New Life of Mr Riddler

16 Eylül, 2008


Yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

12 yorum:

esrasel dedi ki...

hiç bişey yapamadım ki :( halının altındaki şeyi açınca oyun tekrar başlıyo, çekmecelerden de bişey çıkmadı zati küçücük oda :(

Sis dedi ki...

çekmecelerdeki japonca notları mı okuyabilmek lazım ki.
bi de ben ölmedim ama yeşil halının altındaki küçük kareli yere tıklayınca bir geri sayım başlattım

esrasel dedi ki...

geri sayım başlıyoda 1'in sağındaki kutuya tıklayınca puff oluyosun :)) diğer kutuları denemedim

bahariko dedi ki...

anlaşılan japoncuklar bizden bıkmış baksanıza havaya uçuruolar bizi:DDD

bahariko dedi ki...

ya şifre girmek lazım halının altına ama caponca bilen biride lasım

bahariko dedi ki...

alının altınadan sudokuya benzer bişey çıktı ama retry oldum

bahariko dedi ki...

e ben hep patlıom ya
dilerim Allahtan beni patlan caponlarda patlasın

yuziar dedi ki...

123
456
789
olarak kabul edersek
bombayı durdurmak için sırayla

2 7 6 9 5 1 4 3 8 e tıklamak gerekiyormuş.