Truck Escape

18 Eylül, 2008

Yeni, süreli kaçış oyunu serisinden...



Oynamak için tıklayınız

4 yorum:

bora dedi ki...

boşuna her yere tıklamayın alamıyorsunuz yapmanız gereken ilk şey yerde çıkmış çivinin ucuna tıklayın bir yazı balonu gelecek ondan son ra hemen kalinin arkasın daduran sapı gözüken çekiçi alınb çivileri yerden çıkartın kamyanoun yanı na gelin kamyanun solundaki dolaptan hortum gibi ve için de harita olan çanta gibi bir şey var onu alıyorsunuz sonra tekrar kamyonun içine dönün kutuda radyo silah ve birde bulmaca var bulmaca anahtar istiyor

bora dedi ki...

sol kutuda sumo elbisesi var giymeyin en az�ndan �imdilik zaman harc�yor

Sis dedi ki...

yerde solda çıkık duran çiviye konuşma balonu belirene kadar tıklayın.
kutunun arkasında gözüken çekici alın.
çekiçle yerdeki 4 çiviyi çıkarın.
sağdaki kutudan silah ve radyo alın.puzzle ile uğraşmayın.
ortadaki panele tıklayıp kamyonun altına inin.
ortadaki uzun kutunun sağdaki kilidine çekiçle tıklayıp demir ve çanta alın.
çantayı açınca not çıkıyor görün ama okumaya gerek yok takılıyor ekran
radyoyu açıp o kutunun solundaki iki basamaklı merdivene koyun.


öff her bir hamleyi tekrar oynayarak bulmak iç bayıyor.

Adsız dedi ki...

solda yerde olan cikmis civiye tikladim bir kac kezkac kez sonra baloncuk cikti(ellerimizdeki ipi kesmek icinmis bu islem )ondan sonra seri sekilde ve mümkün oldugunca hizli soldaki kutunun kösesinden gözüken cekici aldim onunla yerdeki civileri söktüm sonra asagi indim ve kutuyu actim icinden canta ve sopa gibi birsey aldim sonra yine yukari ciktim ve sagdaki kutudan radio aldim onu actim ve asagida merdivene koydum yukari cikip önde duran minik kareye tikladim ordanda sopa ile gps cihazini aldim ve cantadaki isaret edilmis yere kirmizi noktayi koydum ve enter yaptim yine geri yerine koydum cihazi,arkaya gectim ve soldaki kutuyu tikladim icinden sumo kiyafeti cikti onu giydim ve bittii..