Sealed Room

16 Eylül, 2008

Yeni... iyi oyunlar...

Oynamak için tıklayınız

75 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın teşk. oyun için ikili koltuktan bıçak,yine koltukta C=D-3 YAZIYOR.kitaplıtan anahtar ve D=15 YAZIYOR.

Adsız dedi ki...

A=2Byazıyor kapının üzerinden mavi çubuk aldım

Adsız dedi ki...

sağdaki kahverengi kapıdan stick,yeşil yuvarlak şeyin orda duvarda B=C/3 YAZIYOR.üst çekmeceden bi stick daha aldım

Adsız dedi ki...

günaydın wapiti.a=8,b=4,c=12,d=15 ama şifreyi nasıl yapacağız bilemedim.yani takıldım

Adsız dedi ki...

cekmeceden de 1 tane aldoım elimde 3 tane maviçubuk olmuş birini hatırlıyamadım nerden aldığımı

deniz dedi ki...

günaydın

3.mavi parçayı da aldığımız bıçakla, kitaplıktaki 3 lü abaküse benzeyen 3 renkli nesnenin mavi olanını kestim.

Adsız dedi ki...

kitaplıktan mavi yeşil kırmızı süs gibi duran yerden maviyi bıçakla kestim.3 stick etti.cansuyu A=2B NERDE YAZIYOR???

Adsız dedi ki...

stick leri yerlerine yarlaştirdim ama ne oldu farketmedim bir farklılık yok gibi görünüyor.

Adsız dedi ki...

stickleri kapıya yerleştirdim ışıklar yandı

Adsız dedi ki...

a=2b ikili koltukların arasında yazıyor wapiti

deniz dedi ki...

İsimsiz A ve B yi nasıl buldun?

kağıt aldık mavi nesneleri yerleştirip anahtar ve kağıt verdi "ACBB" diyordu karşılıklarını mavi kutuya girdim yerdeki anahtarım oldu..

Adsız dedi ki...

ok cansuyu stickleri yerleştirdiğimiz yerdeki kapak açıldı anahtarla bişi aldım

Adsız dedi ki...

stickleri takınca birşey farkettimi sizde.
ben takıldım hiçbirşeyler yok şifrelerde benim çözebileceğim türden değiller

Adsız dedi ki...

bişey dediğin kağıt sanırım kutunun şifresini yarısı üçken kara üçken sol tarafı..

sağ tarafı bulmalıyız şimdi..
birde
ACBB sanırım bu da diğer şifre ama o matematik işlemi..

Adsız dedi ki...

mavi kutudan aldığım anahtarla büyük olan çekmeceden(en alttan)küpmü desem kare bi kutu gibi bişi aldım

Adsız dedi ki...

üzgünüm sayfayı yenilememişim.muhtelif yerlerdeki işlemleri çözerek buldum

Adsız dedi ki...

yerya bnde öle bişi olmadı çekmeceden aldığım kutudan ACBB YAZAN Bİ KAĞITLA ŞEKİLLER ÇIKTI.YEŞİL YUVARLAKTA DENİCEM ONU

Adsız dedi ki...

ben mavi kutudan 3.kağıdı alamadım.yardım edermisiniz

Adsız dedi ki...

isimsiz 3. kağıt yokki mavi kutuda elimizde 2 kağıt var 3. cüsünü bulmamız lazım

deniz dedi ki...

Mavi kutunun içinden değil de, mavi kutuya tıklayınca yanda kapak beliriyor. Kağıdın son parçası orada...

Adsız dedi ki...

şifrenin bir parçASINI NERDEN ALDINI ORTA PARÇAYI..
MAVİ KUTUNUN YANINDA KAPAK OLUŞMADI BENİM

Adsız dedi ki...

vallahi olmuyor.ortadaki şekilleri yazabilirmisin

Adsız dedi ki...

kapak belirmesi için stickleri koyduğumuz yere gidicez orda bi yerlere bastım mavi ışıklar yanıo kare şeklinde öyle çıktı kutunun yanındaki kapak bnde

Adsız dedi ki...

evet 3 parçayıda buldum ortadaki ters duruyor..
sarı anahtar aldım ama hiçbir yere uymadı bir yeri açmadı yani

Adsız dedi ki...

wapiti sadece kutuya tıkla. kapağı görürsün.
uzaktayken kutunun üstüne tıkla

deniz dedi ki...

