Escape Bonjii

08 Eylül, 2008


Yine heryer japonca dolu

31 yorum:

Sis dedi ki...

günaydın.

o asansör gibi kapı sayesinde katlarda dolaşıyoruz.onun önündeki kağıtta bulduğunux B'ler işleniyor.tabii onların ne olduğu hakkında bir fikrim yok.bende şu anda sadece B4 eksik.bir de arada bazı kartlar buldum sanırım 3 tane.
bir de ne yaptığımı bilsem çok güzel olacak.

Nağme dedi ki...

günaydın sis'cim
her katta bir hayvan resmi var,bende anlamadım ne yaptığımızı:))

Nağme dedi ki...

12 katıda dolaştım kağıtta belirdi hepsi,4 adette kartım oldu,odanın birindeki çana tıklayınca seçenekler çıkıyor onlarıda tek tek açtım baktım ama başkada bişey olmuyo

Nağme dedi ki...

anaa buldum bişey,o aldığımız kartlar katlardaki yerdeki kağıtları tıklayınca açılan yere o kartları tek tek yerleştirince kapılardaki pembe kilitler yeşil oluyor ve odalara girip bişeyler alınıyor

Nağme dedi ki...

8.ve 9. katlardaki kapıları açtım yuvarlak bişeyim ve tokmağım oldu

Nağme dedi ki...

6.kattaki kilitli kapıyıda açtım şimdi itemlerdeki yuvarlar şeyde 3 adet top gibi birşey ve tokmağım var kaldım burda yaa:((

Nağme dedi ki...

12.kattaki küpü tokmakla kırınca bir kart daha aldım ve onuda 1.kattaki kapıyı açtım bıçak aldım odadan

Nağme dedi ki...

tokmakla 1.kattaki vazoyu kırdım bir kart daha aldım bıçaklada keseleri kesmeye başladım

Nağme dedi ki...

o kartla 4.kattaki kilitli kapı açıldı ve yine yuvarlak şey alındı

Nağme dedi ki...

bıçakla 5.kattaki ekmeği kestim kart aldım ve onunlada 2.kattaki kapıyı açıp sandıktan testere aldım

Nağme dedi ki...

testere ile 2. kattaki kutuyu kestim kart aldım.
bıçaklada 7.kattaki eti kesip kart aldım

Nağme dedi ki...

hühühühü yaaa pc kitlendi oyunum kapandı offf
8.kattaki kesedende kart alınıyo bıçakla
offfff

Nağme dedi ki...

tekrar başladım
7.kattan aldığım kartla 5.kattaki kapıyı açıp ordan anahtar aldım

Nağme dedi ki...

uff açılmayan 2 kapı kaldı anahtarıda kullanamadım ya oyunu tekbaşıma oynadım kimsecikler yokmu?

Nağme dedi ki...

6.kattaki kutuyu testere ile kesip kart aldım onlanda 8.kattaki kapıyı açıp garip bişey aldım

Nağme dedi ki...

yaa resme göre 2.katta kilitli sandık olması lazım ama 2.kata çıkıyom sandıkmandık yok:(

Nağme dedi ki...

9.kattaki küpü testereyle kestim kart aldım 12.kattaki kapıyı açtım yuvarlak aldım ve 8 adet yuvarlağım tamamlandı şükür

Nağme dedi ki...

açılmayan kapı kalmadı,2.8.11.katlardaki sandıklarda yok yerlerinde kaldım böyle yaa kimse yokmu?

Nağme dedi ki...

aaa 8.kattaki mor odadaki mumu o garip taşa benzeyen itemle yaktım sandığıda anahtarla açtım para gibi bişey aldım

Nağme dedi ki...

aynı yöntemle 2.kattaki mor odadaki sandıktan anahtar,11.kattakindede kağıt var ama alınmıyor

Nağme dedi ki...

anaaa ben bakar körüm valla en son aldığım o sarı şeyi 1.katta duvarda bişey çıkmış onun üstüne koyunca yukardan ip sarkıyo.
iple yukarı çıkıp odadaki sandığı anahtarla açıp türpü gibi birşey aldım

Nağme dedi ki...

yontma aletiymiş o ya çekiçle birleşti odadaki kütüğü yonttum bir buda heykeli oldu oda gidip çıkıntı yere yerleşti

Nağme dedi ki...

heykel oraya yerleşince yan tarafta duvarda kapı çıktı 2.anahtarlada çıktımm
ohh be sonunda kaç saattir çıkabildim sonunda yaa:))))

Sis dedi ki...

nağme eline sağlık.senin izinden geliyorum yine de oynayamıyorum.
vee saü üst kırmızı çarpı dedimm:)

bozo dedi ki...

nağme kartları nası yerleştirdin? hasbelkader 9. katın kartını kapının yanındaki kağıdı tıklayıp yerleştirdim. o kart yerdeki kağıttada görümdü ama öbür kartları yerleştiremedim

Nağme dedi ki...

bozom elindeki her kartı tek tek dene katlardaki kilitli kapıların ordaki kağıtlara tıklayarak,bazı kağıtlar yede kapı yanında değil.
kağıt açılınca o kartlara benzeyen kartlar varya kağıtta yanlarındaki boş karelere koycan kartları:))

bozo dedi ki...

nağme sağolasın sayende oyunu bitirdim. yalnız ilk olarak 8 ve 9 değil 9 ve 10 açılıyor. ellerine sağlık