Telephone Booth Escape

11 Eylül, 2008


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

24 yorum:

Adsız dedi ki...

thank ettim siisss.açılırsa başlamayı düşünüyom

Sis dedi ki...

hahah üstüme greyder geldi be.
yerde bi metal parça bulmuştum

Nağme dedi ki...

kepçe üstüme geliyo ezcek tavandan jilet tabandanda kaşık gibi bişey aldım

Adsız dedi ki...

tavandan jilet aldım iğyy sakızla yapışmış kaliba

Sis dedi ki...

tavandan da jilet.
ben oynamam ama böyle habire öle kala:(

Nağme dedi ki...

tornavida birleşti kaşık değilmiş o tlf.tuş yerini açtım tornavida ile

Nağme dedi ki...

tornavidayla sökülünce tlf.el cihazınıda yere düşürüyom ama zaman kalmıyo ya

Nağme dedi ki...

ayy parayıda attım ama sürem yetmiyoo yaa kaç kere başladım

Nağme dedi ki...

wapiş jilet takılıyo bazen benimde kesmiyo tlf.altındaki sarılı yerin sağ köşesini kes ekrandan çık tekrar gel oraya tekrar kes takılırsa böyle yap

Sis dedi ki...

parayı atar atmaz telefonun mandalına basmak gerekiyor.o zaman bi ip ya da tel alınıyor

Sis dedi ki...

telle ne yapılacağı da sanırım kilidi açmak ama vakit yetmiyor be

Nağme dedi ki...

ayy sonunda bittim yaa o tellede kapının kilidini hırsız usulü açıp çıkıyozz

yuziar dedi ki...

yorumlar için teşekkürler, bende bu sayede kısa sürede bitirdim.