WizardTaro Episode2

26 Ocak, 2008


Yeni (!) bir point click oyunu :)


175 yorum:

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

yaf her yer birbirine benziyo burda :)))) bir maket piçaa ve bir ton caponcaynan başbaşa kaldım :)))))))))

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

maket bıçağı ile siyah koltuğu kestim top çıktı.. ama caponcalar korkunç, hiç bişi anlamıyorum :))))

arşimet dedi ki...

günaydın:)ginger ben.daha önce katılmıştım.sizinle oynayabilirmiyim?

Senay dedi ki...

ya ben o toru aldım ama birdaha tılşayıp kullandım ama nasıl olduğunu anlamadım aktif değil nerde kulandığımı da anlamadım :((

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

günaydın ginger :)) buyur gel ne demek :)))))

bende kaldım serpill, heryeri kaç defa dolaştım, boş bi ofiste duvarda kağıt var yapıştırılı ama caponca... sona bi kapıyı açınca yine caponca bi kağıt var , ruj izine tıklayınca arka sayfaya geçiyor. sanırım burası otel 201,202 diye numaralar var, aynı numaralar bilgisayardada var

Senay dedi ki...

hoşgeldin ginger oynayabilirsin tabi :: ne dimek ayol :)

arşimet dedi ki...

mıknatısla pili buldum ama maket bıçağını bulamadım:(

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

çericim bende anlayamadım, sanki patladı bi yazı çıktı..... şimdi aktif değil :(

Senay dedi ki...

bilgisayarda da bir yere girince kızlı bir dosyaya bi sürü japonca var 101 102 201 202 yi annadım sadece haha :)

deniz dedi ki...

Pınaarrr bende gelebilermiyimmm:(( Uslu durcam valla sataşmıcam size söz :))

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

yok anacım yokkkkkk. dolaşıp duruyorum aynı yerlerde. bilgisayara tıklayınca pc and printer yazıyo.. bu arada bilgisayardaki ilk dosyayı açamıyoruz kod yanlış diyor ama nereye kod girilecekki... bi de sarı bi yer var ordada yanlış kod diyor.... eksikmi anacım bu oyun :P

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

yeryacım şu oyunun kilidini açarsan belkimmmmm gelmene izin verebilirim canım :)))

Senay dedi ki...

yutmuşmuyuz anammmm midemde top mu var şincik :D
kısss pınar sen japonca mı okuyon yoksa benim bilgisayarda başka bişey mi var kod falan istemedi benden annamadım sayılar var oda numaraları falan . kadın resmi var ona tıklayınca mikaos memo diyo ve oda numaraları veriyor

serpill dedi ki...

pili nereye takıcazki ben pille dolaşıyorum koltuklu odada bi tablo var orda sanki 6925 yazıyor

arşimet dedi ki...

oyunda bi bozukluk olabilirmi?benim balkon kapısı tıklayınca açıldı...

Duman dedi ki...

mıknatıs ve pil aktif top ve maket bıçağı aktif değil başka da bir şey yok.tıkladığım heryere de no ploblem yazıyor sinir oldum

arşimet dedi ki...

sola dönüp başka bir balkondan başka bir eve girdim.

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

çerimcm ı dont know the number diyo... onu diyorum, yani iki yer içinde numaralara ihtiyacımız var ama yazacak yerde yok. sadece camlı kapının yanında var

serpill dedi ki...

balkon kapısını açtı bu şifre başka bi odaya geçiliyor

serpill dedi ki...

2 kitaplığın arasındaki sarı şeye çekiçle tıklayınca ses çıkıyo ama anlayabilmek ne mümkün:)))

arşimet dedi ki...

mutfağın hemen arkasında k.rengi kapıyı tıkladım.açıldı.yukarı çıkan bir merdiven var.

serpill dedi ki...

kapalı kahverengi kapı açıldı içinden 2 pil daha çıktı merdivenlerden aşağı iniyorum

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

ay bizimkine değilmiş başka bi odayaymış :((( karıştı iyice :))

günaydın asiiiiiii... nerelerdesin bakiim sen

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

girdiğimiz evden bi pil daha aldım kahverengi kapıdan girip merdivenden çıkıp

serpill dedi ki...

ordan mutfak dolabının yanından kırmızı bi anahtar aldım,bide mavi dolapta kahverengi bişeyler var.1-2-1-1 şeklinde dizilmişler

