Cinderella

23 Ocak, 2008


Yeni bir oyun ekler kolay gelsin dilerim:)


70 yorum:

ωαριтι dedi ki...

slm evet topla boruyu cam şeye tak.kovayla saman gibi şeyden al cam kaba boşalt

kırmızı dedi ki...

TESTERE İLE HANGİ TAHTALARI KESCEK YERDEKİ DİKTÖRGEN ŞEYSE KESİLMİYO

yüksel dedi ki...

demır boruları kestım testereyle
carka hortum taktım

yüksel dedi ki...

boruların ordakı tuglaları balyozla kırdım anahtar aldım
kimse yok mu

kırmızı dedi ki...

yok sindiralla gidemeyecek partiye ömür boyu temizlikci olarak kalcak ehüüüüüüüüüüü

@ksi34 dedi ki...

arkadaşlar slm fıçının ordaki sayıları dıştaki 3 ortadaki 2 içteki 1 olcak şekilde yapın

@ksi34 dedi ki...

sonra akvaryumun üzerindeki duvarda bişey çıkıyo onuda elimizle kırıyoruz burda kaldım bende

@ksi34 dedi ki...

madman kavanoza buğday koyup ver ve hemen tifo aşısı ol:)))

@ksi34 dedi ki...

tenceredemi alınıyo bende yağdanlık gibi bişey var kavanozların ordaki tencere alınmıyo siz onumu aldınız?

ωαριтι dedi ki...

evet...ya anahtarı götürünce kavanoz kayboluyo nasıl yapcez

@ksi34 dedi ki...

ilahi hülya:)))) fare ısırmışya ondan dedim kız :)))

@ksi34 dedi ki...

bende tıkandım kaldım kadın (ki tırnaklarından kadın olduğunu anlıyoruz:)))) kırıyo sonra napılacak bilmiyorum

@ksi34 dedi ki...

madman farenin olduğu yeri anahtarla açınca oluyo akvaryumun arkasındaki duvar açılıyor

@ksi34 dedi ki...

wapati kavanoza buğday koyduysan kavanozu mumun yanına tıkla fare yeyip kaçıcak sende anahtarı oraya tak

@ksi34 dedi ki...

hülya boruların olduğu ekranda testereyi sürt bikaçkere boruya kesiliyo canım

ωαριтι dedi ki...

benim kavanoz gitmiyo oraya.hülya tetereyle boruyuda kes bacım

kırmızı dedi ki...

bu arada nordinho mu ne var ya onlardan önce bitirdik sanırım

yüksel dedi ki...

calculus gör bak bu 2. oyun tum sıteler ıcınde en cabuk cozulen

Duman dedi ki...

ben de en arkadan sonrakiler için ortalığı toplayayım dedim:))

Balyoz, hortum, mum olan tabak , kibrit kutusu ve orak al.
Balık ve kova al.
Raflardan ipe benzeyen bir şey ve boş cam kavanoz al.
Sol orta raftan yağdanlık al. Ortadan çekiç ve testere al. Sağ üst çekmeceden çivi al.
Kovayı sürükleyip kapının solundan kum doldur.
Orağı ipe sürükleyip kısa mum fitili olarak kes.
fitili mum tabağına sürükleyip yerleştir.
Kibriti sürükleyip mumu yak.
Testereyi tahtalara sürükle, ileri geri hareket ettirip ( 3-4 kere) parçalara böl.
Çivileri tahtaların üzerine sürükle.
Çekici tahtadaki çivilerin üzerine sürükle ve merdiven yap.
Tıklayıp merdiveni al.
Boş cam kavanozu sürükleyip soldaki beyaz çuvaldan buğdayla doldur
Testereyi bu kez borulara sürükle, boruyu kes (ortadaki bölüm )Balyozu sağdaki tuğlaya 3-4 kez sürükleyip bırak, tuğlayı kırıp içinden sarı anahtar al.
Soldaki varile tıklayıp yaklaş üzerine yanan mumu koy.
hortumu soldaki vanaya bağla
Kum dolu kovayı sürükleyip cam kabın içine boşalt
soldaki varile yaklaş. İç içe 3 halkayı dıştan içe 3-2-1 olarak sırala.
fare çıkacak anahtarı sürükleyip anahtar deliğine getir fare elini ısıracak. Cam kavanozu sürükleyip fareye ver kaybolacak. Tekrar sarı anahtarı, anahtar deliğine sürükle
Cam kabın arkasındaki gizli bölüm açılmış.
kahverengi kola tıkla, kırılacak. Demir çubuğu yerleştir ve tıkla.
Yağdanlığı demir kola sürükle. Demire tekrar tıkla ve cam kaba su doldur.
balığı sürükleyip suya at
balığı su dolu cam kaba koyunca sağda sarkan beyaz ip belirecek. Beyaz ipe tıkla çatıda kapak açılacak Merdivene tıklayıp dışarı çık.


güzel oyunmuş emeğinize teşekkürler::)

Nağme dedi ki...

çok güzel oyunmuş daha yeni oynadım görmemişim:))