Jail Break

15 Eylül, 2008

Yeni midir nedir :)


Oynamak için tıklayınız

52 yorum:

Sis dedi ki...

pencereden anahtar sürahinin yanındaki bardak mı tas mı ne ondan ve tavandaki avizeden kağıt parçaları aldım.
yeryam saolasın oyun için

Sis dedi ki...

sürahiyi sola kaydırınca da altından bir kağıt aldım.
taş nerdedur?

b@nu dedi ki...

kanca ile wc nin lazervuarını açtım suyu boşalttım ve kutu aldım o mavi anahtar o kuyu açtı içinden gri anahtar çıktıı

b@nu dedi ki...

4 grub kağıt bulmadan şifreyi bulamıcaz sanırsam bende 3 dene var

Sis dedi ki...

evtt tek boş item yeri kaldı.yerdeki kilitli şey de açıdlı
bu kesik kağıtlar birleşmiyorlar de mi.ve 4cü parçasını bulamadım sanırım

Sis dedi ki...

kutunun dibi kalkıp 4cü kağıt parçası çıkıyor

b@nu dedi ki...

evet şifreyi çözmeden önce sizi bir konuda rahatlatayım sanmayınki diğer yerdeki kapalı yeri açınc başka bişi çıkıyor aynı rakanlar aynı düzenek yani artık sadece şifreyi girip kapı anahtarını almak kaldı hayde kolay gelisn bize ben puzzle a başladım

Sis dedi ki...

use this morning to night...
wake up time 6.15 am,
visiting hours 9.30 am to 5.45 pm
breakfast 9.15 am
work hours 9.55 am to 12 noon
lunch 1.30 pm
inspection rounds 3.15 pm
supper 7.15 pm
bed time 11 pm

kağıtta bu var

Sis dedi ki...

hiiçç şifre çözcek havada değilim ama ben.
ne çıkcak bunca rakamdan ki

b@nu dedi ki...

iki farklı yazı var burad birinde
breakfast.9:15 am
work hours. 9:55 am to 12 noon
lunch 1:30 pm
inspection rounds 3:15 pm
supper 7:15 pm
bed time 11pm
******************
diğerinde ise
jail time schedule
use this morning to night, and from night to morning timings as clues

wake up time :6:15 am
visiting hours: 9:15 am to 5:45 pm




hayde buyrun çözelim:D

Adsız dedi ki...

ewt ben geldim arkadaşlar yeni başlıyorum sıkıştığım yerde yardım isteyebilirim :)

b@nu dedi ki...

hapishanedeki kuralların saatleri bunlar herhalde
bide bu sabahdan geceye bu geceden sabaha diyorya anladıysam ne olimm:d

Sis dedi ki...

öbür kağıtta da key hidden chance to escape from the jail xxx yazıyor.
xxx i okuyamadım.benim elyazımdan daha kötü valla

Unknown dedi ki...

sen çıktın sanırım cal??
biz saat tarifine göre şu anda bahçede volta atıyoruz:)

Unknown dedi ki...

nordinhoda şifre bulundu

6,3,9,3,9,6,9,11,12,1,6,3,3,5,9,7,3,11,1 1,
7,3,5,9,3,3,1,6,12,9,11,9,6,9,3,6,3

Adsız dedi ki...

ilk 9 rakamını buldum arkadaşlar bi kaç dk snra yazıcam cewabı ama öldüm şuan kağıt kalem filan 100 defa denedim sonunda başarcam :D

yağmur dedi ki...

evet aynen bende ilk 8 e kadar bulmuştum devam ediyordum neyse uğraşmama gerek kalmadı sağolun

Sis dedi ki...

hani bu şifreye söylencek tek laf var o ile başlayan:D

Adsız dedi ki...

ewt baya baş ağrıtıcı bi şifre heran biter die bekliodum ama sonucu görünce şok oldum açıkcası bu ne ya :D:D:D

b@nu dedi ki...

bendede olmadı kabul etmedi sadece arada ortadaki gri bölüm azcuk büyüyor o kadar değişen başkada bişi yok

Adsız dedi ki...

nasıl olmadı ya oyunun sesini açın anlarsınız arkadaşlar ;)

Unknown dedi ki...

hatta mantığını bile anlamadım desem:)) bu sayıların hangisi hangi şifre yerine yazılacak ya:))

Adsız dedi ki...

bak mantığı nasıl anlatıyım her sayıyı çif tıkla anlarsın :D

Sis dedi ki...

hmmss yesss sesi kapamamak lazım.
teşekkürler yorumlara.

Unknown dedi ki...

bıt bıt zırt yapıyor ses. ya yardıııııım. sis sen anlat bari:))

Sis dedi ki...

ebru yanlış basarsan zırtlamıyor.belli bi arada da bastığın ses vermiyor.3-4 kere denedim ben oldu sonunda

Unknown dedi ki...

neyse ben bıraktım kaç kere denedim olmadı. belki af çıkar:)

Adsız dedi ki...

şifrenin başı 6 3 9 3 9 6 9 11 12 1 6 3 3 bu kadar gelebildim devam ediyorum cozen olursa bildirsin lutfen

mehbup dedi ki...

6 3 9 3 9 6 9 11 12 1 6 3 3 5 9 7 3 11 11 7 3 5 9 3 3 1 6 12 9 11 9 6 9 3 6 3 yukarıdaki şifrede iki 11 olacak başarılar