Senay dedi ki...

günaydın asiiii hoşgeldin nerelerdesin alla alla :)) oyunlarada gelmez olmuştun artık :))
evet şifreyi girdim ben orayı görmemiştim bilem yeni gördüm haha:)

arşimet dedi ki...

hemen sağdaki yeni odada yerde bir dolu minder var.içeri girilmiyor

AsiiveMavii dedi ki...

burdayım pınar ve cherry sız nerdesınız asıl ben hep burdayım chate takılıyoz :)) yaww sayfa hata verıyo benıde bekleyın yaa

arşimet dedi ki...

sağdan son odada bir çöp kutusu var.içinden mavi bir anahtar aldım.

arşimet dedi ki...

mavi anahtar aldığım odada siyah koltuklar var.üzerlerinde 6-4-9-2 numaraları var.

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

başka bi balkondan bi yere girdim 4 mavi koltuk ve üzerlerinde numara var
çöp kovasındanda bir anahtar daha aldım 2 anahtar oldu devam..

arşimet dedi ki...

aynı odanın mutfağından boş beyaz bir kağıt aldım.

serpill dedi ki...

ben başka oda göremiyorum siz hangi odaan aldınız mavi anahtarı

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

rakamlı sandalyelerin masasında kilitli bi yer var dolaptanda beyaz bi kağıt aldım boş
bide kırmızı anahtarla kapıyı açtım ama 4 haneli panele rakam giremiyorum

Senay dedi ki...

alt katta ilk merdivenle indiğiniz odadan balkona çıkın en sondaki odaya girin ortadakine girilmiyor zaten o odadan çöp kutusundan anahtar alacaksınız ve dolaptan beyaz kağıt. kırmızı anahtarla kapı açılacak mutfağın yanındaki amasayıları değiştiremedim ki :)

Senay dedi ki...

anammmm ben çekici biryerde kullandım mileeeet ama nerde bilmiyorum şu iki dolabın arasındaki sarı yere vurup durdum ama ordamı gitti bilmiyoreum

AsiiveMavii dedi ki...

yaww baska odalara nerden gectınız ben neden gecemıyorumm

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

asi odalara balkondan atlayarak geçiyosun.....
bu arada pil sayıları karıştı kaç dene piliniz var bende 2

Senay dedi ki...

asi ve mavi ilk bilgisayarlı odada camekanlı balkon kapısına gel sol köşesine tıkla şifre yeri çıkacak.
69
25
şeklinde gir kapı açılacak. sonra balkondan en sondaki diğer kapıya geç. ortadaki iki kapı açılmıyor. son odada mu mutfağın arkasındaki kapıdan merdiven çıkacak ondan alt kata in. inerkende merdivenin ordaki beyaz şeyin üstünde bir pil var onu da almayı unutma emi :)

serpill dedi ki...

il odada sarı kulplu bi panel var açamamıştık oralarda dolaşıyorum şimdilik onu tıklayınca numarayı bilmiyorum yazıtor

Senay dedi ki...

2 pil var pınar ama takacak yer yok :))
merdivenin ordan alınca bir pil sanki iki tane almış gibi göreünüyor ama aslında olan pilimize ekleme yapıyor. 2 pil var :)

serpill dedi ki...

elimizde mıknatıs,2 pil,boş kağıt ve mavi anahtar var doğrumu arkadaşlar

arşimet dedi ki...

sayıları girdim.(koltuktaki)ama bişey olmadı.yani sayıları panele yazabildim.

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

kağıdı ilk odadaki yazıcıya yerleştirdim. ama ne yazdıracağımı bilemiyorum

arşimet dedi ki...

evet serpil.bendede aynıları var.bence tekrar yukarı kata çıkmak gerekiyor.ben bi araştırayım:)))

serpill dedi ki...

nereye girdin alt kattakinemi ginger ben hala bişey yazamıyorum oraya eksik bişey mi yaptık acaba.nasıl girdiğini yazabilirmisin.

Senay dedi ki...

eet bendede aynıları var. ama pınarın didiği gibi kağıdı yazıcıya koymaya gidiyorum :)

arşimet dedi ki...

yaaa tohoho end yazdı.sayıları panele girdim.ama69ve alta 46 şeklinde.bir sokak kapısı açıldı end.dedi.sanırım bu bad end:(((

arşimet dedi ki...

serpil çekiçle dolaplara vurmuştum.ama çekiç hala aktifti.daha sonra sayıları girebildim.

