dream escape 2

20 Ocak, 2008


yeni oyun sanırım varsa silerim..

Oynamak için Tıklayınız

39 yorum:

su dedi ki...

saksıda bir kutu ve alice kitabından bir anahtar aldım

su dedi ki...

tornavidayla saksının orayı açtım.sayılar ve şekiller var.anahtarlada diğer yeri açtım.renkli bir şey çıktı.dönen...

yüksel dedi ki...

kullanılmamış olarak pil ve kulp gıbı bırsey C SEKLINDE

su dedi ki...

evet onlar bendede var.bide saatin rakamları değişik.orda bi numara var galiba..

yüksel dedi ki...

saate gore ve alttakı paneldekı romen rakamlı yere gore renklerı gırdım dolap acıldı

yüksel dedi ki...

el fenerıne pilii taktım nereye balacam anlamadım
yerdekı delıge baktım bırsey olmadı

su dedi ki...

karanlıkta lambayla dolaşıyorum.belki bişey bulurum:))

yüksel dedi ki...

kapı gıbı gozuken yer var ya serpil orası dolapmıs
kırmızı yesıl sarı mavı gır sagındakı yere acılınca ıcınde el feneri

serpill dedi ki...

teşekkür madman.sembolleri ışık kapalıykenmi gördün

serpill dedi ki...

bu arada geçmiş olsun hoşgeldin.kusura bakma geç oldu biraz.

yüksel dedi ki...

saksıdakı kutuyu acınca ıcınden bırsey cıkmıstı bır de. ama ıtemlerde gozukmuyor

serpill dedi ki...

evet top şeklideydiler.ama bu dolaptaki kutnun şifresini bulmak lazım

yüksel dedi ki...

şifre 7421 sormayın nasıl dıye kopya ben cıkıyorum sonrasına bakarım. kolay gelsın

serpill dedi ki...

o kutudan şişe çıkıyor.şişeyi about itemle açıp döküyoruz.tıklanıyor sonra nexte basıp sürekli yolu takip ediyoruz.kapı çıkıyo karşimiza.sağdaki kağıdın sağ altına tıklayınca turuncu anahtar veriyor.bitti...