Ekslavos 12

20 Ocak, 2008


serinin yeni bölümüüü


Oynamak için Tıklayınız

57 yorum:

su dedi ki...

tusk denen taşı eğdım.sağ alttaki taşa tıkladım.garip bir yaratık geldi

bozo dedi ki...

karestekinin söylediği lafı iskeletlere söyletmek için bi sıralama yapmalıyız sanırım

gökce-kuki dedi ki...

hani o yanda bi cubuk gibi bişe var ya bozo onu sağa eğince fog yapınca diğer tarafa geciyor

bozo dedi ki...

kafesteki diyoki l like to back to our planet. işte bu lafları iskeletler tek tek söylüyo. planeti söyletemedim

bozo dedi ki...

gökçe sağdaki çubuk nerde daha iyi tarif edermisin

su dedi ki...

skuul eski yerine tekrar dönebiliyor.eksik bişey yamış olabiliriz

gökce-kuki dedi ki...

adamın arkasındaki kafatasının yanında tusk yazıo ya o iste onu bi asagıya egince karşı tarafa geciyo bu arada karşı tarafa gecince yere tıklayın ant yazıo ant alıyosunuz iljk itemimizi aldık:D

bozo dedi ki...

ilk olarak sağdaki iskeletin yanında bi bonuz var ona tıklayın. boynuz sağa yatıyo bizimki arka tarafa geçiyo 4. iskelet çıkıyo şimdi o lafı hani kafestekinin söylediği ı like to back to our planet lafını tek tek iskeletlere söyletin

gökce-kuki dedi ki...

ahan bişiler yaptım. karşı taraftan ant alınca o antları ekrana en yakın olan kafatasının üstüne koyuyoz. sonra yerde worm yazan bişiler cıkıp cıkıp kayboluo sonra o worm u yakalayıp diğer kafatasına koyuyoruz sonra yerde baska bise cıkıp kayboluo onu da alıyoruz ama onu nereye koycamızı bulamadım sıcagı sıcagına yazam dedim:D

bozo dedi ki...

arka taraftan kömür tozu gibi bişi aldık yoksa karıncalar mı bilmiyorum gene o boynuz gibi taşa tıklayıp tekrar öne geldik. o siyah tozu ilk iskeletin kafasına koyduk solucan mı ne öyle bişi oldu

ays dedi ki...

bu cocuk atıyor kendını asagı!
amac ne bu oyunda anlayamadım?

gökce-kuki dedi ki...

bozo söyletiom ama olmuyoki yani kafatasları o kelimeleri söyleyince bişe mi yapcas her tıkladıımda baska bi kelime söylüo dogru kelimeye geldiinde napcas ki

ays dedi ki...

boynuza tıklıyorum ama cocuk bacaklarını dovuyor o kadar!

bozo dedi ki...

benim söylediğim ilk baştaydı o lafları sırayla söyletip tamamlayınca arkaya geçtik. geçişler o boynuz gibi taşla oluyo. şimdi soldaki yere geçmeliyiz ama ben bi türlü geçemedim. elimde bi akrep var okadar

asya dedi ki...

ablalar abiler bn akrebi bulamadım nerden buldunuz?Ablamda bulamadıı

gökce-kuki dedi ki...

o arkadaki yere gecince planet yazıo onu al o akreple birleştir bozo

asya dedi ki...

ben hem sol taraa hemde arka tarafa geçtim sol tarafa geçmek için o kızın ilk durduğu yerde inip kalkan bir sey vrya onu 1 kere indirmelisiniz sonra sol taraf tıklayın bosluğa atlayın geçiyor

asya dedi ki...

kafatasına tıklayuınca planet yazıoyor ama alamıyorum nasıl alacağım ??

bozo dedi ki...

asya akrep antı iskeletin kafasına koy yerde solucan çıkıyo o solucanı al onuda bi iskeletin kafasına koy bu sefer yerde akrep çıkıyo. diğer planetlere atlamak için hep soldaki fog yazan yerden atlanıyomuş ya amma aradım. sağol gökçe

gökce-kuki dedi ki...

bozo nordinho ya baktım simdi bu kafataslarına bisiler soyletince board game e gecip o oyunu oynatıyomuşusz ama biz bunnara soyletemedik ki

asya dedi ki...

ablalar abiler solucanı kızın ilk olduğu yer varya işte onun arkasında bir kafatası vr oraya koyun ok

bozo dedi ki...

elimde piece var iskeletlere ne söyletsem o kız corekt diyo

gökce-kuki dedi ki...

o sözcüğü kafataslarına hızlı hızlı söylet o zaman bi oyun acılıooo ben şöyle yaptım. ekrana yakın olan kafatasına 5 kere tıkla, onun arkasındakine 6 kere, sonra yan planettekine 6 kere tıkla sonra arka planettekine 6 kere tıkla hızlı hızlı
ilk planette durarak yap bütün bunları. yani o cümleyi kafataslarının hepsinin gözlerinden ısık cıkarken yapman lazım

bozo dedi ki...

yok anam gökçe ne kadar hızlı yapsam olmuyo. laf sırasıda şsştı

ege dedi ki...

1.önce sağ üstteki iskeletin yanındaki fildişine tıkla
2.soldaki canavarın dibindeki fog yazan yerden atla.(ışınlan)
3.sağ üst adacıktasın.ordan karınca(ant)al.
4.ordaki fildişine tıkla geri gel.
5.karıncaları kafesin altındaki toprağa bırak.
6.bir diş(veya solucan her neyse)ve akrep al.
7.dişi, kızın! arkasında kalan iskelete tak.
8.yine o iskeletin solundaki fildişini ilk konumuna getir.
9.canavarın altındaki fog yazısının oradan atla.
10.en arkadaki adacığa gittin ordan pyramid stone taşını al.
11.akrep ve taşı birleştir.
12.şimdi unoya tıkla.söylediğisözcükleri not al.
13.sonra iskelet kafalarına tıkla bazı sözcükler söylüyorlar.
unonun söylediği sözcükleri hangisi hangi sırada söylüyorlarsa not al
sana lazım olan sözcük hangisinden sonra geliyorsa bir önceki sözcükte bırak.
basacağın kafaların sırasını da belirle.
çünkü kafalara sıra ile basıp gözlerindeki ışık sönmeden cümleyi oluşturmamız gerekiyor.
13.bunu yapınca taşın üstünde bir oyun çıkacak.
oyunda taşları doğru sıralamamız gerekiyor.
tabi bunun için.
http://img147.imageshack.us/img147/6867/esklavos12li0.jpg
diye bir link var ama yine de çok uğraşıyorsunuz.
sizdeki taşlarla resimdeki uymasa da en azından
hangi taşın yanına hangisi gelecek tahmin eder bir kaç denemeden sonra
anahtarı alabilirsiniz.
14.uno ile konuşun size taş verecek.
15.taşları soldan boşluğa bırakın.
16.sol adacıkta kemik belirecek.onu gidip oradan alın.
17.soldaki canavara verin.ortadan kaybolacak.
18.canavar gidince ordaki fildişini çekin
19.uno aşağı inecek ve anahtarla açın.(rüyadan uyanın)

ege dedi ki...

sizi ışınlayan fildişi(kızın arkasındaki iskeletin yanında olan)üç konumda.ilk konum,orta ve en aşağı.orta sağ üst adacığa,en alt sol üst adacığa,ilk konum en arkadaki adacığa ışınlar.geri gelmek için bulunduğunuz yerdeki fildişine tıklıyorsunuz.