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

sandalyelerde rakamlar yazan masanın üzerindede anahtarla açılacak bir bölme var ama mavi anahtarla açılmıyor :( bi tane daha lasım

arşimet dedi ki...

sayılarısoldan sağa olacak şekilde:69 ve altta 46 olarak yazdım.yani koltuktaki duruşlarına göre...

serpill dedi ki...

çekiç bendede kayıp aynı yere tıklamış olmasak kaybolmazdı ama hala giremiyorum sayıları.sen printer a kağıdı koymuşmuydun şifreyi grmeden önce ginger

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

tekrar aşağı inip panele gelince bende rakamları girebiliyorum arkadaşlar :))))

arşimet dedi ki...

ama bu çok saçma.mavi anahtarı ve pilleri kullanamadım.bence siz dışarı çıkmayı.yoksa oyun bitiyor...

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

kapı açıldı ama kırmızı alarm yanıp sönüyor çıkmaya cesaret edemiyorum :)))

arşimet dedi ki...

pınar sakın çıkma.birde ateş yanan bir mutfak vardıya orada ateşe kağıdı tutmuştum.kağıdım yok olmuştu.sanırım birkaç versiyonu var.yada bende bişey var:)))))

serpill dedi ki...

ya şu panele sayıları nasıl girdiniz yazın lütfen yaaa

Senay dedi ki...

panele sayıları girebilmek için masanın üzerindeki kilitli bölmeye bakmak gerekiyormuş ona bakınca bende girebildim sayıları ama kapı falan açılmadı bende haha :)

Senay dedi ki...

ginger o kağıdı bende çok tuttum ateşe ama yanmamıştı kaybolmadı da bende printere koydum. sanırım yaptığımız bir adım bir sonrakini etkiliyor.

arşimet dedi ki...

çeri işre o evin balkon kapısı açılıyor.sakın yaklaşma.ben tekrar oynayım bari:(((

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

serpillcim yazdık ya ben yukarı çıktım kağıdı yerleştirdim aşağı inince masadaki kilitli bölmeyi gördüm ama anahtar uymadı sonrada sayıları girebildim :))
tırstım kapattım kapıyı çıkmadım :)))))))

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

o üst odada çekiçle vurduk ses çıktı denilen yerin demir olmasıyla mıknatısın bir ilişkisi var ama neeeeeee

Senay dedi ki...

arkdaşlarbende şifreyi girdim ama kapı falan açılmadı alarmda yok. veeeeeeee mıknatısım gitmiş ama nerde bilmiyorummmm şu anda ilk geldiğim odadayım birde üst katta dolaplarım olduğu yerde balkon kapısının ordaki caponca yazılara tıklamıştım nerde gitti mıknatısım bilmiyorum

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

ilk çıktığımız odanın yanındaki odada, hoparlörler ve kanepe olan oda... giremiyoruz içeri fakat yerdeki gri şeye tıklayınca ayağa kalktı ve "2" oldu :))))

yeryaaaaaaaa oyunu başımıza sardın kaçtın..... seni bi yakalarsam :P

Senay dedi ki...

tamam ginger çıkmadım hala oyundayım haha :)) bende mıknatısta gitti ama sarı şeyle alakalı değil galiba ona tıklamadım çünkü
piller ve anahtar kaldı napcaksak :D

Senay dedi ki...

pınarcım onu başta yapmıştık 7 ve 2 sayıları var odalarda ama girilmiyor. ben o kadının olduğu odaya dalmayı düşünüyorum haha :)

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

benim mıknatısta kaybelmiş :)))) galiba "2" yi yaparken oldu çeryyyyy

Senay dedi ki...

bende kitaplığın ordaki sarı şey artık ses çıkarmıyor milleeet :)

Senay dedi ki...

olabilir pınarcım bilemiyorum heryere tıkladığım için :D
pilleri kim kaybedecek bakalım hadi :)

arşimet dedi ki...

bu arada kapıdan yanlışlıkla çıksanız bile oyuna tekrar bıraktığınız yerden başlayabiliyorsunuz...

