The Big House-La Grande Maison

20 Ocak, 2008


Yeni oyun Galiba Arkadaşlar :)

Kolay Gelsin :))


118 yorum:

Senay dedi ki...

sandalye aldım. tubaletten pompa aldım. kitaplıktan şöminenin yanından bir demir aldım. mutfakta tezgahın üzerinden de kibrit aldım.
bir kapıdan karşıya geçtim ve banyoda küvete yaklaşınca pompayı seçtim. su gitti ve bir sünger verdi onu aldım. yine bu tarafta tuvaletteki aynayı sildim o süngerle ve aynada bir şekil belirdi ama ne olduğunu anlamadım.

su dedi ki...

slm.başlıyorum.oyun yabancı gelmedi ama hiç hatırlayamadım...

yüksel dedi ki...

mısafır odasıundakı dolaba sandalye ıle tıklayın anahtar var

su dedi ki...

kız çericim korkmadınmı tek başına bunları yaparken:)))

Senay dedi ki...

sandalyeyi kitaplığın nüne koyunca üst katlardan bir anahtar alınıyor.
merhaba su ben heran çıkabilirim canım haberin olsun :))
oyunu bulamadım hiçbiryerde bende görmemiştim yeni gibim geldi bana ama bilmiyorum neyse oyna canımcım :)))
bu arada üst kata çıkmayın oyun kapanıyor. ayrıca üstte solda save yapabiliyorsunuz oyunu.
alt kata iniliyor dışarı çıkılıyor. ama dışarda birşey bulamadım :))

Senay dedi ki...

valla canlı bişi yok gibime geldi canım:))
ama dışarı çıkınca biraz tırsmadım deel yani :))
madman de gelmiş bir erkek var şimdi hiç olmazsa gerçi ayağı daha yeni iyileşti ne kadar güvenilir bilmeme :))) hehe :))

su dedi ki...

ya okadar çok oda varki nasıl tarif edicez anlatırken?

Adin dedi ki...

meraba.. bu oyunu ilk oynadığım zaman çok sevmiştim.. sağol cherry.

su dedi ki...

adin slm.oynamıştık dimi?neyseki hatırlamıyorum(oyun error verdi yeniden açıyorum)

Adin dedi ki...

ama şimdi bunu oynamayacağım.. anahtarlı oyunlara başladım gene :) size kolaylıklar..

su dedi ki...

aaa ondan kapandı benim oyun.evet üst kata çıkmayın.ben şömineyi yaktım.

Senay dedi ki...

ara hole gelince üst kata çıkmaya çalışmayın sakın hata veriyor :)))
anahtarı hiçbiryerde kullanamadım dışardaki kapılarda açılmadı

Senay dedi ki...

size kötü bir habar daha oyunu save etsenizde yalan :))
ben anahtarla belkim üst kata çıkarım nasıl olsa save ettim didim ve gittim yine baştan başladım habarınız olsun :)))
SAVE YALANNNNN:)))

ays dedi ki...

itemlerı nasıl kullanıyoruz, ben uzerıne gelıp tıklayınca buyuyor sadece!
dışarıda bır sey yapabıldınız mı? ya da arkadakı garaja gırebıldınız mı?

su dedi ki...

ays itemi doğru yerde tıkladınmı aktif oluyor.yoksa sadece büyüyüp about item gibi oluyor

ays dedi ki...

anahtar alınan yerı alamadım, tarıf edın dıyecegım ama cok zor bılıyorum :((

Duman dedi ki...

ben de başladım size yetişecem inşallah şimdilik sandalye pompa ve kibritim var.bi de ne karışık ev bu yaaa

ays dedi ki...

anahtar ıle dısarıda en az 7-8 yerı denedım acılmıyor, ust kata cıkılmıyor :((

ays dedi ki...

sis, odaların yerını bıraz kafanda oturttuktan sonra yetısılemeyecek bır sey yok.
ozetleyım snn ıcın...
-mutfaktan kıbrıt
-kıbrıt ıle somıne yanıyor
-holden sandalye
-sandalye ıle somınelı odadan kutuphaneden anahtar
-tuvaletten pompa
-pompa ıle kuvettekı suyu bosaltarak sunger
-sunger ıle buyuk banyodakı aynayı sılerek ortaya sekıl cıkarıyoruz fakat ne ıse yarıyor bellı degıl
anımsadıklarım bunlar...

