The Dungeon

09 Eylül, 2008


9 yorum:

Nağme dedi ki...

Deryamm günaydın:))
sarı şeylerin altından adını unuttum onu alıp kapıyı açıp çıktım başka yerdeyim

Nağme dedi ki...

masanın üzerindeki ilk küp alınıyor diğerlerine tıklayınca back diyor.bu arada alınan itemler görünmüyor ya

Nağme dedi ki...

masanın ayağının ordaki şeyide alıp duvardaki çatlağa tıklayınca içeri girdim karanlık yerde sol üst köşeye tıklayınca başka yere geldim

Nağme dedi ki...

ayyy iğrenç ya o kesik adamın kafasını ekrana getirince gözleri aldım sonrada beynini kenara çektim anahtarı aldım kapıdan çıktım

Nağme dedi ki...

ayy bundan sonrası anlatılmazki değişik şeyler çıktı vs.bittim başa döndü

calculus dedi ki...

Değişik şeyler çıktı anlatılmaz derken???
Merak ettim şimdi.

Unknown dedi ki...

odadaki kırmızı şeklin alt kısmına dokununca ellerin kanlandı yazdı. sonra kitaba tıkladım başka yere geldim galiba. renkli baston şeker gibi birşeyler var