Senay dedi ki...

daha 4 item eksik milleeet yaaa tüm odalar dolaşıldı ama alla alla

AsiiveMavii dedi ki...

pınarcım mıknatısıda onu ayaga kaldırmada kullandık ıste :)))

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

bende sadece piller ve mavi anahtar kaldı... şimdi elimizde 2 ve 7 rakamları var. bazı yerlerde numarayı bilmiyorum yazıyor ya, galiba rakamları bulmayı tamamlayınca açılacak oralar

Senay dedi ki...

serpilcim balkonda dolanırkennneee hani kadının olduğu odanın yanında bir oda var hoparlörler falan var. mıknatısla yerdeki şeylere tıkla gri olanlara onlar birleşip 2 sayısı yapacakalr. gri olan o :)

serpill dedi ki...

minderlerde 2 ye benziyo sanki dimi dikkatinizi çektimi

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

sağol asiiii :)))

serpill, ilk odadan çık sola dön ilk odaya bak dışardan iki hoparlörün ortasında yerde gri bişi var mıknatısla onu tıkla "2" olsun

Senay dedi ki...

evet serpilll minderler de 2 ye benziyor sadece bir odada sayı bulamadık o zmaan ona da girilmiyor. yerdeki her neyse bişeyede benzemiyor. napcaz daha 4 item lazım bize

serpill dedi ki...

il odadaki sarı kulplu yer var ya duvarda son sayıyı bulunca galiba açılacak o kapak.bence orda bişey var.

serpill dedi ki...

çünkü ı don't know lock number yazıyor onu tıklayınca sayıları tamamlayamadık pille anahtarı kullanabilsek bi.hoşgeldin hemşom bu arada geç oldu ama kusuruma bakmazsın sen:)))

arşimet dedi ki...

ben eski sitedeki arkadaşlara yardımcı olmak için buranın adresini verdim.çünki çözdüklerini sanıyorlar.umarım yanlış bişey yapmadım...

Senay dedi ki...

iki kattada 4 oda ar
o x x o
o x x o
o=girebildiğimiz odalar
x=giremediğimiz odalar

odalardaki sayılar
o 2 7 o
0 ? 2 o

alt katta soldaki odada sayı göremiyorum ben giremiyorum da.

kapının içindeki şifre yerine bu sayıları girmeye çaıştım. ? olan yere tüm sayıları denedim ama olmadı.

Senay dedi ki...

serpil ilk odada duvarda bir yer mi var şifre girmek için ben neden göremiyorum ??

Senay dedi ki...

yok ginger yanlış bişey yapmadın neden yanlış olsun :))

serpill dedi ki...

ya çeri koltuğun olduğu yerin oralarda.sarı kulpu var.duvarda görmedinizmi orayı görmüşsündür

Senay dedi ki...

masalar ve sandalyelerde sayılar olan oda vardıya serpil. sandalyelerdeki sayıları girmiştik. oraya girdim odadaki numaraları bulamadığımız oda numarasınıda tüm sayıları denedim ama olmadı.

serpill dedi ki...

hah işte ilk odada oda numaraları yazan bir kağıdın olduğu kapı var ya.onun hemen solundaki yerden bahsediyorum bende

Senay dedi ki...

tamam serpil asansör kapısının yanıda bir kapı gibi bişey var sarı elcek mi kulpmu bişeyi var evet. galiba bu oyunun ingilizce versiyonunu oynuyonuz siz ben japonca oynuyorum alttaki yazılar japonca benimkilerde ama şimdi çıkıp diğerine giremem hehe :))
çeviri yaptırdım ve evet yetersiz şifre gibi bişey diyordu numara yok yeteri kadar didi yani :D
sağol serpill ama bişi yapamadım bende orada

Senay dedi ki...

diğerleri nerede beeee yardım etsenize yavvv serpille ıraktınız bizi :)

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

bu mavi sandalyelerin orda şifreyi girdim bi yer açıldı ama neresi bulamıyorum?

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

ben biraz ara verdim , dönene kadar çözümünü bulursunuz umarım :)))))

serpill dedi ki...

canım buraya yükleeneni oynuyorum işte altında öyle yazıyor .save edilmiyo bu oyun galiba.

