Haunted House Escape

18 Eylül, 2008


Yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

151 yorum:

skarabe dedi ki...

uerden kırmıız topu aldım ve cellar door a bişi yapmaya çalışıyorum

Sis dedi ki...

sağ pencerenin üstüne yaklaşılıyor.ekranı ortalayıp tıklayınca da bıçak alınıyor gizli bölmeden

Sis dedi ki...

aşağıya indik ya bıçakla yeşil kabloyu kesip.lambanın dibinde kibrit var

skarabe dedi ki...

bıçağı ağacın dalından değilde duvardan almışım

b@nu dedi ki...

arkadaşlar gene başa döndüm ben koordinat yahuu biz eskiden böyle yorumlar yazıpp kendimizi kasmazdık noldu bize detaylı yazalım lütfen:

Unknown dedi ki...

banu üstte top ve ayna var. dala tıklayınca yakınlaşıyor. duvardan da bıçak aldık.
aşağıya indik kibrit aldık. başka birşey yok şimdilik

b@nu dedi ki...

1-ortadan kırmızı top
sol taraftan ağacın arkasında görünüyor ayna
sağ pencerenin üstünden yaklaşınca ortadaki tuğladan bıçak

Sis dedi ki...

banuşum.ağacın oralarda pixel yakalayıp yaklaşılıyo zati.tesadüfen buldum.bıçağı da yazdım ekranı tam ortalayıp tıklaycan.bıçakla yerdeki kapağın yeşil şeylerini kesip aşağı incen.lambanın ayağı yaklaşılan tek yer.arkasından kibrit alcan.

vee gel yanıma beraber kalakalalım bööle:D

b@nu dedi ki...

2- bıçakla solda yerdeki yeri açıyoruz ve içei giriyoruz karşıda lambanın arkasından kibrit alıyoruz ( kibrit çöpü yanabiliyor normal şekilde bildiğimiz gibi çakarak:))

Sis dedi ki...

yukarda bıçakla sağdaki ağacın üstündeki pembe yapraklardan birini kestim sanırım.şimdi eve bi ışık demeti vuruyor.galiba arkasındaki gizli bölme bıçağı aldıım yer.

bozo dedi ki...

pıçakla bir-iki yapreak kestim soldan. şimdi bıçağı aldığımız yere ışşık vuruyo

b@nu dedi ki...

sağ üst pencerenin üst sağı gibi kalıyor ama en yukarısındaki yapraklardan ikisini kestim ışık o bıçağı aldığım yere geldi

bozo dedi ki...

ışşık hüzmesine devam etmek ne demek ebru anlıyamadım. nerde bölmeler açılıyo

Unknown dedi ki...

4 lü açılan yerin beyaz kısımlarının altına doğru tıklayınca beyaz yerler hareket ediyor

Sis dedi ki...

ya şekerler:
bozom:soldaki eminmisin.ben sağdan kestim de bıçağı aldıımız yere ışık vurdu.
ebru:4 bölme de nerdeki bölmeler ve nasıl

Unknown dedi ki...

açılan ayna gibi yerlerin alt taraflarına tıklayın ışık sizi yönlendiriyor. sonra soldaki duvrda bitiyor. orada ki taşların 4üde bıçağı aldığımız yer g.b. olacak. devamı yukarıda yazdım zaten

bozo dedi ki...

özürlerimle sis ciğim tabiki sağda yaprak kesiliyo dediğin doğru.

Sis dedi ki...

o açılan dört bölmenin herbirinin alt ortasına bir kaç kere tıklayın kapaklar iyice açılıyor

bozo dedi ki...

şöyle bıçağı aldığımız yerde bitane beyaz ışşıklı yer varya, onun sağına doğru tıklarken ışşık birden yansıma yapıyor ve aşağıya doğru devam ediyor. o yer sanki aynalı bi satıh. ışşığı takip ediyoruz. gerisi geliyor.

Unknown dedi ki...

