Katilin Gölgesi (Türkçe)

22 Ocak, 2008


İstek üzerine eklenmiştir.




Oynamak için Tıklayınız

14 yorum:

neşe dedi ki...

oyun çok basit türkçe hemde ben hemen bitirdim oğlum uyandı çıkmam lazım

ays dedi ki...

Neşe, nasıl bıtırdın oyunu?
Adamın bulundugu holden sadece soldakı odaya gırıs var, oradan da yalnızca ıse yaramayan murekkep alınıyor ve kapagı acık bır kasa, kameradan baska bır sey yok bu odada, holde ıse sadece yakınlasılamayan bır kasa var...

ays dedi ki...

NEŞE YARDIM ETMEYECEK ANLASILDI IS BASA DUSTU!
1-MASANIN BI ANAHTAR
2-MASANIN BI MUREKKEP
3-SALONDAKI KASA KAPAGINA ILISTIRILMIS BIR NOT
4-ANAHTAR ILE SALONDAKI KAPIYA TIKLAYINCA ACILAN ODADA BIR PC VE SILIK BIR NOT
5-SILIK NOTU BUYULTEREK MUREKKEBI UZERINE DOKUP SIFREYE ULASIYORUZ
6-SIFREYI PC'YE GIRIYORUZ, BIR ISE YARAMIYOR!!!
7-HOLE GERI DONUP DUVARDAKI TABLOYA YAKLASIYORUZ
8-ARTIK DISARI CIKABILIYORUZ, TABLODAKI YERI ZIYARET EDIYORUZ...
BOLUM SIFRESI:7551225
9-BIR CEP TELEFONUM VAR!
10-BINANIN ICINE GIRIYORUM
11-GUVENLIKDEN GENEL MUDURUN ODASINI OGRENIYORUM VE SORGUYA CEKIYORUM :))
12-AYRILMADAN ONCE MASASINDAN TEL.NO'LARININ OLDUGU BIR NOT KAGIDI ALIYORUZ...
daha ılerı gıdemedım :((

ays dedi ki...

eve de gerı donemıyorum, bu arada bahcenın etrafını dolasırken cam parcası almıstım sanırım onu yazmadım...

ege dedi ki...

selam ays.ben de orda kaldım.dünden beri bir vogger bir de bu bitiremedim.bitirince yazsalar iyi olur değil mi?
senden farklı olarak cam ile tel.kağıdını kestim.kasaden aldığımız tel.nosunun aynısı kaldı birtek.eve dönemiyorum ben de...

ays dedi ki...

ege.denız sagol, ben de keseyım bakayım bır sey yapabılecek mıyım, wapıtı ne yaptın.

ege dedi ki...

çöp kutusunun ekranında iki tel.nosunu birden seçip telefona tıklayınca 3.bölüme geçiyor.

ege dedi ki...

3. bölüm çok kısa.fener ve iki çubuk alıyoruz.sanırım fenerle kapıya tıklıyoruz.yaklaşınca tel çubukları kullanıyoruz.kapı açıldı oyun bitti...