Duman dedi ki...

su dolu bir banyo küveti buldum pompayla tıklayınca su boşaldı sünger aldım.şömine olan odada kibritle şömineyi yaktım şömünenin solundan demir aldım kitaplığın önüne sandalye koyup anahtar aldım.

yetiştim size herhalde

Duman dedi ki...

hmm ays süngerle silmemişim aynayı du onu da yapayım mersi bi de:))

Adin dedi ki...

ama üst kata çıkınca yeniden yükleme yapıodu bu oyun. şimdi sayfa kayboluyor. neden ki?

ays dedi ki...

sis, harıka seyler bulmussun ama bana bılmedıgım bır sey soyle :)))
mesela anahtarı nerede kullanacagız?

ays dedi ki...

ust kata cıkılmıyor, belkı lınkte sorun vardır. Ve soyle dusunuyorum, ust kata cıkamadıgımız surece bır sey yapamayacagız :(

Adin dedi ki...

ben de öyle düşünüyorum ays.. başka yerden açmayı deneyeceğim oyunu.

ays dedi ki...

verdıgım lınk ıle ust kata cıkmak ıstendıgınde, level 2 yuklenıyor dıyor ancak sonra level 1'e donebılecek mıyız bılmıyorum!!!

ays dedi ki...

sis, yukarıda ben dahıl herkes yazdı, bu lınkte yukarı cıkamıyorsun. bnm verdıgım lınke tıkla, oradan yukarı yanı level 2'ye gecebılıyorsun. bu arada level 2'ye gecınce asagı tekrar ınebılıyorsunuz

ays dedi ki...

2 level arasında dolasırken oyunun yuklenmesı uzun suruyor. dolayısıyla asagıda yaptıklarımızı yenıden yapacagım ne olur ne olmaz bır de o aynadakı seklı not eden var mı?

ays dedi ki...

yukarı cıkarken sadece anahtar ve kıbrıt mı vardı?

Adin dedi ki...

bi de şöminenin yanından aldığım şömine karıştıran alet vardı.

ays dedi ki...

dogru adin, sagol ama unuttum onu almayı :(
umarım lazım olmaz, her asagı ınıs cıkısta yuklenmesını beklıyorum, uyus oldum :((

ays dedi ki...

arkadaslar, kızmayın ama ben kopya cektım .((
kapıyı acmak ıcın gereklı oldugunu anladım ama aynadakı sekılden bır sey cıkaramadım...
kapı bu sekıldekı gıbı acılacakmıs, mantıgını cozen varsa yazsın lutfen
http://img60.imageshack.us/img60/8156/door8tn.jpg

Adin dedi ki...

üst katta ara koridordaki kitaplıkta bir cd buldum. salondaki müzikçalara koydum.çaldı. piyanolu oda var. aynı müziğin notalaraı var piyanoda ama ben çalamıyorum :(

Duman dedi ki...

X X X X
BBB XXX
X X B X
X X B X
X B X X
X B X X
XXX XXX
X X X B
X X X B

X siyah kare
B beyaz kare

1.sıra hepsi siyah
2.sıra yataylamasına bir beyaz bir siyah
3 sıra boylamasına siysh-siysh beyaz siyah
4 sıra boylamasına siyah beyaz siyah siyah
5 sıra yatay siyah siyah
6 sıra boylamasına siyah siyah siyah beyaz

Adin dedi ki...

ays. kapıp açmak için: ilkin kapının ortasındaki dikdörtgene tıkla. ikinci olarak alttan soldakini üçüncü üstten sağdakini son alttan sağdakini tıkla. sanırım böyleydi.

ays dedi ki...

ust kat cok guzel ama karma karısık, cok sıktı cıdden, cıkıyorum ben :(

Duman dedi ki...

üst kata anahtar kibrit ve şömine demiriyle çıkıyorum

Adin dedi ki...

ays; mantığı, aynadaki renklerin griliği. açıktan koyuyaydı sanırım.