şöyle anlatayım:
bıçakla yaprakları kesince ışık bıçağı aldığımız bölmeyi göstermişti. beya kısımlara tıklayın ışık sizi ağaca oradan da karşı duvara yönlendirecek. duvardaki 4 taşa tıklayın bıçak alınan yer gibi beyaz oalacak. sonra beyazlıkların 4 ününde altına tıklayın. küçülecekler. ekrandan çıkın

Sis dedi ki...

ska ilk ışık vuran yere beyaz plaka gibi olan şeye tıkla önce bir kaç kere 2ci bi ışık demeti göreceksin.sonra o ışığın yansıdığı yerlere tıkla sırayla taa en sol duvara kadar.

duvardaki plakaları tam açınca ışık yerdeki mahzen kapağına yansıdı içeri aşağı girince ortadaki kapağa ayna yerleşti

b@nu dedi ki...

ve aşağıda öndeki yerdeki kapıya aynayı koyun onuda ayarlayın sağdaki duvarda düğme belircek ona tıklayın kapıdan geçin...

Sis dedi ki...

sonra yerde ayna koyduumuz yere de bir kaç kere tıklayıonca sağ duvara yansıdı kırmızı bir düğme belirdi.ona basınca karşı kapı açıldı

bozo dedi ki...

4 beyazlık küçüldü ve ışşık alt kattaki kapağı gösteriyor artık

bozo dedi ki...

onuda tıklıyoruz ışşık sağ duvarda şimdi ve duvarda pembe ışşıklı yer var.http://odaoyunlari724.blogspot.com/2008/09/break-up.html
Önceki Yazı

Unknown dedi ki...

mutfaktan lamba aldım sarı şişede 7 yazıyor tabağın arkasından yarım ayna aldım.

b@nu dedi ki...

mutfaktan bir lamba aldım seyyar dolapta sarı şişe 7 diyor bide ayna parçası aldım aynı yerden

Sis dedi ki...

heh soldaki tablo mu ne kırmızı arkasından tuhaf bi şifre şeysi.
kapıdan mutfağa girince şişede sarı 7
gaz lambası alındı mutfaktan.
raftaki çin tabağı arkasından kırık ayna alındı.
üst katta yatak odasında bi şey yapamadım

Unknown dedi ki...

evin salonunu görürken sağ duvarda asılı şeye kibrit yaktım parladı

Sis dedi ki...

evde sağda asılı kancalı bi şey var ona iyice yaklaşılıyor.

Sis dedi ki...

yatak odasında sağ yastığı bıçakla kesip anahtar aldım

Sis dedi ki...

o nasıl anahtarsa.adına key diyor valla.
o açılan resmin arkasındaki yuvalardan ilkine yerleşti.mavi mücevher gibi bi şey aslında

Sis dedi ki...

o sağdaki kancamsı şey.hani ebrunun kibritle parladı dediği ayna altına yerleşiyor.bi simge.sarı.9 veya 6 olabilir

bozo dedi ki...

salonda saatede yaklaşılıyo. sis bende o yastıkla çok uğraştım ama kesemedim. halada kesemiyorum. allak allak

Sis dedi ki...

son koyduumuz aynayı geri de alabiliyoruz.
bozo sağ yastık

bozo dedi ki...

yastığın sağ tarafından ortalara doğru batırma hareketleriyle tastık kesiliyomuş

b@nu dedi ki...

benim itemlerim aynayı kancaya koyduktan sonra topu bide lambayla tıkladım pasif hale geldi aynayıalabiliyorum anmadım ben bu işi

skarabe dedi ki...

ben hala aynada kaldım iimi o ışık huzmesi sinir katsayımı arttırdı :D

bozo dedi ki...

dışarda değişen bişi yok bu arada ben baktım merak etmeyin

bozo dedi ki...

ah banuş be acaba o topu şifreli yerdeki 3. yuvarlağamı koycaktık. bendede fener ve top aktif değil artık

b@nu dedi ki...

skaaaaaaaaaa

yaprakları kestinmi eğer kestiysen ışık geldi tuğlaya ayna var orda sabit sanki sen o ayna sağa sola hareket ediyor napmak lazım sağ sol tıklamak:D aa noldu ışık alt sağ aşağıya indi geri gel bak ağaçta ışık var ağaca ışık olan yere tıkla hoppp sol taraf attı seni tuğalaları aç 4 dene ayna daha sabit bunlar bunlarda aşağı yukarı hareket ediyoo hepsini aşağı indirki ışık o yerde açılan yere kadar insin ok cnmm bilmem anlattırtırabildimmi:D:D: mucuks

b@nu dedi ki...

wall bozom aynı şey benim de aklıma geldi hindi resetledimm baştan şey ediyom ben

Sis dedi ki...

kızlar ilk ışık huzmesi için sağ ağacın üst yapraklarından 2 tane keseceksiniz.bıçak alınan yere yansıyacak.sonra 2ci yansımayı elde edene kadar o gizli bölmedeki plakaya tıklayın.

