Peach Room Escape

20 Eylül, 2008


Sakuradan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

36 yorum:

Sis dedi ki...

şincii o resimdeki kanapeden bi şeftali.sağ arkasında mavi kutu var.bi de peçete kutusu aldım

Sis dedi ki...

hadi isimsiz yalnız bırakma beni.kimseler yok ortada

Sis dedi ki...

3 şeftali oldu.ahşap şeyin bi yanında kilitli kutu var

Adsız dedi ki...

selpak, o komidin gibi şeyin arkasından anahtar anahtarla komidinin yanındaki kutudan yelkovan ve cicekden de kırmızı bişe aldım

mehbup dedi ki...

dolağpın yannda şekiller var ora çiceği yerleştirdim

Sis dedi ki...

o çiçekten alınan o rafların olduğu ekranda sağ mobilyanın sağına konuyor

Sis dedi ki...

yinne o raflı ekranda en sol mobilyanın sağ yanı sanırım tıklayıp arkasına geçiyoruz bi kapta su var mendil selpak neysem ıslatılıyor

Adsız dedi ki...

wı harfleri cıkmıstı deneme yanılmayla sifreyı WIN buldum o ekranda sayılar cıktı

Unknown dedi ki...

her zamanki sakura klasiği:
Service Temporarily Unavailable

Sis dedi ki...

ıslak mendille de çiçeğin orayı sildik 5 ve yukarı ok

Adsız dedi ki...

ıslattıgımız selpakla ciceklerin oldugu ekranda üstteki duvar tarafında bi yer var orayı siliyoruz 5 sayısı ve yukarı ok cıkıo

Sis dedi ki...

6-8-4
5-9-1-2

çıkan rakamlar.ters yani yan duran m demişim:P

Adsız dedi ki...

mehtap komidinin solundaki kutulu ekranda komidinin arkasına tıkla

Sis dedi ki...

o 5 yukarı ok var ya.uzak ekrandayken o hizadan yukarı 5ci kare duvarda.levye çıktı

Adsız dedi ki...

sis o ekranda 0 3 ve 7 yok kapıya 0 3 7 olarak giriyoruz ve oyun bitiyo::D

Adsız dedi ki...

hmm demekki o levyeyle de şeftali alcas bi yerden:D

Sis dedi ki...

aaa bitti gerçekten isimsiz.saolasın:))
normal end ama .
saymam:P

yuziar dedi ki...

4 şeftali var: 4.cü kapı görünürken sağ köşe tıklanınca duvarın köşesinde

Nağme dedi ki...

öfff ya bu sakuranın oyunlarıda meşhur zaten açılmamakta
Freedom sürekli F5 yap bendede zor açıldı

Adsız dedi ki...

şekilleri dolabın yan tarafına taktım ama bende ne harf ne rakam çıktı..
nerde bu harfler biri yardım etsin.lütfen

Nağme dedi ki...

cansuyu:Şekilleri takınca ekrandan çık dolapta wın yazısı görüncek onuda kapının sağındaki duvardaki yere girince çıkıyor rakamlar 037 de orda olmayan rakamlar:))

Adsız dedi ki...

Nağme : ateşekkürler nağme şekilleri takmıştım zaten tekrar oynadım kırmızı wın yazısı çıkmadı yada ben göremiyorum.. ama yun yine de bitti teşekkürler.