Color Room

21 Ocak, 2008


eski ama yeni bi oyun:)

Oynamak için Tıklayınız

49 yorum:

esrasel dedi ki...

slm. kıs gökçe oynamamışmıydık bunu :)
asi geçen gün için özür dilerim patron geldi yazamadım :(

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

yettimm geldimm
masanın altından anahtar aldım renklü kağırt parçaları gibi şeyleride topluyom

AsiiveMavii dedi ki...

bende bı suru ıtem var yaa tornavıda kerpeten 3 anahtar bı suru buton gıbı renklı renklı seyler

AsiiveMavii dedi ki...

kırmızı kartları kıtaplık gıbı olan yerın ordasına yerlestırıyoruz

AsiiveMavii dedi ki...

vapiti cengelle yatagın basından anahtar alacan tornavıdada calısma masasının kılıtlı olan cekmecesınde onuda o masanın altından aldıgın anahtarla acacan

AsiiveMavii dedi ki...

yataga karsıdan bakınca ustte tıklayın lambadan kırmızı kart alınıyo

ωαριтι dedi ki...

maalesef ordan aldığım anahtar çekmeceyi açmıyo.onu başka yerde kullanmış olabilirim...biraz daha bakiim ..

AsiiveMavii dedi ki...

esracım torna vıdayla masa lambasından anahtar alıyosun tıklayınca verıyo onunlada yatak kenarındakı komıdını acıyosn ordada kutu cıkıyo galıba

AsiiveMavii dedi ki...

kırmızı kartları tamam ladım yerıne taktım

fourt
nine
yazısı cıktı altından sanırım sıfre

esrasel dedi ki...

nerde kullandım hatırlamıyorum ama yaptım :)
yatağın yanındaki çekmeceden çıkan şekile yatağın üzerindeki olimpiyat renklerini takıyoruz. şifrede 2.nin 4 olduğunu söylüyor
kırmızı kağıtlardan da 4. 9 demişti

calculus dedi ki...

Aldığımız kağıtta
FIRST
Yazıyor.
Mors alfabesi ile kodlanmış..
FIRST=İlk

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

bütün kırmızı kağıtlar yerine konunca
'fourth nine' yazdı bana bişeymi demek istiyoki bu?

AsiiveMavii dedi ki...

komıdınden aldıgım kutuyuda actım butonları yerlestırıp ondada
second four yazıyo

calculus dedi ki...

Bir dakika karıştı ya.
Ben tornavida ile kitaplığın iç yan tarafındaki vidalı bölmeyi açabildim.
Masa lambasından bir şey alınmıyor.

AsiiveMavii dedi ki...

cal kıtaplıgın ıc yan bolgesı neresı ben masa lambasına tıkladım anahtar vedı bana

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

5 renkli karecik ve kırmızı kağıtlar tamam yukardaki itemlerdede 2 eksiğim var sanırım

esrasel dedi ki...

only four bende gördüm ama anamadım :)
cal, fırst çözdük ama fırst ne?

AsiiveMavii dedi ki...

benım sanırım butun ıtemlerım tamam ama sıfre yok hala calculus nereyı actın torna vıday laa abıııı

calculus dedi ki...

Asi o kırmızıları koyduğumuz yerde sağda bir yer var tıklanıyor. Vidalı bir kapak var. BEn de masa lambasından anahtar alamıyorum .Nasıl olacak o??

calculus dedi ki...

Ben de bir de pense var. Komidinin anahtarını tarif etsenize , yasemin ve ben orada kaldık.

AsiiveMavii dedi ki...

abı ben nmasa lambasına tıkladım tornavıdayla dırek anahtar erdı oda komıdını actı ıste

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

kitaplığın sağ orta rafını içeri kısma doğru tıklayınca vidalı kapalı bi bölüm çıkıyo açıyos
kerpetenle demir gibi şeyleri kesiyoruz
içerde bi not daha var alınmayan
'third one' yazıyor

AsiiveMavii dedi ki...

yok abı orda vıdalı mıdalı yer tam nerede ben neden bulamıyorum kı

calculus dedi ki...

Çok ilginç ya. Tıklamaktan parmak kası yaptım. Başka alan var mı bu komidin anahtarını?

hassıya dedi ki...

vidalı yer sağ orta rafın sol koyu renkli kenarında.

esrasel dedi ki...

cal, kitapların ordaki çekmecenin altından anahtar aldın mı?

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

sağdaki komidinin anahtarı halaa yok bende calculus sendede durum aynı sanırım masa lambası bize bişii vermiyor

calculus dedi ki...

Yasemin elindeki renkli kağıtlarla masadaki kitaplara tıkla, ondan sonra masa lambasına tıkla. Yere anahtar düşecek.

calculus dedi ki...

Elinizdeki renkli kağıtlarla masanın üzerindeki kağıtları tıklarsanız kitapların sayısı artıyor. Sonra masa lambasının kırmızı yeri.