Bomb Escape 1

08 Eylül, 2008


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

13 yorum:

Nağme dedi ki...

alemin hızlısı sis:))
ben başladım kağıt aldım puzzle yapınca gözler kapanıyor

Nağme dedi ki...

saat gıcık bir ses çıkarak işliyor ve ben kesin ölücem ya bi halt yapamadım
vazo altında 65,çekmecedeki oyunuda anlamadım:((

Adin dedi ki...

satranç tahtasında kaleyle atı aldım, kedili tabloda puzzle ı yaptım kedi oldu :) çekmecedeki tilti ok tuşlarını çok hassas kullanıp yopu deliğe soktum tormavidayla bombanın olduğu yeri açtım, duvardaki gizli paneli açıp düğmeye bastım.. bu kadar..

Nağme dedi ki...

evet beyaz kaleyle siyah aslanın üstüne getirince saat yana kaydı

Nağme dedi ki...

tühh sonra devam ederim işim çıktı tamda tornavidayı bulmuştum

Unknown dedi ki...

tornavida buldum. onunla bombanın sağ tarafını açtım ama şifre istiyor

Adsız dedi ki...

lambanın alta doğru süzülen ışığını takip edince karşı duvara yaklaştı.yansıyan ışın yuvarlağının soluna doğru fareyi götürünce bir çekmece çıktı anahtar alındı.o anahtar kilitli yeşil dolabı açtı.
dinamit ne zaman bulundu diyor. baktım 1964 buldum.hiç bir yere olmadı.o resim de doğum ölüm tarihlerinden baktım alfred nobel imiş.

Adsız dedi ki...

o kadar denedim yılları.1863 1865 arası.kopya çektim 1866 imiş.anahtar verdi.2.tablonun solundaki yer açıldı.

Adsız dedi ki...

oyun çok takılıyor.bir de bomba patlıyor zaten.
kaçıncı baştan alışım.nordinhodan takip edecektim zaten kırık dökük ingilizcemle.bombanın bağlı olduğu düzenekteki kırmızı düğmeleri kedinin gözlerindeki ters y den çıkarmışlar.ben yaptım ama ters mi yaptım bilmiyorum saat durduğu halde patladı.o nedenle yazmadım.

Unknown dedi ki...

Selamlar,
Bombanın bağlı olduğu yeşil düğmeleri kedinin gözündeki Y şeklinde yapınca bomba duruyor ama kapının şifresini hala bulamadım.
panodakiş mantıksa her tarafın toplamının 65 olması buna göre ortalara sırayla 7-14-13-20-19-20 olması gerekiyor ama sonuç yok....

Unknown dedi ki...

tamam şimdi bitiyor ama oyun takılıyor bilginize demin denedim denedim olmadı şifre 1320