Sanırım mavi parçaları yerleştridğimiz duvardaki bölmeye tıklayınca mavi kapak belirdi, emin değilim ama

Adsız dedi ki...

evet benbde öyle yapmıştım belki bir fonksiyonu vardır sarı kutunun içindeki düğmeye tıkla wapiti..

Adsız dedi ki...

açılması lazım dikkatli bak.
orta parça ters duruyor dikkat et.

Adsız dedi ki...

mavi kutunu yanında açılan kapağın içine tıklayın altı açıldı Alklahım bişeyler çıktı sanırım bir şifre daha varrrrr

deniz dedi ki...

wapcım kenar çizgilere dikkat et, sondaki ortada ve kartı tersten gör canım sondakini sadece. Kenar çizgilere renklerine dikkat et farkedersin.

Item yeri doldu, kesin anahtarlarla birleştirip birşeyler yapacağız.

Adsız dedi ki...

Allahım buraya kelime yazıcaz.
bir kelime gören var mı oyun içinde..

deniz dedi ki...

Evet bıçakla tıklayınca mavi kapaklı yerin altı açıldı... tşk cansuyu süpersin

Adsız dedi ki...

vapiti çözemediysen şekilleri tek tek yazayım mı

Adsız dedi ki...

çkr.z rica ederim canım hep ben sizden faydalanıyorum..
biraz da benim faydam olduysa ne mutlu

bazı harfler ters yazılıyor sanırım simetrik bir yazı mı yazıcak acaba...
kelime hakkında bir fikri olan var mı?

Adsız dedi ki...

çözdüm canlarım teşkür ettim.dikkat edin şekle eşyaların olduğu yerler onlar

Adsız dedi ki...

koltuk şekillerine göre 1.el,2.noktaya benzettim dot ,3.ıharfi tersden ya yazdım ama olmadı

Adsız dedi ki...

wapiti nasıl çözdün açıkla. sakın çıkma.

Adsız dedi ki...

evet eşyaların olduğu yerler onunamladım ama bağlantı kuramadım yardım etttttt

Adsız dedi ki...

yeni şifreyi diil anlamaya çalışıyorum bnde :))

Adsız dedi ki...

insert yerine anahtarı koydum. stick koydğmz yerde ışık yandı tekli koltukta bl harfleri var

Adsız dedi ki...

isimsiz.
koltuklara göre birinciel mi? dok mu? ne dediğni anlamadım yaaaa.
bende noktaya benzer ele benzer şeyler yok sadece harfler var.

deniz dedi ki...

insert yazan yere yarım anahtarı koy cansuyu, sonra o duvardaki panele git, hangi koltuğu gösteriyorsa ona git harfler çıkıyor bende "bl" çıktı.

deniz dedi ki...

bl yi gir ilk bölüm altını tıkla beyaz olsun

sonra yine panele git bende çekmeceyi gösterdi, ama ok işaretine dikkat edin, çekmeycei kaç kere açıp kapayacağımızı gösteriyor. Sonra ess harflerini verdi

Adsız dedi ki...

cansuyu koltuklar l şeklinde ya ing.el(1.)ortadaki noktaya benziyor 2.dot(ing) 3.de ı harfi yani ay

deniz dedi ki...

3. şekilde çekmecelerin üzerindeki yeşil kutuyu gösteriyor. Oradaki tüm şekilleri beyaz olduğu için beyaz üçgen yaptık son şifreyi de verdi. Es.

Adsız dedi ki...

bl ess
bl koltukta yazıyor
ess çekmeceleri 3. aç kapa aç akpa
1. aç
2 aça
vazonda yazıyor.

Adsız dedi ki...

2 kilime doğru altına tıklayın ışığı yansın altındaki çubuğa yani kelimenin..
3 kelimede 9 gurp olan kare gösteriyor.ç sanırım şu geometrik şewkil girdiğimiz yer..