Senay dedi ki...

anammmmm ben birazdan çıkıcam ama yaaaaa bulalım şunu hadi :) kopya çekim dedim diğer sitelerden onlar başta açılan kapıya girmişler gingerin yaptığı gibi bitii demişler :D bende o kapıda açılmadı işin garibi :D

serpill dedi ki...

kütüphaneli odanın hemen girişindeki yer sol tarafı yakınlaşıp japoca yazı okunuyor.burayı görmüşmüydünüz.

Senay dedi ki...

hani şu alt katta ocaktan ateş çıkan oda varya mavi dolapta fındık gibi şeyler var bende onda
2 2
1 2

dizilişinde fındıklar. orda da bişey var ama ne. bir fındık bulup hepsini eşitlemem mi gerek acaba. hepsi 2 olunca o dolap kayacak altından merdiven falan mı çıkacak acep :D

Senay dedi ki...

görmüştüm serpil hatta mıknatısı orayı okurken mi kaybettim diye merak ediyordum ama deelmiş :)

serpill dedi ki...

ya buraya kdar geldik çıkamadıkda.yemek yememiz lazım dimi aç aç beynim durdu ama baştan almaya cesaret edemezmiyim diye korkuyorum:)))

serpill dedi ki...

ya çeri bende sadece birtanesinde 2 tane fındık var.nasıl 2 2 2 1 seninkiler kız naptın farkında olmadan sen:)))

Senay dedi ki...

bende çıkıcam şimdi serpill akşam oynayabilirsem bakarım çözemediyseniz kopya falan bişiler düşünürüz:)) ama çıkıcam bende yaaa:))
sen kalacaksan kolay gelsin sanada :))
hadi görüşürüz serpil cim pai :))

Senay dedi ki...

demekki herkeste fındıklar farklı
önemli bişi olmasa herkeste aynı olurdu
orda bişi var
bişi yapamadıma serpill yapabilsem hepsini eşitlemeyi düşünüyordum ama sen bitaneyi bana vir o zaman :)

Senay dedi ki...

o zaman eşitlemeye açlışmıycaz bu bir şifre bence ama ben onu şu alt kattaki masalı odadaki şifre yerinde denedim olmadı :D başka yer bilen varmı deneyecek ben bilmiyorum

serpill dedi ki...

al canım bari sen kurtul :))) hadi görüşürüz baybay

Senay dedi ki...

ama oraya tıklayıncada şüpheli biryer değil diyor bir önemi yok galiba annamadımki haha :)

Senay dedi ki...

didicem serpil de son çırpınışlar işte belki bişey bulurumda gözüm arkada kalmaz diye çırpınıyom ama nafile hehe :))

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

çeri gitme noluyyyyy :))) zati kaldık 3 başımıza... sen yabancı sitelere bi göz atsan diyorum :)

serpill dedi ki...

o şifreyi girdiğimiz zaman altta the entrance unlocked diyor.bi girişi açıyor ama nereyi

serpill dedi ki...

yaaa o bad end açılan yer var ya orayı açıyormuş.yani bi işey yaramıyor.

Senay dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaa sosisisiiiiiiiiimmm :((((
nordinhodan kopya çekim diye açıyordum ki internet explorer hata virdi hepsi kapandı artık oyunum yokkkkkkk anammmmmm bidaha başlasamda aynı yere anca gelirim ama ben şimdiiiiii:(
yinede kopyaya bi bakim bakalım ama oyun benim için bitttttti ühüüüüüüüüüüü:)))

Senay dedi ki...

kıslarrrrr ben bişi annamadım kopyadan da hehe :)))
çıkmama gerekkkkk sosisiiiiiiim canım benim pisiciğini beim yerime de mıncıkla ve kızlara selam söyle :))) serpilcim kolay gelsin size anam ben didiyom hadi görüşürüz :)

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

kıyamammm sana bennnnnnnn :((((
ama arkadaşların için yaparsın bi kıyak dimi güzelim :)))))) aynı katlar aynı odalar başım döndü yaffffff

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

öyle olsun çerim domatesimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
iyi tatiller öpüldün :)))))))

serpilllllll kaybolmadın dimi ?????

serpill dedi ki...

yok canım bakınıp duruyorum arada.kapatmaya korkuyorum

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

nordinho da kablolardan ve mavi anahtarın kullanıldığından bahsediyolar.. ayrıca hedefi bulan çift tıklamalar yapmalıymışızzz

