Cageling

20 Ocak, 2008

Hernekadar japonca karakterler oyunun çözümünü zorlaştırsa da çözüm için engel teşkil etmiyor. Açılan sayfada Play Online butonuna tıklamak gerekiyor. Oyunun boyutu büyük olduğu için geç yüklenebilir. Yüklenince beyaz noktalar ilerliyor. Sesli oynamanızı tavsiye ederim. Oyun içinde sağa-sola veya yukarı-aşağı hareket edebilmek için oyun ekranının kenarlarına mouse yaklaştırınca ok işaretleri çıkıyor onları kullanarak hareket ediyoruz.Ben bitürlü
bitiremedim.

Oynamak için tıklayınız

89 yorum:

h@m@lı merwe dedi ki...

bende açıldı arkadaşlar ilk odadahn anahtar aldım devam adiyrm.

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

salondaki sehpanın üstünde bi kitap var ve yanındaki kare kutudan bir anahtar aldım heryerde renkli ufak toplar var ne iş çözemedim daha alınmıyoda meretler

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

indiğim yerde bi kapı yanında kolu çektim bi yerlr açıldı ama şimdilik neresi bilmiyorum 1f south yazan yere geçtim anam burda bi dolu kapı var

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

burda parmaklıklı bi kapı ve 4 şıklı şifre resimler var sanırsam kapıyı açmak için onları belli sırada dizicez

su dedi ki...

yav bu çok baba bi oyunmuş....salonun genel görüntüsü olan ekranda masanın üstünden bir anahtar aldım.

su dedi ki...

salonda bir kapı var.içeri girdim.ama her girişte load oluyor:(

bozo dedi ki...

sehpalardaki top renk ve sayılarını not alın ilerde lazım olacak

su dedi ki...

girdiğim odada ortadaki merdivenle aşağı indim.oradan yumurta ve bir anahtar aldım.

bozo dedi ki...

kafadan bi save yapalım ki güme gitmesin uzun sürüyo. bide bukadar beklemeyiz her eçışta

su dedi ki...

yumurtayı aldığım odada başka bir kutu daha var.yumurtayı oraya koydum.bana bir taş verdi

bozo dedi ki...

ilk giriş 2f centerden anahtar aldım. ve çeşitli yerlerde 4 gurup 3 lü topları gördüm. çanı çaldım yatağın başındaki notu ve bi sehpadaki kitabı okudum şimdi çıktım odadan

bozo dedi ki...

2 f centerdeki toplar
1. gurup; mavi eflatun beyaz
2. gurup; mavi yeşil beyaz
3. guurp; pembe eflatun,yeşil
4.. gurup; pembe eflatun mavi

bozo dedi ki...

aynı katta 2 F NORT tayım daha aşşağı inmedim. bu katta diğer iki kapı kapalı giremedim

su dedi ki...

1-f centerde bir kaldıraç gibi birşey var onu çektim,1-f east odasına girdim

bozo dedi ki...

2 f NORT da bi beşgen şeklinde mekanizma var yandan kol çevrilip açılıyo beşgenin köşelerde o toplardan var. aynalı biyer var. kutuda çan ve yanında kase var. bide mavi cami kapusu gibi bi yer var 2 düğmeli bu bir asansör ama şimdilik çalışmıyı odadan çıktım

bozo dedi ki...

bu katta demin bulduğum 2f west deki anahtarla açılmatan kapıyı açtım şimdi 2f east dayım

su dedi ki...

yaa okadar karışıkki bulduklarımızı yazsakta pek anlaşılır olmuyor.

su dedi ki...

1fsoutheast odasında bir tahtalı kapı var.onu kaldırdım.bazı harflerden oluşan bir pano çıktı.

bozo dedi ki...

2 F EAST sandalyenin altında saat şeklinde bi şifre var bende şöle;
12 de A, 3 de G, 7de S ve 8 de O var. ilerledim çan var çaldım gene . ortada da pembe ışıklı biyer var basınca pembe ışıklar yanıyo

bozo dedi ki...

2 F de açamadığım bi kapı kaldı aşağıya iniyom şimdi 1 F ye

bozo dedi ki...

yazmasanız işin içinden çıkamazsınız
kaybolmassın su odalara gir çık bulursun yolu

ωαριтι dedi ki...

he o panoyu buldum..basement east tteyim.kitap okudum duwarda şekiller wardı merdiwenden aşağı indimbasement nortastteim

ωαριтι dedi ki...

basement norteastte bi wanayı çevirdim su aktı ortadaki hawuz gibi şeye kutuyu aldım elmas werdi çıkıom şimdi

bozo dedi ki...

