No debe romperlo

14 Eylül, 2008


Eğri odalardan yeni biri



Oynamak için tıklayınız

91 yorum:

calculus dedi ki...

Uno ve Dos yazan bir kağıt aldım.
Merdane gibi bir şey aldım.
Bir de ucunda beyaz bir şey olan bir şey aldım:)

calculus dedi ki...

Bir de merdane gibi şeyi aldığım yerden ip aldım. Çekmecenin en alttakinin kulbu kırıldı öyle açabildim çekmeceyi.

Sis dedi ki...

raftan kaşık.
2ci çekmeceden kağıt.
hediye paketinin bağı ve içindeki.

calculus dedi ki...

O iple de ucunda beyaz bişey olan şey birleşti. Ne yaptığımı anlasam bir de.

calculus dedi ki...

O birleşen şeyle de çekmeceden sapını kırdığım yere taktım, orası da açıldı. İyice garip bir şey aldım.

calculus dedi ki...

Merdane gibi dediğim şey, şiçeğin hemen sağındaki siyahlığa takıldı.
Ve tıklayınca gene o garip şey çıkıyor.

calculus dedi ki...

Onun üstüne de çekmeceden aldığım ikili kırmızılı şeyi taktım geldi gene o meşhur yılan tablosu.

Kübr@ dedi ki...

cekmeceden cikan sey ne?
kagitta yazanin türkcesi $öyle;
Uno=6
Dos=4

yani bir=6
2=4

calculus dedi ki...

Gene tıkandık gibi. Yılan resmindeki kodu denedim ama işe yaramadı. Durun bakalım.

calculus dedi ki...

O rulo gibi şeyi astıktan sonra ucunu ağırlıkları bağlayın (en alt çekmeceden aldık)

Kübr@ dedi ki...

hicbisi yapilmiyoki
o en üstteki cekmece icin sifre lazim
ben 1624 denedim olmuyo :S
gercektende tikandik

calculus dedi ki...

O yılan resmindeki kareler ve kutudaki düğmeler klavyedeki rakam yerine benziyor ama, dur bakalım

Adsız dedi ki...

acayip zor bi oyun elimde sacede sarı flüt gibi bişi kaşık ip we uno dos hola yazılı kağıt war hiç bişi yapamıyorum :S

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bişi buldum :D parçaladığımız kutunun içindeki zımbırtı aslında eskiden yuwarlak ferman kağıtları olurya onun gibi bişi onuda o kutudan bi geri gelin üstte siyah bi delik war oraya takıyorz we açılıp kapanıyor :) buraya kdr geldim dewamını bulamadım

calculus dedi ki...

İsimsiz, o ruloyu asıyorsuunuz. Ve ucuna ağırlıkları bağlamanız gerek.
Bakınız; 5, 6 ve 7 nolu yorumlar.
Bozo hoşgeldin.

calculus dedi ki...

İsimsiz mecbur değilsin ama bir isimle giriş yaparsan daha kolay olur.

Sis dedi ki...

kaşık ilk ekranda rafta.
o ferman gibi şeyin nereye nasıl asılacağı 6-7-9 numaralı yorumlarda net yazılmış.
herkesin takıldığı yer şifreli yani üstü mavi kareli kutu.

bozo dedi ki...

şu kaşşığı bi bulsam ben biliyorum yapıcağımı. bende şu an bi kağıt aktif. acaba o sepetten yılan falan mı çıkarıcaz.

bozo dedi ki...

kaşşık dediğiniz şey mavi kutunun yanın daki mi yoksa. eğer oysa o paket kağıdıyla birleşmişti

Adsız dedi ki...

bozo kapaklı dolaplar warya kaşık orda kırmızı kutunun yanında

calculus dedi ki...

Hakan, ip ve kaşık dediğiniz şeyi birleştirdik ve onu en alt çekmecenin kulp çıkardığımız yerine taktık, çekmecenin içinden çıktı.

