Bear catcher

26 Nisan, 2008


Yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

31 yorum:

esrasel dedi ki...

slm larr
ilk ekrandan moda rate diye bişey aldım onu güneşe verdim kızdan balta aldım

Sis dedi ki...

ilk ekrandan yelpaze gibi bişey alıp güneşin eline verdim.denizdeki kızın baltasını aldım

Sis dedi ki...

esracım merhaba.son ekrandan sırt kaşıyıcısı alıp kayalardan parayı aldım

esrasel dedi ki...

son ekrandan çatal çatalla ilk ekrandaki parayı aldım. parayı son ekrandaki makinaya attım oyunu oynadım pembe tuşla ve havuç aldım

Nağme dedi ki...

kız sala bindi,son okrandan çatal gibi şeyi aldım kıza vardım göldeki kavanozu aldım

esrasel dedi ki...

eneee bende kimse yok diye tek başımayım sanıyodum meraba şekerler :)

Nağme dedi ki...

oyunu oynayıp havucu aldım sonra tekrar parayı geri aldım

esrasel dedi ki...

ben göldeki kavanozu çatalla almadım. kız sala binince güneşe tıkladım yelpazeyle rüzgar yaptı kavanozun yanına gitti öyle aldım

Sis dedi ki...

güneşe yelpazeyi sallattım rüzgar yaptı saldaki kıza tıkladım şişeyi aldı şişeden anahtarı çıkardım.

esraa benim para girmiyo makinaya

esrasel dedi ki...

ben bi yerden anahtar almışım. kavanozu açmıştım içinden çıktı heralde farkında değilim

Nağme dedi ki...

aha buldum kız saldayken kayalara götürdüm ordaki sandığı açtım anahtarla 500 aldım

Nağme dedi ki...

bittimparayı makınaya attım yerde yatan ayıcığı kaldırdım tencereye attım ayı düştü ve bitti:))

esrasel dedi ki...

ay bu younalr çok kısa oluyo bitti buda :)
ablam eline sağlık oyun için

Nağme dedi ki...

sis parayı atmadan önce yandaki makinanın kolunu alıp taktınmı oraya sonra at parayı:))

Sis dedi ki...

heee öyleymiş ben ayılı yere atmaya uğraştım:))

esrasel dedi ki...

ayıcık ufak parayı kabul etmiyoo illa 500 olacak diyo :))

esrasel dedi ki...

ben cüceli oyunuda oynıyım kaçarım akşam görüşürüz ii bakın kendinize

Sis dedi ki...

hahahaha yine ilk biz oynadık şekerler.başka hiç bi sitede yoktu

ege dedi ki...

son ekrana 100 ü atınca oyun oynanıyor.epey parayı atacak yeri bulamadım.ekranın altına bakmamışım.dar görüşlülük bu olsa gerek:)