1f ye indim direk merdivenin karşısındaki kapıdan girdim 1F SOUTH dayım. ortada havuz gibi bişi var. bi parmaklıklı kapı yanında şifre istiyo ayı,balık, çöpadam, kuş resimi var ama şifreyi şimdilik bulmadım.

bozo dedi ki...

aaa daha öncede bulanlar nerden buldu şifreyi demiştim şifre paspasta. parmaklıklı kapının önünde 4 e ayrılmış resimli paspas var. so üst kuş çünki gökyüzü, sağ üst orman ayı, sol alt deniz olduğundan balık, sağ alt ise ev resmi olduğundan insan. şifre tamam kapı açıldı

ωαριтι dedi ki...

basement south ta kitaplar war birinde ağaç resmi diğerinde ianıos,agnes,vilidas yasıodu.bi bıçakta aldım.içerde alet edewat war 4 tane her birinin kolu war ama kımıldamadı.

bozo dedi ki...

kızlar ayrı odalarda zor oluyu yafu hepimiz bi telden çalıyoz

su dedi ki...

bence herşeyi yazıp daha sonra toparlayarak bir tam sonuç yazmak gerekecek...

bozo dedi ki...

1F southwest te duvarda kadın resmi altında terazi var. dönüyorum odada gene saatli şifre var. 2 de F, 4 de V, 6 da N ve 10 da J var. yani saatteki yerlerine göre

bozo dedi ki...

1f southtan çıktım. 1f centerde yerde bi kol var o kolu çekmeden yanındaki kapı dolap gibi. kolu çektim o dolap yok oldu oda açıldı. 1F EAST dayım masa var

bozo dedi ki...

1 f EAST dan 1 F SOUTHEAST a geçtim. büfe var tabak dizilişi şifre. tahtalı bi kapı var o saat şekilli şifrenin geri kalanı yazıyo. 2 de c, 5 de e, 9 da p ve 11 de L var. ayrıca yerde de açolmayan bi kapak var. çıkıyom burdan da

ωαριтι dedi ki...

oyuna yeniden başlamam lasım hapis kaldım çıkamıom:((

bozo dedi ki...

1 F West teyim. yumurta etejerden. sehbadan kırmızı bi kaptan anahtar aldım. yumurtayı üstte boşluk olan kutuya taktım sarı taş aldım şimdilik bukadar yoruldum gerisi sonra.

bozo dedi ki...

1 f east deyim. hani 1 f centerde yerde kol vardı onu çekip bi odaya girmiştik. girmeden önce orası dolap şeklindeydi. şimdi kolu tekrar çektim gene dolap duvar çıktı karşıma ama bu sefer o şekilde kapı açoldı ve ben yeniden 1f EAST DAYIM. YERDE AÇILMAYAN KAPAKTA AÇILDI. AYRICA odada bi tur attım bi kapı var ordanda 1 f northeate geçtim. gene masa var. ve duvarda sarı kabartmalı kapı gibi bişi var. ordan tekrar çıktım yerdeki kapaktan BASEMENT EAST e girdim.

bozo dedi ki...

basement eastte merdivenlaerdn aşağı indim.hemen soldaki ilk kapı. kapının solunda düğmeler ver bu düğmelerin şifresi 1F SOUTH taki büfedeki tabakların sıralanışı. üst sıra sol ve sağ düğme, orta sırada sağ düğme, alt sırada sol düğmeye basın kapı açıldı. BASEMENT CENTER deyiz.

bozo dedi ki...

BASEMENT CENTER de şifreli yerler var şimdilik bişi yapamadım çıktım

bozo dedi ki...

tekrar 1 F EAST te çıktım. ordaki yemek masasının durumuna dikkat ettim. sağ orta boşlukta tabak yok. peçete tabaksız. onun üstündeki yani sağ üst kısımda kadeh ve bardak yanyana aşağıdaki basement centerdeki ampüllü kısma benziyo. sol alt kısımdada tabağın yanında çatal yok budaşalteri anlatıyo. sona buna göre aşağı indim. ve yuvarlak şeyi sağ orta boşluğa koydum. sona ampüllü yerde sağ yukarı baştaki ampülü yaktım. sona şalterli yerde sol alttki şalteri kaldırdım ve o büyük mavi fanus gibi şeye akım geldi. ha bu arada katlar arasında dolaşmak için o kapaklı yere geklince çerçevenin dışındaki üst oka basınca yukarı çıkılıyo.aşağılara inerken merdivenlere basılıyo. bını bilin hapis kalmayın. evet şimdi basement centerden çıktım. bu arada bahsettiğim yemek masası 1 F EAST teki masa

bozo dedi ki...

