Escape to the Barbecue

17 Eylül, 2008

Yeni oyun...


Oynamak için tıklayınız

61 yorum:

sebnem dedi ki...

sadece ayna gibi bişey aldım dolabın arkasındanbirde tabloyu yere düşürdüm

sebnem dedi ki...

o anahtarla kırmızı masanın yanındaki dolap açıldı

yağmur dedi ki...

düşürdüğümüz tablonun içinden sol taraftan anahtar,anahtarla uzun dolabı açıyoruz yukarlardan mavi kart gibi bişey,bide magic almışım bi yerlerden ama bilmiyorum

Sis dedi ki...

ayna gibi şeyden 2 tane oldu bende uzun dolabın üstünden ve kısa dolabın solundan.

yağmur dedi ki...

duvardaki şifreli yerde son 3 rakamım 520 de kaldı sadece ilk rakam tıklanıyo ama onada hiç bir rakam uymadı

yağmur dedi ki...

arkasını nasıl çevirdin sis,tıklamadığım yer kalmadı

Sis dedi ki...

duvardaki şifrede ilk 3 rakam 248.ben de 3cüyü uyduramadım

Sis dedi ki...

hiç bi fikrim yok nasıl çeviridm.
arkasında 2* 2 üssü 2*2 üssü 3 yazıyor.

yağmur dedi ki...

tamam canım ya ben de sandım onun arkasını çevirdin ,o zaten görünüyor yerde:)).birde neden sizde 248 de bende 520 hemde sonu :))

Sis dedi ki...

248n yazın sonra sağdan sola open yani düzden nepo yazın açılıyor yeşil şey aldım.cetvel

Sis dedi ki...

cetvellede yeşil kısa dolabın üst kısmını tıklayın anahtar alın

yağmur dedi ki...

nereye yazıcaz bunu ya n nerden çıktı nasıl yazılcak bende n diye bişey yokki

Sis dedi ki...

yok duvardaki mavi dairelerdeki sarı kısımları yok ediyor.bir anahtar daha var orda alınamayan

Sis dedi ki...

yağmur:
duvardaki 4 rakamlı şifre yerine yaz..ilk rakamı 2 yapınca 2ci rakamı oynatabiliyorsun.o şekilde.son digit n yapınca da sola doğru open yaz

b@nu dedi ki...

baştan 248 yazınca sırayla son rakam için yavaş devam et n harfi çıkacak sonra sola doğru sırayla e-p-o harflerini yavaşca tıklayarak bul geçersen herbi şeyi baştan yazmak zorunda kalıyorsun

yağmur dedi ki...

yalnız benim yazdığım open düz bir şekilde çıktı nepo değil open di yani:)

calculus dedi ki...

Tabloyu çevirin gene, üstüne tıklarken bir tel düştü yere.

calculus dedi ki...

Onu da kanca yapın ve anahtarı alın mavi dairenin içindeki.

Sis dedi ki...

nasıl çevirmiştik ki tabloyu.dönmüyor şimdi.neresine tıklaycaz bunun

calculus dedi ki...

Dolaptan bir projektör çıktı, filmleri koyup, ışığı kapatım duvara bakın.

calculus dedi ki...

Sis, sol üstünden bir yerden dönüyor, ama yaklaşmışken değil, uzaktan.
9543 çıktı diğer kutunun şifresi.

calculus dedi ki...

Çok ilginç, elimde bir anahtar daha var ama sokacak bir yerim yok.

calculus dedi ki...

İki slide dakileri birleştirince çıkacak rakamınız. Önce birine bakın sonra diğerine.

calculus dedi ki...

Happy Coin'im var.
Yani çıkabilsem perfect end olacak ama, çıkamadım kaldım.

b@nu dedi ki...

magic kalem ve kızılaya nahtarı gibim olan şeyi happy coins i ve yeşil anahtarı kullanmadık demi

Sis dedi ki...

doğru okumazsan olmaz tabi 8929 bendeki.
happy coin falan da yok yaw:(

calculus dedi ki...

Happy coin sağ alt silindirde çıktı bende. Sizde yoksa gene tabloya tıklayın önce bir kaç kere.

Sis dedi ki...

ya 2ci şifreli kutudan alınan anahtarla çıkamayan bi benmiyim?
açılmıyor kapı

b@nu dedi ki...

nasıl yani
ilk başta çıkmıştı o üstünde magic yazıyoo hatta about item yapıp kapağını açtık uzun buyuk dolaptan almıştık

b@nu dedi ki...

push a magic kalemle tıkladıkk vee ne görelinmm dağ gibim duvar.::D:D

Sis dedi ki...

hah o magicle duvardaski x.e tıklayın duvarlar düşüyor.
happy beer mış

deniz dedi ki...

Teşekkürler yardımlarınız için.

**Happy coini almak için; odadan çıkmadan önce anahtarla kapıya tıklıyoruz, daha sonra mavi silindirlere bakıyoruz, happy coin i o zaman alabiliyormuşuz.