Duman dedi ki...

kapı açma yöntemi

( ) (3)
( 1 )
(2) (4)

sırasıyla kapıdaki karelere tıklıyos

Senay dedi ki...

arkadaşlar linki değiştirdim
http://thebighouse.free.fr/the_big_house.php
yaptım ama hala üst kata çıkmıyor bu başka bir link mi verdiniz de ben görmedim :)

Duman dedi ki...

http://thebighouse.free.fr/the_big_house.php



burdan açtıok cherry üst kat sağlam bunda

Adin dedi ki...

ben aşağı ineyim dedim gene sayfam kayboldu:( üstelik piyanoyu da edemedim.. gidiyom.. size kolaylıklar iyi geceler

yüksel dedi ki...

lınk oyunu acmıyor bakarmısınız sayın yetkılı;)

Senay dedi ki...

madman link açıyor sayfayı valla annamadım tekrardan yükledim yine dene bakalım :))

Senay dedi ki...

önemli değil madman ilk yaptığım linkle üst kata çıkılmıyordu bununla çıkılıyor ama yüklemeler uzun sürüyor :))
yine söylüyorum ben heran çıkabilirim sonra meraklanmayın :))

yüksel dedi ki...

bayagı ılerledınız mı bari.yetısebılırmıyım acaba

Duman dedi ki...

madman ben üst katta kayboldum cd diye sıyırdım adin cd buldum demiş yok yok valla

yüksel dedi ki...

benım ust kat yuklenıyor sımdı. sen önden gıt ben arkandayım:)

Duman dedi ki...

offff sonunda beeee

şimdi üst kat şifreli kapıdan girdik bir sol sonra sağ karşımızda bir salon ve bir kapı görecez o kapıdan gir karanlık bir oda sağda duvarda mumları kibritle yak soldaki kitaplıktan cd alınıyor


hiheheheyttt

yüksel dedi ki...

cd yı salondakı muzık setıne koydum muzık dınlıyorum

yüksel dedi ki...

sanırım bu klasık muzıgı pıyanoda calmamız gerekecek

Duman dedi ki...

kaybolmayayım diye ekmek kırıntısı bırakacam:))
şimdi cd aldık kapıdan çıktık 3 ileri bir sol 3 iliri bir sağ yaptık tv ve müzik seti olan yerdeyiz

Senay dedi ki...

sisssss allah razı olsun cd yi buldum mumları yakmadan bulunmuyor. kaybolmuştum valla :)))

Duman dedi ki...

müğzük setinin önüne geldik cd tıkladık beethoven dinliyoruz

galiba für elise

Duman dedi ki...

kaybolduğumda bulmuştum piyanoyu madman hadi bakalım bi daa bulabilcem mi:)

şeri reca:)))
walkthrough yazmak iyi bi şeydir:PP

Senay dedi ki...

mutfakta tezgahın üzerinde pano var ve üzerindeki bir kağıtta yukarı ok ve yanında da 758 yazıyor

Duman dedi ki...

ya yolu karıştırdım ama mum yaktığımız odaya girince karşı kapıdan piyanoya gidiliyor

ayh bi sigara içeyim bi de famous keklik:))
madman alırmıydın cicim:PP

deniz dedi ki...

Kolay gelsinn, yeni başladım umarım yetişirim size çok zor bir ithimalde olsa umut işte:))

(Cherrycim bir önceki yüklediğin oyununda 500bin ytl ödül aldım tahsilat için sen mi yardımcı oluyorsun şeker:))

yüksel dedi ki...

sis ıyı olur valla hele oyun manzarası super ıyı gıder havuz basında

Senay dedi ki...

mutfağın yanında kilitli bir kapı var millettt :)
salondaki tv de açılıyor ama bişi olmuyor. trt nin ilk açılışı var eski günlerimi hatırlattı sadece hehe :)))
yeryammmm tahsilat hayri bey mi ne teklifi veren şahsa didiyon canımcım :)))
her an çıkabilirim biliyon canım şaşırmayın :))

Senay dedi ki...

ayrıca cd yi koyduktan sonra piyanoda bişi yapılmıyor. öncekinden farklı olarak nota kağıdı yaklaşıyor başka bişi yapamadım ki ben :)

Duman dedi ki...

şimdi önce pianoda notalara bakıyos tuştan ses çıkıyor sadece sonlara doğru 4 beyaz bir siyah bir beyaz tuş
1b 2b 3b 4b 5s 6b diye düşünün

6 5 6 5 6 2 4 3 1 sırasıyla

ama tuş ortalarına basarsanız ses karışık çıkıyor sil baştan yapın

madman yollayayım annem jakuziye de sen bul birilerini artık:PPP

Duman dedi ki...

doğru yapınca für eliseyi piyano çalmaya başlaycak

yüksel dedi ki...

notaları calınca kıtaplıgın yanında sıfrelı kapı cıktı

Senay dedi ki...

sisssss kısss sağol kıssss piyanodan da anlıyon dimek :))
yaptım dediğini müzik çaldı canım :)) bakalım neyi değiştirdi şimdik :))

yüksel dedi ki...