BASEMENT NORTHEAST deyim. burda sehpanın üstünde şalteri açacak uygulamayı anlatan kağıt ve bi anahtar aldım. kağıda göre şalterin yanındaki pembe düğmeli üç sırayı düzenledim. üst sıra sağa yanaş ama tam sonuna kadar değil, orta sıra en solda, alt sırada ortaya gelcek. şimdi üstteki pembe button yandı şaltei kaldırdım yeşil button yandı. şimdi havuzun orkaki vanayı açtım. su doldu kutudan mavi taşı aldım çıktım

bozo dedi ki...

basement southeast teyim. sehbada iki kitabı oku. kamayı al odada dön. dolap var. dolabı northeast ten aldığın anahtarla aç. gümüş renkli bi ikili çubuk gibi bişi var onu al.ordan hemen kapıdan basement south ageç. orda üçgenli bni mekanizma var. o üçgenlerin çevresindede altıgen,sekizgen daire ve kare çerçeveler var. bunların yönü sanırım 2 kattaki yuvarlakra bastıkça üçgen çıkan mekanizmaya göre çözülecek şimdilik çıkıyorum burdan

bozo dedi ki...

1 F WEST ten hani yumurta koyduğumuz ve sarı taşı aldığımız odadan alınan anahtarla 2 f de açamadığım kapıyı açtım. şimdi 2f south dayım.

bozo dedi ki...

2 F NORTH a geldim. 2 f westteki renkli topların bulunduğu kaplara göre içindeki yopların rengini bu odadaki düzeneğe sırayla girdim. amaç basement soutkeast deki üçgenlerin yönünü tesbit etmek. şimdi tekrar basement southeast e inip üçgenleri uyguluycam

bozo dedi ki...

ayrıca 2f north da aynada görünen mavili yere girdim. burası asansör. alttaki düğmeye bastım 1 f north diye şömineli bi odaya geldim.ayrıca bu odada bi dolap var açılıyo ama uzaktan bakınca kaymaıs gerekiyor ama bişi yapamadım.şimdi üçgenler için aşşağı inicem.

bozo dedi ki...

basemente inmek için gene 1 f east ı kullanıyorum.

bozo dedi ki...

basement teki üçgenleri yaptım. biraz zor oluyo kocaman küre aydınlandı ne işime yaradı şu an bilmiyorum

bozo dedi ki...

1 f north a geldim o şömineli oda. sehpanın üstünde bi paket var pıçakla ipini kesy-tim. şifreli saat şeklindeki kağıdın boşunu buldum.iki mavi kltuk arasındaki sehpadan da bi kırmızı taş buldum. kırmızı taşı şöminede erittim hani gümüç ikili bi çubuk bulmuştuk o maşaymış eryen taşı maşayla aldık. şimdi elimizde düzgün kırmızı taş var.

bozo dedi ki...

2 f norht a geldim ayna var aynanın önünde içi su dolu çanağa o boş kağıdı batırdım saat şeklindeki kağıtlarda çıkan harflerden hangileri kullanılacak ortaya çıktı. ben de L C G N P F harfleri var. ama sanırım herkes de değişik çıkıcak şifre. şimdi 2 south a gidip o saat şeklindeki pembe ışıklı yerde bu şifreleri gircem aynı saat gibi düşünücez.

bozo dedi ki...

bu arada 2 f south dan bi kapı daha var 2 f south west e geçtim orda bi tahta kapı var 4 tane mücevher yeri var ben de 3 tane mücevher var. sarı mavi kırmızı. sanırım bitane daha bulcaz. şimdi o saat gibi şifreyi girmek için 2 f east e girdim.

bozo dedi ki...

şifreyi sırayla girdim. şöleki ben de suya kaoyduğum kağıtta L C G N P F vardı. bu harfleri daha önce bulduğum 3 ayrı harfleri gösteren kağıtlara göre sırayla saat gibi düşünerek yerleştirdim. L-11, C-1, G-3, N-6, P-9 ve F-2 diye sıralandığından saatteki 11,1,3,6,9,2 ye denk gelen yuvarlaklara bastım şimdi 2 F NORTH EAST diye bi odaya geldim.

bozo dedi ki...

