCE EKRANDA, YA HAFIZADA YA DA KALEMLE TUTUN İŞARETLEYİN, TAM O ÇİZGİLERİN BİRLEŞTİĞİ YERİ ORTA KISMI, TEK SEFERDE DOĞRU NOKTAYI TIKLAMAMIZ GEREKİYOR. HEM SAĞDA HEM SOLDA KAPI VE ANAHTAR İÇİN...

Adsız dedi ki...

10.bölüm için açıklayıcı bir cevap alabilirmiyim.

Adsız dedi ki...

14.bölüm için açıklayıcı bir cevap alabilirmiyim.

deniz dedi ki...

14. bölümde arkadaşların dediği gibi iskambil kağıdı veya bir düzenek gibi düşünün.
Sağ ve soldaki kısımlarla ortadaki sayıları farklı şekillere getirebiliyoruz.
**Onun da amacı, 1 de 6 ya kadar rakam var ve bunların bir sırası var. O sıralamayı bulmak. Mesela; 1 üstte sırasıyla 4-5 altta gibi. Bu sıralamayı da sağa sola hareket ettirerek, rakamları birbiri üzerinden geçerken kesişirken hangi rakam üstte, hangisi alttan geçiyor onu bulup, en sağdaki tabloda dizmek doğru sıralamayı...

Adsız dedi ki...

Oynamadıysanız bunun benzeri Sonu Gelmez Bölümler diye bi oyun daha var, daha uzun bi oyun şu an 111 bölümü Türkçeleştirilmiş

http://www.oyunkuzusu.com/turkce-oyun/sonu-gelmez-bolumler-oyunu/

Sis dedi ki...

isimsiz:
ana sayfada en üstte oyun tavsiye bölümüne yazarsanız linkleri mutlaka değerlendirilecektir.arşivde yoksa eklenecektir.
dediğinin oyunun orjinal dilinde olanı aşağıdaki linkte oynanmıştır.
http://odaoyunlari724.blogspot.com/2008/07/never-ending-level-game.html