şimdi oyun tekrar yuklenıyor.

mutfaktan aldıgınız panonun uzerındekı sıfreyı kapıya gırın yenı bolum

yüksel dedi ki...

sarı salonda somıne olan salonda kıtaplıgın yanında bır kapı cıkacak sıfrelı.
sıfreyı oraya yazın

Senay dedi ki...

birtek şifre olarak mutfaktaki kağıdı bulmuştum ama oda olmuyorki :)

Duman dedi ki...

madman hangi kitaplığın yanında şifreli kapı?
benim yine tersim döndü de

Senay dedi ki...

yukarı ok tuşu didiğim 4 müş 4758 miş benim şifre giriyorum yükleniyor :)))

Senay dedi ki...

cd aldığın yere girmeden salonda olan kitaplık sis :)
yani tv odasından gidiyon diğer salona ordaki kitaplık :) kitap dan ziyada süs eşyaları var vitrin gibim :)

Duman dedi ki...

ok buldum yükleniyor yine

şeri 4 haneli olacak şifre mutfakta postitte yazılıydı

yüksel dedi ki...

ılk defa bır oyunu once bıtırdım. oh be gozum arkada kalmaz artık. kompleks yapmaya baslamıstım.

Senay dedi ki...

madman kapılardan oluşan bir labirent var ben kayboldum nası çıktın ya sen :)

yüksel dedi ki...

kılıtlı kapıyı bulasıya kadar ılerle. anahtarı kullan merdıvenler cıkacak. asagıya ınıncede parmaklıklar cıkacak. parmaklıkları alt kattan somınenın yanından aldıgımız o komur cubugumudur nedır onunla kır ozgursun

Senay dedi ki...

evet bende çıktım bi sürü kapı var biri kilitliydi anahtarı kullandım alt kata indim merdivenden ve telleri elimdeki demirle büküp çıktım .. çok güçlüyüm ıspanak yirim heppp :))
madman valla yeni iyileşti ayağın ve geçtin bizi bravoooooo:))

Duman dedi ki...

ivetttt uzun bi koridora geldik bi dolu kapı var.kilitli olan tek kapıda anahtar kullandık demirli bir yere geldik şömineden aldığımız demir levyeyi kullanınca çıkıyos

inanamıyorum özgürüm yazıyor

harbiden inanamadım yani

Senay dedi ki...

sağol madman :)))
sis canımmmmm pianoyu sölemesen kopya çekmeden yapamazdım :)) yine kopyaydı gerçi benimki ama çaktırmayın :))
sağolun milleeeet :)

Duman dedi ki...

niye kompleks yapiyon madmancim çoğu oyunu sen önde götürüyon çoğu zaman şeri de öyle

bi ben artçı birlik:PP

Senay dedi ki...

ben sedim bu oyunu canavar yok korku yok ve zorluydu valla :)))

yüksel dedi ki...

işin sakası bır yana arkadaslar cok sagolun. ama cok guzel oyun ozellıkle grafık bakımından.

Senay dedi ki...

son zamanlarda oyun oynadığımız mı var siscim :)) oyun varda biz mi oynamadık diyom başka bişi demiyom :))
hadi iyi geceler sizlere canlarım :))
yeryaaaaaaaaaaaam ordaysan hala iyi geceler bebeğim :))

yüksel dedi ki...

onde goturuyordum sıs ama fıkır verıp kalıyordum. gerısı gelmıyordu

Senay dedi ki...

madman katılıyorum sana oyun çok kaliteliydi hemde itemlar saçma yerlerde değillerdi mantıklı ve kaliteli bir oyundu valla :))

Duman dedi ki...

bye şerii

madman yeni oyuna bakcam saw bi şey

görüşürüz orda sanırım:)

MeMoX2007 dedi ki...

arkadaşlar bu şömineden aldıgımız demir şey ne işe yarıyor bide aldıgım anahtar yurkardakı kapıyı mı açıyor çıktım ama açılmadı daha detaylı anlatırmısınız lütfeenn kafayı yemek üzereyim :)))