Adsız dedi ki...

nasıL birleştiriyoruz onu bilmiyorum ikisinide tıklıyorum birleşmiyor :S

bozo dedi ki...

evet o kaşşık iple birleşti kulpu kırık çekmeceyi açtık. yanılıyuosam lütfen biri beni düzeltsin. şu an bitek sayı yazan kağıt var item yerimde.

Sis dedi ki...

hakan kaşık denen şeyi alttaki büyüteç işaretiyle büyüt ve ipi ona tıkla

calculus dedi ki...

Birini seç büyüteçle yakınlaştır sonra diğerini tıklayıp üstüne tıkla. Hangisi önce hatırlamıyorum hakan.

Adsız dedi ki...

calculus tşkler yaptım yılan resmi çıktı :D bakalım bndan snra ne yapıcaz sen ordan snra gidemedin mi

calculus dedi ki...

Şimdi diğer sitelere de baktım da, bütün dünya o noktada kalmış.
Ben biraz gezeyim sonra gelir bakarım:)
Kafamı dinlendireceğim.

bozo dedi ki...

önce kaşşığı seçin. ipi tıklayın sonra birleşen cisimi seçip kulpu kırık çekmeceye tıklayın çekmece açılacak. iki kırmızı yuvarlaklı ağırlık alınıp, duvara asılı ruloya tıklanacak ve yılan resmi huzurlarınızda.

Adsız dedi ki...

ben sistemi çözdüm de nasıl yapılcağını anlamadım kırmızı kutunun üzerindeki işaretlerle o resimdeki çizgiler birbirini tutuyor sırasıyla tıklıcaz sanırım bi deniyim daha denemedim :D

Kübr@ dedi ki...

bu oyunda bi oyun var ama ne :P
Sinirden oyunu birakmak üzereyim.
Tiklamadigim yer kalmadi :@

calculus dedi ki...

Bakanlar bir ses versin ya, kimsenin aklına bir şey gelmiyor mu???

Kübr@ dedi ki...

ya telefonun klavyesine bakinca hola yazisi 4652 oluyo
ama kagitta
uno yani ilk = 6 sonra
iki = 4 diyo
geriye 5 ve r sayisi kaldi?
her versiyonu denedim hicbiri olmadi.
bu oyun insani katil eder bilgisayar katili!

Adsız dedi ki...

ya heryerde o işaretler war kırmızı kutudaki işeretlerle o yılan resmi orantılı birbirine uyuyor 1 den 9 a kdr yılanın üzerindeki şekli işaretleyin kafanızda yada bi kağıtta snra çizdiğiniz resmi o kutunun üzerinde olucak şekilde uygulayın nota çalar gibi sırasıyla tıklıcaz sanırım benim başım ağrıdı bi arkadaş denesin lütfen :)

Sis dedi ki...

ben çekmecede ilşk iki rakam 6 ve 4 olarak son iki rakama tüm kombinasyonları denedim sanırım.ama bir şey olmadı.demekki ilk 2 rakam 6 ve 4 değil

Sis dedi ki...

hakan o dediğini de denedim.kutucuklara yılan resmindeki sırayla tıklamayı.yararsız

Kübr@ dedi ki...

evet :D bu arada caktirmadan reklam yapiyon hea :P
seni akilli seni

bozo dedi ki...

belki o 6 ve 4 vede devamı herneyse kutudaki karelere tıklamak içindir. çekmece için değil

Adsız dedi ki...

çalışın arkadaşlar bugün başarcaz inş :D:D

Adsız dedi ki...

beni ekleyin arkadaşlar burdan zor oluo :D

dr_dree_35@hotmail.de

Kübr@ dedi ki...

o kadar gerildimki dogurcam simdi nerdeyse :D
bebek durmadan tepip duruyo :)
acaba o da yardimmi etmek istiyo ne :)

bozo dedi ki...

burdan neden zor olsun hakan şimdi msn yi aç seni kaydet ohooo uzun iş

Sis dedi ki...

puhahha kübra:)))
aman doğurayım deme.doğup da oda oyununa başlarsa o bebek yanmışsın sen:D

bozo dedi ki...

hakan anasayfada chet var ordan da yazıyoruz ama oyun yorumu orda yasak

Adsız dedi ki...

warya beni görmeniz lazım kağıt kalem aldım çiziom biçiom bişiler yapıom bulmak için delirdim artık :D davinci şifresi bile daha kolay ya :D:D:D

calculus dedi ki...