Adsız dedi ki...

pardon yanlış anladım ben şifreyi söylüyorsun sandım

Adsız dedi ki...

ee hepimiz aynı yerde kalmışız..
nolcak şimdik.
ben çocuğa kahvaltı hazırlayıp geliyorum.

deniz dedi ki...

Arkadaşlar girdiğimiz kelimelere bakarsak tersten sanki rakam gibi değil mi? ben o kombinasyonları deneyim

deniz dedi ki...

rakamları sağdan başladım sola doğru tersten görerek girdim.

Herkeesee çoook teşekkürler ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

yardımlarından dolayı herkeze çok teşekkürrrrrrrrr.hoşçakalın.

Adsız dedi ki...

çkr.z süpersin ya son şifreyide buldun .
anahtarı aldım çıkalım bakalım.
teşekkürler herkese..mucuk.

Adsız dedi ki...

Koltukta C = D-3
Kitaplıkta D = 15
Tekli koltukların üzerinde A = 2B
B= C-3

*İkili koltukta falçata
*Kitaplıktan gözlerden birinde anahtar
*Falçata ile yine kitaplıkta 3 renkli çubuklar var mavi olanı alıyoruz MAVİ ÇUBUK 1
*Kitaplıktan aldığımız anahtarla 3 lü çekmeceden en üsttekini açtık MAVİ ÇUBUK 2
*Çekmecenin solunda görünen kırmızı kapıya tıklayınca MAVİ ÇUBUK 3
*Mavi çubukları kitaplığın solundaki kapıya yerleştiriyoruz ve tıklayınca kapak açılıyor
*Anahtar ve şekilli kağıt aldık ACBB yazıyor arkasında ( verilen sayısal değerlere göre 81244) a ve b değeri sanırım deneme yanılma ile mantığını bilen varsa paylaşabilir :)
*81244 şifresini yerdeki mavi kutuya giriyoruz., kutudan anahtar. Anahtarla çekmecenin alt çekmecesini açtık, çekmeceden kutu aldık, falçata ile kutuyu açıyoruz şekilli şifreli bir kağıt daha aldık.
*Mavi kutudan aldığımız ikili anahtarla, mavi nesneleri yerleştirdiğimiz kapıdaki kutuya tıklıyoruz. Düğme ok işareti beliriyor tıklıyoruz. Daha sonra yerdeki mavi kutunun oraya gittiğimizde yerde bir kapak belirmiş oluyor. Gri ucu büyük anahtarla kapağı açıyoruz. 3 tane şekilli şifreli kağıdımız oldu.
*Çekmecelerin oradaki yeşil kutuya uygulayacağız . Yalnız kağıtların etrafındaki mavi şeritlere dikkat edersek sondaki parça ortada ters durduğunu görüyoruz. İlk parçayı aynen, sondaki kağıdı ters çevirip ortaya, ortadaki parçayı sağa alarak doğru sıralamayı yeşil kutuya giriyoruz. Kutudan yarım bir anahtar aldık.
*Daha sonra yerdeki mavi kapağa falçata ile tıklayınca kesildi ve altında şifre paneli belirdi.
*İnsert yazan yere yarım anahtarı koyduk, mavi nesneleri yerleştirdiğimiz kutuyu işaret etti.
--Kapıdaki kutuda ilk tekli koltuğu işaret etti bakınca “bl” harflerini gördük, şifrenin ilk kısmını girip alttaki çubuğa tıkladık beyaz olduktan sonra yeniden kapıdaki kutuya döndük
--2. seferde çekmeceleri işaret ediyor, yalnız ok işaretine dikkat edersek hangi çekmeceyi kaç kere açıp kapamamız gerektiğini gösteriyor. Onu yaparsak yeni bir şifre daha “ess” yine şifreyi girip onayladıktan sonra, tekrar kapıdaki bölmeye
--3. seferde yeşil kutudaki şifre girdiğimiz kısmı gösterdi beyaz olarak, beyaz olarak üçgen vardı tüm kutucukları beyaz üçgen yapınca “es” şifresini gördük, onu da girdikten sonra rakamlar belirdi.
bl ess es = sağdan sola doğru bakınca rakamlara benziyor yani 5655619 olarak görüyoruz. Anahtarımızı alıyoruz şifreyi girdikten sonra ve çıkıyoruz…