2f north east teyiz çekici aldık odayı dolaştık boş bi duvar var oraya tılayınca 2 seçenek çıkıyo . üsttekine tıklayınca tekrar şifre girdiğimiz odaya dönüyoruz. panik yok tekrar şifreyi girip aynı odaya geliyoruz. 2 seçenekte ise odada kalıyoruz. odada dolaş. 2 sandalye arasındaki duvarı tıkla tak tak sesi glince çekiçle orayı kır ve yeşil taşı al.

bozo dedi ki...

taşları kapıya doğru yerleştirince başka kısma geçtik. ama ben taşların yerini değiştirirken birden kapı açıldı. sıralamayı alamadım. şöle olabilir en üste sarı,sağa mavi, aşağıya yeşil sola kırmızı idi sanırsam

bozo dedi ki...

kapı açılınca tam karşında elinde mızrak tutan birinin olduğu bi tablo var. odada dönüncede bi asansör var. asansöre bindim bi anda oraya buraya tıklarken kendimi BASEMENT SOUTH WEST te buldum. daha önce gelememiştik buraya.

bozo dedi ki...

BASEMENT SOUTH WEST te dolaştım aşağıya indim. burası en başlarda ilk enerjiyi çalıştırdığımız ye. tekrar yukarı çıktım 5 tane, içinde değişik sıvıların olduğu kadehleri gördüm not ettim. sona ilerledim basement weste geldi . parmaklılar içinde üstünde çiçek resimleri olan kavanozlar buldum bunlar iteme alınıyo ama ne işe yarıycak şimdilik bilmiyorum.

bozo dedi ki...

bu parmaklıklardan dışarı çıkamıyorum uğraşıcam

bozo dedi ki...

3 kutuyuda yrine koyunca kafes kapısı açılıyo çıktım tekrar aşağı indim south west te yeni bir şartel var onu çalıştırıcaz. en üst düğme sola yakın ota düğme sağa yakın.alt düğme en sağda yapınca pembe düğme yandı şalteri kaldırdım. tekrar üste çıktım şimd, o kapısının solunda ayaklı kül tablasına benzeyen düğmeye bastım bi asansör geldi

bozo dedi ki...

bu asansör dört düğmeli 4 kata çıktım. 3 F SOUTH WEST teyim. büfeden içi süt gibi bi sıvı dolu bi kavanoz aldım. büfenin altındaki sandıktan 6 tane şekil çizili bi kağıdı gördüm. bu şekilleri not aldım. duvarda bi soy ağacı var altında numatör var. o numaralara BASEMENT SOUTHWEST teki 5 adet kadeh vardı sırayla kadehlerin içindeki top sayılarını girdim. soy ağacının yuvarlaklarında saate benzer şekiller çıktı. şimdi tekrar BASEMENT WEST e inip 3 çeşit kutudan birini alıcam ve önceden bulduğumuz kutuyu o parmaklıklı yerdeki kutulardan biriyle değitiricem

bozo dedi ki...

aaa soy agacından bi geri gittim hiç sağa sola dönmeden asansörün yanındaki sehpanın üstündeki kitaba baktım. orda üstünde papatyaya benzer resim olan kutu gösterilmiş demek ki aşagıdan o kutuyu alcaz.

bozo dedi ki...

basament south a indim papatyalı şişey, aldım yerine boş şişeyi kayup içine süt gibi olan sıvıyı boşalttım.asansörle 1F Noth a geldim burada yani şömineli odada yerinden kayması gereken dolabın solundaki duvarda bi el resmi var. bu resmin görünmesi için dışardaki levyenin sağ konumda olması lazım. resme tıkladım altından bi şifreli olduğunu sandığım 3 adet çizgi çıktı bişi yapamadım . şimdi tekrar 3 F SOUTH WEST e çıktım dolanırken asansörün sağında saatleri buldum. o soy ağacında çıkan resimlerdeki ayarları bu saate uygulıycam ama nasıl?

bozo dedi ki...

saatlerin yeri soy ağacı karşında ike, bi geri yap. asansörün yanındaki sehpaya tıkla, sağa git saatler orda bide kapısı yay gibi bişile kapalı bi kapı daha var.

bozo dedi ki...

saatler sırasıyla 2. 10. 4. 9.7 yapılıyo bu sıralamayıbiraz tahminle buldum. rakamlar belliy di de hangi soy ağacı sayısı hangi saate denk geliyo biraz zor oldu. şimdi yandaki o önünde yay olan kapı açıldı

bozo dedi ki...

