Escape of Purple Door 2 - a Pirate Ship

18 Eylül, 2008

Yeni...

Oynamak için tıklayınız

43 yorum:

b@nu dedi ki...

sol kapıdan..........
tabak kupa tencere çırpıcı aldım dolabın sol yanında delik var ama bişi yapılmıyor
sağ kapıdan...........
kitabın son sayfasından kuşlu bir resim ve mum aldım
sağ ilerdeki odadan............
tshirt ve pantolon bir aldım sonrasında about item yapıp yes dedim ama noldu anlamadım hızlı geçtim çünkü,

aşağı indimm-------
soldaki kapıdan.......
poşet yem.
geri gel soldaki kara kapıdan topları düşür altından anahtar

sağdaki kapıdan kuşun önünden odun sğa geçince MİLK olarak tıklayın memeye süt aksın bardağı doldurun

b@nu dedi ki...

sonra başlangıç noktasına geri dönün henüz yukarı çıkmayın sağdaki odadaki çekmeceyi anahtarla açın kumpası alın
soldaki kapıdan girip odunları sobaya yerleştirin
hımm devam ediyorumm.......
hoydaaa
yukarı çıktım adam bene vurdiii sonra hapsetti şimdide burdan çıkamıyorum ama
boş ufak duvarda kemik var onu aldım köpeğe vercem ama nasıll köpeğin ağzında anahtarım varr ...

Adsız dedi ki...

içeri tıkılmadan önce tavuğa yem verim yumurtamı alcaktık ama yem açılmadıkii

Adsız dedi ki...

MERHABA BENDE VARIM HAPİSE TIKILINCA YENİ BAŞLADIM.TABAKLARI ALDIĞIMIZ DOLABIN ÜSTÜNDE TAVA VAR

zuhall dedi ki...

merhaba ben yeni geldim oyunu nasıl açtınız bende açılmıyor

Adsız dedi ki...

arkadaşlar nerdesiniz daha çıkamadınızmı.avukat tutalım bari

Adsız dedi ki...

yeniden başlayınca çok şey buldum.mutfaktaki dolabın sağ yanında bıçakaşağıdan yemi aldım onuda bıçakla açtım tavuğa verdim biraz bekleyin yumurta vercek.un aldım.derin kaba unu yumurtayı sütü koyup çırptım.pusulamda var sedece 3 item yerim boş şimdi içeri tıkılmaya gitcem.kibrit lazım sobayı yakmak için ki yaptığım şey pişsin

Adsız dedi ki...

içerde kemiklere yukarıdaki numaralara göre vurulacak ama sıralamayı bulamadım

Adsız dedi ki...

kitaptan aldığımız kağıda tıklayın buruşuo.sobaya atıp mumla yaktım tavayı sobanın üzerine koyup yaptığım mamayı :))koydum pişti aldım

Adsız dedi ki...

ooo pancake yaptım tabağa aldım onu.siz nie hemen hapse girdinizki

Adsız dedi ki...

açılıınnn bnde hapse yanınıza geliom ve size pankekte getiriom hade koşun :))

Adsız dedi ki...

wapiti omleti tavaya dökemedim.yardım edermisin

Adsız dedi ki...

compass taki n harfine mausla sürekli basınca saat=8.10 yönünde duruo

Adsız dedi ki...

isimsiz bnde hemen dökemedim biraz dolaştım itemleri tavaya tıkladım bıçakla olabilir sonrada tabağı tıkladım aldım galiba

Adsız dedi ki...

çok şükür oldu.wapiti hapisten çıkabildinmi ?ona göre bende gireceğim.

