Asylum/Die Anstalt

25 Ocak, 2008


Kendi isteğim üzerine ekliyorum:)))


11 yorum:

deniz dedi ki...

Çooooook sevdiğim canımıniçi arkadaşım DİLEK ile tanışmama vesile olan oyundur bu:)) Pek severim kendilerini:)) İyi eğlenceler:))

Nağme dedi ki...

deryacım sağol oyun yüklemişsin ama bu oyun beni gıcık ediyor daha öncede iyileştirememiştim zaten oynamıcam işte bunu:))))
Hem Med-Vet oynasın tam onluk oyun bence:))

deniz dedi ki...

:D Nağmecim bu oyun beni de zamanın da az sinir etmedi ama, bu oyun sayesinde Dilekle tanıştık, her kötü işte bir hayır vardır derler ya öyle oldu:D

Bence de canım eminim severek oynarlar :)))

serpill dedi ki...

günaydın.teşekkür deryacım.ben başlıyorum buna..demek sinir eden bi oyun.hadi hayırlısı...

deniz dedi ki...

Serpilcim günaydın canım:)
ne kadar sinir etselerde beni ben sevmiştim cnm bu oyunu:) Ama söyle o şirin şeylere üzmesinler seniiiiiii :)

serpill dedi ki...

depresyondaki hayvanları iyleştirmek lazım ama zor bişeye benziyor.

deniz dedi ki...

Aamn serpilcim
en son kaplumbağadan başlasaydın en çok o uğraştırmıştı beni :))

ece dedi ki...

kiz insaf bu oyun eklenirmi hic iki parca aklim var oda bunla gidiyorrdu azdaha gene ayni iskenceyi ne yapiyon bize

ece dedi ki...

aha bak serpilde depresiflige hazir dedimdi sana yani bakmadim yukariya bu millet ne yazmis diye bari uyari yapem oyuna baslamak icin ilk önce ruh sagliginizin hakketen kuvvetli olduguna kani getirin öle baslayin yoksa depresyona girmeniz an meselesidir:)))))

yağmur dedi ki...

CANIM BENİM BİTANEM,ÇOK MUTLU ETTİN BENİ TEŞEKKÜR EDERİM.BENDE SENİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM,BİLİYOSUN