Club Remix Edition

20 Ocak, 2008


resim şimdilik yokkkk


Oynamak için Tıklayınız

51 yorum:

Duman dedi ki...

altta yazıların çıktığı kutuyu kaydırın ve siyah dikdörtgeni kaydırıp kırmızı noktaya basın.çekici bulan o rengarenk yuvarlağı kırsın

Duman dedi ki...

66 dayım siyahı kaydırınca küçük kırmızı noktalara doğru sırayla basıp hepsini yanar yapmak lazım:)

Duman dedi ki...

çekiçlede renkli yuvarlak diil bob.un arkasındaki mavi kırılıyormuş

ays dedi ki...

sagda sarı kare var. minicik olan. onu barın arkasındakı yuvarlak renklı yere getırın.
bır de sol en ustte, anahtar sayısı olan yerde kırmızı kare var, onu da barın arkasındakı yuvarlak renklı yere getırınce asagıda kırmızı nokt oluyor, ona basınca sanırım sagda resımler kaymaya baslıyr.

kolonda da 3 adet var (sıyah yerlerı saga cekınce)

Duman dedi ki...

çekici kapının solundaki mavi yere getirin beyaz oluyorlar kağıtlara tıklayınca da anahtar 72 oldum

ays dedi ki...

acılan yazıdan bır sey aldınız mı?
wrestlin yazan...

yüksel dedi ki...

sifre ısteyen bir yer cıktı
sarkıyı ve soyleyen kısının ısmını soruyor

ays dedi ki...

solda serıt halınde kayan yazılardan sarı olanda 1 adet

yüksel dedi ki...

kucuk kırmızı oynatılabılen kartonu dart tahtasına koyun

asya dedi ki...

yanda en üstte 4 kutu vr onları tabii bulmadıysanız beyaz yesil kırmızı kırmızı olarak yapın bir adam çıkacak ondan anahtar alın

asya dedi ki...

yanda en üstte 4 kutu vr onları tabii bulmadıysanız beyaz yesil kırmızı kırmızı olarak yapın bir adam çıkacak ondan anahtar alın

ays dedi ki...

sarkıcıyı yıgenım tanıyormus, soyleyecek :))
bu arada kardesımın chate verdıgı rahatsızlıktan dolayı ozur dılerım, kulagını cektım :))

yüksel dedi ki...

hoparlordekını aldınızmı sıyah bolum kaydırılıyor

ays dedi ki...

yaw sımdı turkcell'ı arıycam sarkıyı sormak ıcın :S

ays dedi ki...

yukarıdakı sarı ve yesıl ısıgın sarı olanından bant alıp yıne o yuvarlak yere getırıyoruz.

asya dedi ki...

o ışıkları yaktıktan sonra o siyah şeyi kapatın yesil sey vrya orda anahtarlar vr onları allın sonra sarkıcı söylüyo sanırım sünger bob türkçesi fakat ordaki mutfakta dolasan söylüyorsa sünger bob ama in glizcesini bilmiyorum

h@m@lı merwe dedi ki...

yıldızları aldınız mı?
bide yan duvarda resimler çıkıyo ordan da bi 7 tane falan aldım kırmızı bi kutum vardı onu yuverlek yere getirince çıktı.

ays dedi ki...

101 oldu, en altta sagda mavı var, onu yukarı tasıyın.

ays dedi ki...

bozo, en zor bulunanları yazdım yukarıda okudun mu?

bozo dedi ki...

okudum bi çoğunu öyle buldum geç başladım ya yetişemedim

bozo dedi ki...

kapının solundaki mavi yer dediğin yeşil olan yer mi ays

ays dedi ki...

Aaron Carter
Get Wild
sıfreyı gırın ve mavıyı sola cekın
(kopya cektım)

ays dedi ki...

bu arada 119'da bıtıyormus.
keys yazan yerı zoom'luyormussun arkasındakı yesıl yerı tıklıyormussun ama bnm henuz 107:((

ays dedi ki...

MERVE, sıfreyı buyuk harfle yazacaksın. Copy paste yapabılırsın.
Not kagıtlarını ınceleyın demıssın ama hangısı?