Adsız dedi ki...

hapisteyken giysiyi about item yaptım yese tıkladım bişi olmadı galiba ortasında sadece 3 kutucuk oldu(giysinin)acaba hapse girmeden öncemi giyecektik bunları.yoksa donlamı gezioz aman allaammmmm . :))

Adsız dedi ki...

yok çıkamadım gelme sen dolaş biraz bnce.iyide pankeki kime vercez yoksa içinde pembe kapının anahtarımı var :))

Adsız dedi ki...

wapiti demirlerin üzerindeki sayıları gördünmü?bir sisteme göre kemikle demirlere vurulacak.duvarda 4,3 var ama daha önce denemiştim olmamıştı.sende bir dene

Adsız dedi ki...

sayılar vurma sırasını gösterio vur it anahtarı verio kemiği ver aç çık

Adsız dedi ki...

pankeki adama verdim bi odaya girdim.haydaaa şifreli kutu

Adsız dedi ki...

bu adam beni sevmedi benim pankeki almadı doydu herhalde.yine hapis yolu.bereket anahtarı bende

Adsız dedi ki...

malesef pusulayla uğraşıodum net koptu bi daha başlamadınm bnde yeni oyuna göz atcam

Adsız dedi ki...

pusulaya göre SW NE YAZIP SANDIĞI AÇTIM. ALTINLARI VE DRAGON BALL ALDIM ALTINLARI YERİNE KOYUP PEMPE KAPIDAN ÇIKTIM.ŞÜKÜR BİTTİ.HOŞÇAKALIN.YARDIMI GEÇENLERE TEŞEKKÜR.

zuhall dedi ki...

bıçak çekmeceyi çekince dolabın sağ yanından aldığımız anahtar varya onunla ranzalı odadaki çekmeceyi açınca çıkıyor

Sis dedi ki...

şimdiii bıçağın hikayesini banuşum yazcak.ben yumurta almanın detayını yazayım.tavuğa yemi verdikten sonra kapıdan geri çıkıp horoz sesi duymazsanız yumurta alamıyorsunuz.

b@nu dedi ki...

zuhalcim saol arkadaşlar eğer yorumlarınızı zamanında doğru ve detaylı yazmassanız bizim gibi gençler çözememz o zamnda bağırırpp yardım ister sizler böyle bir durumda bizleri bırakmak istemessiniz dimi?

Sis dedi ki...

un almak için de merdiven aşağısı soldaki ilk odadaki çuvalı bıçakla kesip tasla un alıyorsunuz

b@nu dedi ki...

bıçak dolabın sağında deil bıçak çekmecede

ha çekmece nasıl açılır ? diye soracaksanız şayet
ilk soldaki kapıdan girdiğimizdeki (sobalı oda)dolabın çekmecesini çekin SOL tarafdaki meşhur delikten anahtarı alın geri gelin ve sağdaki ikinci kapıdan girin oradaki çekmeyi açın aaaaaa BIÇAK burdaymışş:D

b@nu dedi ki...

sobaya önce odunları ardından about item yapıp buruşturduğumuz kağıdı ( kuş resmi olan) atalım
sonra mumla yakalım
ttavayı sobanın üstüne koyup
karıştırdığımız süt un yumurta 3lüsünü koyalım gezinin geri gelin tavanın üstüne tıklayım pişmiş yemeğimizi alalım

Sis dedi ki...

kek yapmadan kağıt buruşmuyor.
şimdi hapse gidebiliriz.kemiği almak için boş olan büyük duvara tıklıyoruz.orta alt kısmına.kemik çıkıyor.demirlerin üstündeki sıralamayla kemikle demirlere vurunca kuçu anahtarı getiriyor kapıdan çıkıyoruz hapisten.
korsana keki verip arkasındaki kapıdan giriyoruz.
pusulaya about yapıp durmasını bekleyip sonra sandığa SWNE girip altınları alıyoruz.
tekrar tıklayıp dragon ball alıyoruz.
altınlar ve dragon ball ile çıkarsak zombie end.
altınları sandığa bırakıp çıkarsak pirate end.
bitti

ege dedi ki...

3-4 kez denedim pankeki veremedim korsana.tavadan tabağa almayı falan denedim olmadı.nerde yanlış yapıyorum:(

Adsız dedi ki...

ege.deniz tavadan tabaga almayi denerken, tavadan tabaga koyma tabakla tavaya tikla.korsanin pankeki almasi icinde ilk önce korsan kiyafetlerini giymis olman lazim bunun icinde bir kere hapise girmis olman lazim