3 F WEST hemen sağda bi tahtalı düğme var. görmek için karşı kapı tıklanıp sağ oka basılıyor. Tahtadakileri not aldım;
1.sıra: dik,yatay,dik.sağa eğik.
2.sıra: yatay, dik, sola eğik, sağa eğik şeklinde çizgiler var. Tam karşımda bi kapı var. solumda havuz var. sağdan o çizgili tahtanın alt yer kısmındada bi oluktan su akmakta.

bozo dedi ki...

tam karşıdaki kapıdan girdim 3 F NORTH WEST teyim: hemen karşımda bi merdiven altı görünüyo. bu durumda 2 sağ yaptım bi kapı var. girdiğim kapı tekrar dışarı çıktım bişi yapamadım burda. dışarı çıktım şimdi havuz sağımda o tahtalı yer solumda. hiç adım atmadan sağ yaptım havuzda bi kutu var açamadım. üstünde şifreler var. acaba az önceki tahtanın üstündeki şekillerimi birleştirip bu kutuya uygulıycaz. çizerek uğraşıyorum. evet tahtadaki üstteki çizgileri çizdim. ters Nortasından enine geçen çizgi, alttaki ise kafası sağabakanT üstünde de X varmış gibi oluyo. bu şekilleri kutunun üstünde buldum kutu açıldı anahtar aldım

bozo dedi ki...

pardon anahtar değil bu ucunda tokmağı olan bi kapı kolu.

bozo dedi ki...

havuzun oetasında merdivenli yer var burda bi küre var üzerinde çeşitli simgeler var napıcam bilmiyorum. şimdi o kapı kolu gibi şeyi işaretler olan tahtanın üstüne taktım. kolu sağa çevirdim biyerler açıldı. evet o havuz solumuzda kalırken bişi yapamadığımız odadan girdim hemen girişte bi asma köprü çıkmış. yani 3 F NORTH E
WEST teki ulaşılamayan kapıya yol ulaştı. köprüden ilerledim sağa döndüm çıkan kapıya tıkladım şimdi 3 F NOTRH dayım. tam karşımda bi buz kütlesi içinde bi kılıç var. hemen arka duvarda iki resim. sağa ilerledikçe bi kız ve bi ejderha resmi var. bi boş pano ve 2 kapı var birinden çıktım şimdi 3 F CENTER deyim.

bozo dedi ki...

3 F CENTER de gene şifreli bi küre var. galiba düğmelere basarak devre tamamlanacak. şimdilik bıraktım

bozo dedi ki...

3 F NORTH dan bu sefer diğer kapıya girdim 3 F EAST dayım.koltuğun üstünde duvarda bi kadın resmi var resmi salladım. bi anahtar düştü aldım.odada dolaşırken resimli yerde 3 F SOUTHEAST oldum.resimden sağa gittim bi büfe var içinden resim aldım. resimde bulutlar falan var. sona kitabı okudum son sayfada 5014 yazıyo bi işe yarar mı bilmem.sağa gittim gene sehpada bi kitap var sözlük gibi.odada dolaşıyorum ama her taraftan farklı açıları var odanın. şimdi bi başka büfe buldum ordan bi resim daha aldım.resim yerde ejderhaya kılıç saplanmış. önceki resimde o ejderhanın ğstünde yatan bi melek resmiydi. ikisindede bulutlar var.şimdi bi kapıdan çıktım 3 F SOUTH dayım. yerler kırmızı ve yukarı giden bi merdiven var

bozo dedi ki...

merdivenden yukarı çıktım 4 F SOUTH dayım.ortada kocaman boru gibi bişi var epey bi dönüp durdum boruyu tam karşıma aldım önünde 4 ışıklı bi şifreli yer var gelişigüzel tıklıyarak ışıklı panoyu çalıştırdım hene bi yerler açıldı ama göremiyorum. ilerde bi kapı var ordan girdim yerler yeşil 4 F East dayım.

bozo dedi ki...

hemen girişte sehpa üstünde kutu, kutu içinde kitap var. kitapta bi erkek resmi. hemen sağda 3 tane siyah kadeh var. hemen sağdaki kapı bizi gene dışarı çıkarıyo çıkmadım sağdan devam karşı uzk yere tıkladım bi kapı var. üstünde sarı ay ve güneş var. hemen sağında bi tablo ay ve 5 yıldız var. tekrar sağ bi mekanizma saat şeklinde yarısı siyah yarısı beyaz 11 e kadar numaralar var.bişi yapamadım tekrar sağa cam önünde bi şifre kağıdı var. kağıdı not ettim. tekrar sağ bi merdiven buldum. şimdi ROOF CENTER deyim

bozo dedi ki...

yukarda teleskop var dödüm dolaştım tekrar aşşıya iniyorum. tekrar 3 f norttayım. boş panoya resimlerden birini koyunca yumurta gibi bi taş, diğerini koyunca buzun içindeki kılıcı alıyorum

bozo dedi ki...

3f EAST ten aldığım anahtarla 2 F SOUTH da açılmayan bi kapı vardı. açtım şimdi 2 F SOURH EAST dayım. burası kütüphane