Rinako Room

26 Ocak, 2008


yeni oyun iyi eğlenceler

Oynamak için Tıklayınız

61 yorum:

kahh dedi ki...

kedi. sarı anahtar,mavi anahtar, kumanda, tornavida, ayna, kırmızılı mavili top ve makasa yada cımbıza benzeyen bişi buldum... şimdilik bukadar

gökce-kuki dedi ki...

ben de buldum anahtarları kullandım yataın altında bisi var ama alınmıyo şu anda

kahh dedi ki...

top, tornivida ve makas gibi olan şey elimde kaldı, kullanamıyorum

kahh dedi ki...

kitaplığın orada küçük süpürge var onunla yatapın altından pil alınıyor

irresistible dedi ki...

beraber bakalım istersen ama burda yorum zor oluyor chatte özel konuşalım ne dersin?

irresistible dedi ki...

yani oyun yorumlarını ordan yapalım diyorum burda yaz gönder sayfayı yenile falan zor oluyor

gökce-kuki dedi ki...

oyuncagın arkasına bakınca tornavidayla acıos yataın altındaki piki ona takıos ama bi pil daa lasım

kahh dedi ki...

elimde top ve makas kaldım ve ikinci pili bulamadım

kahh dedi ki...

kitağlığın ordan küçük süperge al. onunla pil alınıyo

kahh dedi ki...

perdeyi kesmeyede çalıştım, yakmayada çalıştım ama elime hiçbişi geçmedi

gökce-kuki dedi ki...

bilmem öle dediii bu arada biras daa kopya cektim sölimmi:D

derya g dedi ki...

sl bende geldim
bılg oldugu yerdekı kıtaplaın arasından anahtar aldım onunlada en ust cekmeceyı actım bısı aldım ama anlayamadım ne oldugunu

derya g dedi ki...

iyiyim canım sen nasılsınn
ben de bi ilerleme yok hala

gökce-kuki dedi ki...

kıslar simcik o iğne gibin şeyle oyuncağa tıklayın bi yeri kesilcek kırmısı anahtar vercek bas tarafında bi yer. sonra o kırmısı anahtarla cekmeceyi acın cekici alıp topu kırın icinden 2. pil i alın oyuncağa takın. simdi bi tek kibritte iğne varmıs ben de onu bulmaya calısıom

kahh dedi ki...

yerde oturan kediyimi kescezz.. deniyorum deniyorum ama olmuyor

gökce-kuki dedi ki...

kibriti ters cevirip icini acınca iğneyi buluos onla oyuncağı dikipppp koltuğa koyuyos kapının yanına gelip unlock yapıosss ve bittiiii

gökce-kuki dedi ki...

kahdier hayır oyuncak kedi var ya koltuga koydumuz o geri alınabilio onu kescen

gökce-kuki dedi ki...

kahdier yüzü sana donukken boyun kısımlarına tıklaaa

irresistible dedi ki...

kızlar kibritin üzerindeki yazıya tıklayınca arkası çevriliyor açııncada iğne