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

eneeeeeee :)))))) bende garip bi şekilde çıktım heheheheheh

1. kat balkonundan aşağı atladım, bisikletin kilidini mavi anahtarla açtım ve binip kaçtım :)))))

kutladı ve tadabataraki end yazdı :)))
sanırsam buda istenilen son değil

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

afiyet olsun serpill, ben tekrar başlayamayacağım, kalbim izin vermiyor :)))

Senay dedi ki...

pınarcım şimdi bende sana onu diyecektim nordinhoyu okuyordum ince ince:) balkonlardan atlanıyormu alt katlarda bakın diyecektim ben deneyemediğim için . bisiklet falan dimişler ordan atlamış çıkmışlar buda bir son ama aslı mutlu son değil. isimleri farlı sonlraın. mutlu sonun ismi TOHONO END! olmalıymış :))) vay anasını adamlar nasıl oyunlar yapıyorlar beeee :))
geçmş olsun pınarımmmmmmmmm :)

serpill dedi ki...

bisiklet nerde gidemedim yemeğe falan bari öyle çıkıp psikolojik olarak rahatlayım.

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

walla bende anlamadım :)) herşey çok ani oldu ... odadan çıkınca sağa döndüm ağaçlara felan bakarken, sağa sola tıklarken bi baktım aşağıdayım :))))))
ilk kapıdan çıkmamıştım, ikinci hakkımı da kullanmazsam ayıp olur dedim :))))))

serpill dedi ki...

:)))ilahi pınar.ben dönüşte tıklayım o zaman heryeri.ama cesaret edemem akşam tam olarak oynarım.ama sonucu tam bulan olursa yazsın buraya arkadaşlar.görüşürüz...

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

farkındayım mutlu son olmadığının.... çünkü oralarda bilg. kablosu, uzaktan kumanda vesaire var.....
bi daha deneyemem çok uzun :))))))
hepinize kolay gelsin :)))

Senay dedi ki...

http://www.nordinho.net/vbull/attachments/new-adventure-games/32477d1201342804-wizard-taro-ep2-taro1.jpg

bitişin resmi buymuş :DDDDD
hadi kolay gelsinnn akşam deniycem bende şimdilik çıkıyorum arkadaşlar tekrardan görüşürüz diyorum :)

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

tamam serpilcim :) kendine iyi bak canım

bu arada mutlu sonu d merak etmiyor değilim.. bulan yazsın mutlaka :))

Ankara Zeytin Gıda dedi ki...

"tohoho end" şifre girip açtığımız kapıdan şıkınca oluyo çerim.... yani bu da değil :)))

benimkinin bitişi biraz daha renkliydi ayrıca renkli harflerle tebrikler yazdı

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

siyah kitaplık gibi dolabın yanında caponca yazılar çıktı
ateş yanan ocağın üstünden bişey aldım pilleri içine koydum ne olduğu belli değil

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

mavi sandalyelerin bizden soldakinin altından siyah anahtar çıkar ve onunla masa kilidi açılır

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

kağıdı taktığımız pc de şifre istiyor 4 haneli
masadaki bölmede gelde çık işin içinden yardımm imdaakkkk!

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

pc nin şifresi 2752
masanın üstündekide 3333 yapılınca bi kablo alıyos pc ye takıp koyduğumuz kağıdı yazdırıyos
ilk odadaki kapının orda panel açılıyo orayada mavi3 yapıyoruz tıklayarak ohh beee çıkıyoruss :))

ece dedi ki...

masadaki 3333 sayisini yapamk icin findik sayilari kadar tiklayin oluyor

ece dedi ki...

pc nin sifreside o acilmayn kapilarin icindeki rakkamlarr ilk alttaki kapi 5 o kumandayla isik yakiliyor duvara yansiyorr digeri 2 yastiklaradan 7 tv den kadin duvara bakinca gözüküyor digeri de miknatisla olusturulan 2

ece dedi ki...

pc ye sifreyi girdim kat ve oda yerine göre yazdim sifreyi printten anahtar resimi cikti ilk odada bir kapak vardi o acildi oraya sifre girdim deneyerek ama bende mavi3 tu sonr ao anahtar resmini koydum oraya kapi acildi ama edinge basmadan saga döndüm bir kagit dah aldim ve bittiii