Let's go out

21 Ocak, 2008


Yeni bir oda oyunu sanırım. Kolay gelsin


Oynamak için tıklayınız

38 yorum:

aaylin dedi ki...

ya ben habire elbise neyim topluyorumm. kurutemizlemeci mi accaz anlamadimki

gökce-kuki dedi ki...

çiçeğe su doktum zafr gibi kağıdı aynaya yapıstırdım o kadar ama nieyapıos annamadım:D

aaylin dedi ki...

ya evdeki cadinin odasini topladigimiz yetmezmis gibi bide bu oglanin odasini topluyos galiba yaaaa

aaylin dedi ki...

arkadaslar yerden buldugumuz mont dolaba asiliyor..sonacima yatagin altindan aldigimiz gomlek about yapip bir kere daha tiklayinca katlaniyor ve oda ayni montu astigimiz yere yerlestiriliyor.. sona bir cop buldum ama yerini hatirlamiyorum oda cope atiliyor... yerden buldugumuz toplar ustunde C yazan yere koyuluyorr.. masadaki su alinip cicek sulaniyor..birde canta bulmusum ama nereden buldugumu hatirlamiyorum hec bir yerede yerlesmiyor.. bir de A kutusu bir sifre isyor ama ben bulamadim tabiki.. sifrecilere duyurulur

Adin dedi ki...

çanta kapının yanındaki askıya asılıyor. yatağın yanından beyzbol sopası alınıyor ve elbise dolabinın sol tarafına konuyor.. c kutusunun yanından da oyuncak araba alınıyor henüz biyere koyamadım..

aaylin dedi ki...

ama baska bisey de yok.. A kutusunun sifresini bulaniniz varmi aceba

aaylin dedi ki...

yok sifre cozucu yoksa takildik demektir.. kopyami ceksek aceba

gökce-kuki dedi ki...

nordinho da saksıdan bise almıslar ama ne aldılar annıyamadım:D

aaylin dedi ki...

gokce ben yeniden actimm.. o zarf gibi seyi tv nin altindaki cekmeceden almisiz..sonra o zarfi aynaya yapistiriyoruz

aaylin dedi ki...

ayrica masanin ustunden alinan kitabi unutmusum oda kitaplikta kitaplarin arasina yerlesiyor,

aaylin dedi ki...

saksiya su doktum ama hicbisi alamadim ben.. baska bir sey bulabilen varmi arkadaslar

aaylin dedi ki...

sis sen baska biseyler bulabildinmi.. ben butun bulduklarim ve yerlestirdigim yerleri yazdim ama sifrede takildim..

aaylin dedi ki...

heh saksidanda oyuncak sncap gibin bisey aldim ama cok tiklamak lazim.. bakalim simdi onu nereye koyacaz

Duman dedi ki...

ben sırayla yaptıklarımı yazayım yatağın örtüsünü çektim
o kapaksız dolabın solundan aldığım şeyi boş rafına koydum

yatağın altından alıp about yaptığım gömleği tıklayıp katladım
yatak başından beyzbool sopası aldım
masanın altından aldığım buruşuk kağıdı çöp kocasına koydum
katladığım gömleği dolaba koydum montu koyamadım
yerden aldığım toplar c yazan kutuya kondu
masadki suyla çiçek sulandı
çanta kapının sağındaki askıya asıldı
kağıt aynaya yapıştırıldı
kitap kitaplığa kondu

Adin dedi ki...

saksı yakınlaşmadan alınıyo yatak gözüküyoken..

aaylin dedi ki...

eneee o oyuncak sincap dedigim meger hamster mis.. oyuncak dolabinin ustundeki kafese konuyorr.. ya ben tek basimami oynuyorum yaaaa... sis gelmedinmi sen hala

serpill dedi ki...

selam arkadaşlar.kolay gelsin.saksının neresinden aldınız fareyi

aaylin dedi ki...

eneeee bittiiki bu.. bosunami ugrastik sifre bulcaz diye bizzzz

Duman dedi ki...

beyzbol sopası ve mont da halloldu

elimde playstation gibi bir şey kaldı sadece ve hamster yok:(

aaylin dedi ki...

sis o atariyi tv nin altindaki camli dolaba koy. hamster da saksiya karsidan bakarken yani yaklastirmadan cicegin ortalarina dogreu

serpill dedi ki...

playsatıonu tvnin altına koyuyosun sis.hamster da saksıyı yakınlaştırmadan üst taraflara tıklıyosun canım

Duman dedi ki...

evt bitmiştir saolunus yardımlara sayenizde jet hızıyla bitti:)

Nağme dedi ki...

oyun gıcıkımş bence.Ayrıca sağol serpilcim chatten yardımınla buldum hamsteri ve çıktııım:)

asya dedi ki...

züccaciyeci olcam ya.sürekli esya açık kitabı ben ne yapım su şişesini fln.