Box Escape

19 Eylül, 2008


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

26 yorum:

calculus dedi ki...

Duble duble ekliyorsunuz hayranım size:)))
Ben başlayayım 5 dakika vaktim var.

calculus dedi ki...

Televizyondaki görüntü çok komik:)
Tavşanlar adama saldırmış.

Sis dedi ki...

yastığın altından anahtar onla da kilitli çekmeceden mıknatıs

Sis dedi ki...

lambadan sallanan şey de kablo veya ip.
üff ama pad ile oynamak ne zor bunu

esrasel dedi ki...

günaydınnn
kapının önündeki paspasıda tornavidayla söktüm ama ordaki yeşil şeyi alamadım

Sis dedi ki...

o yatak solundaki gri şeyin vidası söküldü.ama hala kapalı kendileri.ip de mıknatısa bağlandı

calculus dedi ki...

Ben de o çelik gibi şeyden vidayı söktüm , ama ben de alamadım.

esrasel dedi ki...

lambadan ip alınıyomuş onunla mıknatıs birleşti aldım kapının önündeki yeşil şeyi

calculus dedi ki...

Paspasta 4 adet vida var. Hepsini sökün, mıknatıs ile ipi birleştirin ve ızgaranın altından alın o yeşil şeyi.

Sis dedi ki...

hah esra yetiştin:))
mıknatısa ip bağla onla al.yeşili de o giri kutuya tak

esrasel dedi ki...

yetiştim yetiştim :) bu sabah salak deelim sanırım :))

Sis dedi ki...

cpl harflerini alfabeden sayıp kutuya 31612 girince yeşil bi şey aldık.pervane

Sis dedi ki...

o pervaneyi de diğer gri kutuya takınca anahtar alıp çıktık

calculus dedi ki...

Bitti teşekkürler. Çelik kasaya yeşil çubuğa taktım, içinden de anahtar aldım.

Sis dedi ki...

dün gece hauntedda kastığımız gibi kasamadık yani Esra:))

esrasel dedi ki...

kasmayalım zaten akşam hiç kafam çalışmıyodu biliyosun :D