Kübra, tekmikleri falan saysan, belki bir şey anlatmak istiyordur:)

Kübr@ dedi ki...

:)
arkadaslar siz cöze koyun bize iftara misafir gelecek...
yani ben mutfaktaki sifreleri cözmeye gidiyorum...
ama aklim hep burda olacak...
arkanizdayim :P

Adsız dedi ki...

ben yemktym arkadaşlar yarım saat snra dopingli bi şekilde döncem we size çözcem inş :D:D

Adsız dedi ki...

ya uno=& ispanyolcada 1 demek yani ilk sayı 6 dos=4 dosta 2 demek yani 2.sayımız 2 ama denedim 6400 den 6500 e kdr hiç biri olmadı delircem artık :@ var bunda bi iş :D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence yılanlı resimdeki karelerin kesilme biçimi kırmızı kutuda dağıtılmış yani 6 ve 4 orada bulmalıyız ..
bilmem anlatabildim mi?

Adsız dedi ki...

cansuyu o dediğinin hertürlüsünü denedim en az 10 tane ufak kağıda çizdim şekilleri yılandan aldım kırmızı kutuda denedim olmadı :S

Adsız dedi ki...

Hola, alguien habla español o inglés? en varios sitios del mundo estamos atascados en el mismo juego

mehbup dedi ki...

kasanın ordaki cama cetvelle sonrada anahtarla çıkıyoruz

mehbup dedi ki...

kırmızı kutudan anahtat anahtarla kasayı açın bardak tekrar oynadım

calculus dedi ki...

Mehtap teşekkür ederim, herkes kopya çekmiş ama kimden çekildiği belli değil sanırım:)
Gerisini de yazayım. Şifreyi girince bir anahtar alıyorsunuz. Onunla da dolaptan bir bardak alıyorsunuz.
Bardağı şifre olan çekmeceler koymanız gerekiyor. Bunun için önce şifre girecek gibi yapın yaklasın, sonra bardağı koyun.
Şifre 8529. Bunu da sesleri dinleyerek buldum.
Buradan da bir anahtar çıkacak.

Adsız dedi ki...

somebody speak english or spain? i need help in this gane. Im from Argentina

calculus dedi ki...

Bir de arkadan bir cetvel çıkıyor, onu da alın. Anahtar ve cetvelle kapıyı açıp çıkıyorsunuz.

Adsız dedi ki...

mehtap;şifrenin mantığını biliyorsan yazar mısın?
garip bir bitiş oldu.
şifreyle kırmızı kutudan anahtar çıktı.bardak rafın altındaki anahtarla açtığımız yerden çıktı.bardak şifreli çekmeceye yaklaşınca üzerine kondu.nerden geldiğini bilmediğim ikinci şifreyi yazıp geri geldim.çekmece açıldı.anahtar ve arka tarafından cetvel alındı.renkli tabakların olduğu rafın solunda duran pencere gibi yere anahtar ya da cetvelle tıklayınca bitti...ege

Adsız dedi ki...

oh!, thanks. but just I did it. see you in another game

calculus dedi ki...

Başka bir siteden pelin isimli arkadaş yazmış şifrenin mantığını.
HOLA kelimesine dikkat edin. Gözünüzün önüne kutuyu ve düğmeleri getirin.
H harfinin uçları yukarıdan 1 ve 3 e dokunuyor.
Aşağıdan ise 7 ve 9 a.
O harfinin bir ucu yok.
L harfinin ise uçları üstten 1 e , alttan ise 7 ve 9 a dokunuyor.
A harfinin ise üstten 2 ye, alttan 7 ve 9 a dokunuyor.
Şifrenin mantığı bu.

Adsız dedi ki...

şifre açıklaman için özellikle teşekkür ederim calculus.garip te olsa bi mantığı varmış:)
ege