Unknown dedi ki...

skarabe yaprakları kestikten sonra ışık vuruyor. oraya tıkla sonra beyaz yerlerin sağına soluna tıkla başka bir ışık ağaca gidecek. ağaca tıkla karşı duvara gidecek. 4 taşı çevirince onlarda beyaz olacak. beyazlıkların alttaraflarına tıkla küçülünce beyazlıklar ekrandan çıkınca ışık yerdeki bodrum kapağını gösterecek. aşağıya in ve kapağa aynayı koy. duvarda kırmızı ışık öıkınca bas. evdesin. hadi gelin bekliyoz

bozo dedi ki...

topu kancanın altındaki aynaya tıklamayanlar bi denesin ya yeniden başlamıyalım bari

Sis dedi ki...

ben şimdi tıkladım topu inaktif oldu.ama ne işime yaradı bilmem

öykü dedi ki...

Geç gördüm ancak yetiştim size.Bu arada bozo top konmuyor oraya ben denemiştim zaten...

bozo dedi ki...

sehbanın üstündede el işareti çıkıyo ne konacak acaba oraya

Unknown dedi ki...

ayrıca top çerceveye konmuyor ben en başta denemiştim.

Sis dedi ki...

şimdi bir toparlarsak.
yatak odasında sehpaya yaklaşılıyor.
mutfakta lavaboya yaklaşıyoruz.
o parlayan sağdaki kancalı şey ne işe yaradı bilinmez.
açamadığımız bir kapı var üst katta.
resim arkasına 3 tane daha şey lazım.key:))

Sis dedi ki...

haa mutfakta kilitli çekmece var bi de açılmayan.
ben sigara içer.
esraa girebildin mi eve sen de

Sis dedi ki...

ilk ekran bahçeyse o kapıdan girmeycez çıkacaz sanırım.inşallah tabi

Unknown dedi ki...

ben feneri alıp bahçede dolanayım biraz sıkıldım belki birşey bulurum

derya g dedi ki...

selam millett.
yafuu o kırık aynayımı kancanın olduu yere koycazz yoksa kapıyı acmak için kullandıgımız ayna geri alınıpta omu koyuluyo eger öleyse ikisinide yapamadım da:)

b@nu dedi ki...

sisssss
sen salonda sağda bir yer parladı kibritle dediydin o nasıl oldu detay şey edersen bahtiyar olurum wall bakk:D

Sis dedi ki...

deryacım slm.mutfaktan alınan kırık aynayı koyacaksın kancalı şeyin altına

Unknown dedi ki...

aynayı zımbırtı karşıdan görülürken duvara tıkla (salon görüntüsünde değil 1 kere yaklaşınca yani)

Sis dedi ki...

yaw sağda kancalı bi şey var ya.altında mücevher gibi bi şey sallanan.ona 2ci zoom yapıp kibrit yakıp onla tıkladım parlamaya başladı

b@nu dedi ki...

altına kibritle de deliğe tıklayın yanıyoo yanış kibritle tabe ya 9 yada 6 çıkıyo aynada


şimdik elimizde 7 ve 6 var bence

derya g dedi ki...

slm siscim
ama olmuyooo bide oyun pcyi kasıyomu nee tam koydum diom bide bakmışımki hala koyamamışımm allahımmmmmmmm ağlıcimmmm:(

öykü dedi ki...

Yatak odasında takvimde sadece ışık açıkken gözüken kırmızı 4 de var tabi

bozo dedi ki...

yav bu top o kancalı şeye konuyo ama ekrandan çıkarken geri yerine geliyo

öykü dedi ki...

Benim top yok olmuştu baştanmı başlıcam şimdi biri bişey desin...

b@nu dedi ki...

nasıl koydun koydunda nolduu detaylı açıklama bekliyo senden bozocum türk halkı hatta dünya:D

Sis dedi ki...

o kancalı şeyin altındaki aynaya hangi itemle tıklarsanız o item inventoryden alınabiliyor ama oyun penceresinde şeffaf hale geliyor.bug mı bu şimdi

bozo dedi ki...

bu şey sırf aynada 6 yada 9 neyse onu çıkarmak için mi böle parlıyoki. sanki mıknatıslı herşey yapışıyo merete.

derya g dedi ki...

ben bu oyuna şimdilik ara veriomm space tusuyla süre duruyo yeni yüklenen oyuna bakemm

Unknown dedi ki...

benim uykum geldi. ararsanız üst katta yataktayım. birşey bulursanız uyandırın

bozo dedi ki...

hani salona girmeden solda lamba varya lambaya yaklaşınca sap üstte dolap kapakları var. acaba o sayıları o kapaklara mı uyguluyacağız. hiç oraları kurcalayan oldu mu?

