Retro Room

20 Eylül, 2008

Yeni...

Oynamak için tıklayınız

42 yorum:

yuziar dedi ki...

günaydın

koltuk altından slide
çekmeceden kibrit, mavi ters T
duvardaki küçük bşluktan mavi I
saat yeşil L
3 lü çekmeceden projektor ve arkasından keski aldım

mavi ve yeşil itemler tablolara konuluyor.

yuziar dedi ki...

koltuğun sağ üstüne tıklayınca arkasından mavi bir item(ters N şeklinde),sol ön ayağı arkasından da yeşil Işeklinde item alınıyor.

Sis dedi ki...

soldaki küpletrin arkasından da alınan mavi var.
günaydın

Sis dedi ki...

donmuş bardağın içindeki parçayı da kibritle eritip aldım.
4 mavi 3 yeşil parçam maket bıçağı kibritim projektör makinam ve bir slaytım var

Sis dedi ki...

masadaki oyuncakımsı şeyden de bir mavi parça aldım 5 mavi 3 yeşil oldu

yuziar dedi ki...

slide yansıması bilgisayarda her çizgili line 1den 9 a kadar eksik rakamlarla tamamlanırsa bir slide daha alınıyor.

Sis dedi ki...

kapının solundaki küpten maket bıçağıyla bir projector daha aldım

esrasel dedi ki...

günaydınnn
ya bende kimse yok sanıyom diğer oyuna bakıyodum :) bekleyin benide

Sis dedi ki...

5 mavi parçayla duvardaki tamamlandı sanırım + işareti belirdi 2 yeşil daha mı gerek?
bir de o mavi şekil ne ola ki öyle?benzetemedim bir şeye ben

Sis dedi ki...

ooo ben kaptırmış okumadan yazıyorum.günaydın herkese

Sis dedi ki...

projectorler duvarlardaki 2 boş rafa yerleşti.2 slide daha lazım

Sis dedi ki...

kapı önündeki paspasın altından bir slide daha.
yuziar:
3cü slide nerde buldun:?sanırım bahsettiin tablo belirmesi için slide tamamlamak lazım

yuziar dedi ki...

şifre ile kasadan kapının solundaki eksik parçalardan biri var

Sis dedi ki...

masanın solundaki çekmecelerin altından bir iğne alıp onla balon patlatıyoruz 4cü yeşil parça

3cü slide nerdeeeeeee lütfen

esrasel dedi ki...

sis 3 değil 2 slayt var biri koltuğun altından diğeri kapının önündeki paspasın altından

deniz dedi ki...

Aldığımız parçalara duvardaki tablolara yerleşiyor maviler tamam sanırım artı işareti belirdi tablonun kenarında...

esrasel dedi ki...

tamam çözüdm bilgisayarı 3. slide bilgsayardaki işlemi yapınca çıkıyo sis

deniz dedi ki...

çapraz düşün esra'cım, toplamda 18 rakamını oluşturacağız sağdan, her rakamı bir kez kullarak, sağdan sola değil ama çapraz olarak.

yuziar dedi ki...

yeşil ve mavi tamamlandı. yeşil 3 (sağa ok) mavi 5 (yukarı ok)
aşağıdan soldan 3 yukarı doğru 5 birleşim karesinde kapının solundaki eksik item var ve çıkıyoruz

deniz dedi ki...

yeşilin bir parçasını da duvardaki renkli tablodaki yeşile tıklarken aldım

yuziar dedi ki...

istatistikte vermişler: 1689 kez tıklamişım ve 1990 saniye zaman harcamışım

esrasel dedi ki...

son parça için teşekkür yeryam çıktım bende teşekkürler yorumlara

Sis dedi ki...

saolun esra ve deryacım 3cü slide ile ilgili açıklamaya.

calculus dedi ki...

Herkese teşekkürler.
Eskiden olsa birileri walkthrough yazardı.
Aaaaah, nerde o eski ramazanlar.

Nağme dedi ki...

ya bil.gisayardaki rakamlar çapraz olarak toplamları 18 değil 14 olucak benim gibi uğraşmayın sakın
351
279
684 toplamları 14 olunca 3.slide veriyor:))

Adsız dedi ki...

HELP HeLP...! :D maket bıçağını nerede kullanıcaz arkadaşlar we 3.slaytı nereye takıcağımızı bulamadım yardımcı olurmusunuz ?

Adsız dedi ki...

tmm buldum 3.projekteri we 3.slaytın takılcağı yeri eee şimdi ne yapıcaz hala kasa açılmadı şifresini bilen warmı sanırım projektörden şifre yansıcak ama nasıl çalışıyor bu meret :)

Adsız dedi ki...

eweeeeeeet kasayı açtıl L şeklindeki parçayı aldım kapının yanındaki boşluğa bıraktım ama alttaki T şeklindeki parçayı bulamadım ? :S

Unknown dedi ki...

soldan 3 cü sıra, yukarıdan da 7 cinin kesiştiği diktrtgenin altındada t yi alıp çıkışı yapıyoruzzz.

ege dedi ki...

*koltuk altından yeşil parça(1)ve slayt(1)
*koltuğun sağ üst köşesine yaklaşınca mavi parça(1)
*masanın ilk çekmecesinden kibrit,2.çekmeceden mavi parça(2),çekmecelerin altı sağ taraf raptiye.
*masanın üzerinden bardak,yap boz gibi şekilden mavi parça(3)
*bardağı ve kibriti seçtik bir kibrit yaktık bardağın üzerine tuttuk yeşil parça(3)
*kutuların olduğu ekran arka kutunun ardında mavi parça (4)
*üçlü çekmecenin ardında maket bıçağı,ilk çekmecesinden projektör(1)
*maket bıçağı ile arkadaki kutu kesilip projektör(2)
*projektörler duvardaki raflara yerleşir.biri zaten yerinde.(3)
*kapı önündeki paspasın altında slayt(2)
*saatte yeşil parça(3)
*balonu raptiye ile patlattık yeşil parça(4)
*aynı ekran sağda duvarda mavi parça(5)
*masanın olduğu ekranda solda yarısı görünen tabloya yaklaşıp yeşil kareyi tıklayınca yeşil parça(5)
*pc de yazan açıklamaya göre rakamların çapraz toplamı 18 olacak.ona göre sayıları yerleştirince yanındaki aletten slayt(3)
*slaytlar projektörlere yerleşir.
*yeşil ve mavi parçalar koltuk üzerindeki iki adet tabloya yerleşir.tamamlanınca yanlarında + işareti çıkar.
*tabloların solunda da 846 rakamı görülür.(projektörlerden yansıyan)
*kasa üzerindeki kare camlara yaklaşılır,baştan 3.sütun alttan 5.kare tıklanır sarı parça(1)
*846 sayısı kasaya girilir sarı parça(2)
*sarı parçalar kapının yanındaki yerlerine yerleşir.
bitti...