Lab Escape

10 Eylül, 2008

Yeni...


Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

Adsız dedi ki...

evttt.
taburanin altından gaz maskesi.
cam kırıkları olan yerdeki prize benzer şeyden iğne sanırım.
gaz maskesini takınca sarı kutu gibi şeyden güvenlik kartı.o sarı şeyin bir solundan ama tam hatırlayamadım anahtar galiba.belki son ikisinin yeri tam terstir.
bir de nasıl çıkarcam ben bu gaz maskesini yaa kaldı gözümde.

***sis

bozo dedi ki...

mavi camlı kapının sol alt köşesinden bi anahtar daha. halının altında

Adsız dedi ki...

iğne ile centriguge yazan yeri açtım o minik yuvarlağına tıklayıp deney tüpü aldım.
***sis

deniz dedi ki...

Duvardaki havalandırmanın en sağ kısmına tıklayınca orda bir nesne görünüyor ama alınmıyor...

Adsız dedi ki...

o tüp de deskin üstündeki tup şeysine yerleşti.
**sis

Adsız dedi ki...

iki anahtar köşedeki büyük kasa gibi şeyi açtı.güvenlik kartını da takınca cak kap gibi bi şey aldım.
**sis

Adsız dedi ki...

kaptaki sıvıyı da tes tüpüne ekledim.
**sis

deniz dedi ki...

Havalandırmadan en sağ köşedeki borudan su damlıyor, boşalan test tüpünü dolduruyoruz o damlalarla.

deniz dedi ki...

Amaaa sakın onu test tüpüne eklemeyinnn :)) play again dedi, ya da eklerken maskeyi takınnnnn

Adsız dedi ki...

kap ile havalandırmadan sıvı doldurdum tüpe ekledim .sanırım gaz maskemi hala çıkaramamış olduğum için yaşıyorum.ama deli gibi alarm ötüyor.
**sis

Adsız dedi ki...

puhahaha
alarm ötünce maske ile kapıdan çıkmak yetiyormuş.
boşuna o iğrenç sesi dinleyip dolandım odada:D
bitti.
**sis

Adsız dedi ki...

havalandırma kapağının sağ köşesinde akıtan boru bozo.o cam kap ile ondan sıvı alıyorsun.tüpe ekliyorsun .ama önce maskeni tak.
**sis

bozo dedi ki...

manyakmı bu boruda ki su deminden beri akmıyodu. çeşmeyi tıklayınca aktı alla alla.

deniz dedi ki...

Bozocum tüpe 3 sıvıyı ekleyince alarm çalmaya başlıyor (maske takılı tabi) kapının ışığı yeşil olmuş oluyor tıklayınca çıkıyordu...