öykü dedi ki...

Ebru orda nasıl uyursun ya ben siz varsınız diye dolanıyorum yoksa ne işim var burda gece gece...

Sis dedi ki...

yesssssssss mavi mücevher yani key.onu tıklayın.kaç kere saymadım mutfakta çekmece açılcak

öykü dedi ki...

sis onu çok tıkladım ben sen duruşunu tarif et bize en iyisi

b@nu dedi ki...

bozo o kapak dediğin şeyler kapının açılmamaış halii:D

Sis dedi ki...

kıs nasıl tarif edeyim.nesne simetrik.4 den fazla çevirdim.deneyin kaç kere çevrilceini.deli gibim tıklarken saymadım ki:(

b@nu dedi ki...

ahanda buldum evreka mavi anahtar ( ay çokk heyecanlıyem) a 6 kez tıkla yani döndür aynada gördükya deli gibim diğer sayıları deniyordumm neyse 6 kez tıkla sonra mutfağa git çekmeceden diğer anahtarı al onuda 7 kez şey et:D:D ayy devamına kalbim şey eteyecek

Sis dedi ki...

2ci key.bu sefer saydım 7 kere çevirdim.ilk şekil veren çevirme hariç.üst katta sağ kapı açıldı.fenerle girin ışık yansın.banyo

b@nu dedi ki...

sonra yukardaki kapı açılıyo ve banyo lambayı rafa koyun

öykü dedi ki...

şöyle tarif et sis ucu yukarda yanda falan işte neyse denemeye devam edicez artık...

Sis dedi ki...

banyoda borunun dibinden de kırmızı anahtar alıdık
öykücüm banu sayılarını yazmış

Sis dedi ki...

kırmızıyı da 4 kere çevirince o korkunç bebek resmi açıldı son anahtar çıktı

bozo dedi ki...

kırmızıyda yerleştirdikten sonra 4 kere çevirip bebek tablosunun arkasından son anahtarı aldım.

bozo dedi ki...

son anahtarıda saat 10. u 10 geçiyoya 20 keremi çevirmeli acaba

Adsız dedi ki...

karanlık odada küveti suyla doldurunca 8 çıkıyo yazmadınız sanırım bunu*esra

Sis dedi ki...

son anahtarı 8 kere çevirdikten sonra mahzene gidince yerdeki kapak kalktı.altından kol çıktı.
üst katta sağdaki parmaklıklı odaya ya da kapıya tıklayınca açıldı.
vee bitiiiiiiiii

Unknown dedi ki...

ben cıkıyorum iyi geceler size yarın bakarım artık. oyun ve ipuçları için teşekkürler bu arada

Unknown dedi ki...

uh be sağol sis yarın bakmama gerek kalmadı teşekkürler:))

Sis dedi ki...

teşkürler efenim yorumlara yardımlara.haa bi tane daha vardı oynanmayı bekleyen oyun:D

derya g dedi ki...

ben ikisini aynı anda oynuyodum sis bu bitii sıra diğerinde:)

Adsız dedi ki...

ben bu akşam süperim yaa :) sağdaki kapıyı hiç farketmemişim ben de diyom ki bu kapı neden açılmıyo meğer ben hep sol kapıyla uğraşıyomuşum :)
bozo istemeyerek baktım sol kapıya açılmıyo o kapı :))
teşekkürler yorumlara ii geceler herkese...
esra*

Unknown dedi ki...

ay esra gece gece güldürdün ya beni allah da seni güldürsün inş. herkese byyyyyyy

Nağme dedi ki...

teşekkürler yorumlara kaçırdığıma üzüldüm oyunu ama ençokda skaaa sana teşekkür sen olmasan kimse doğru dürüst tarif etmemiş bahedeki ışıkolayını yoksam ende giremeyip kapıda kalcaktım valla:))