Deep Chalk

24 Nisan, 2008


yeni ve değişik bir oyun...



Oynamak için tıklayınız

9 yorum:

Nağme dedi ki...

kız gökçe nasıl bir oyun bu siyah beyaz:))Sanırım tornavida lazım bir yer buldum açmak için ama

Nağme dedi ki...

eee pencerenin altından buzlar sarkmış ordan kristal buldum başkada bişey yapamıyom

Nağme dedi ki...

kristali sağ üstteki makineye yerleştirdim akım oldum sehba gibi şeyin ordaki düğmeye basınca yukardan çengel geldi

Nağme dedi ki...

valla nasıl yaptım bilmiyom ama o makinadan bi damla düştü aşağıdaki yerde kutucuğu tıklayınca kapı açıldı

Nağme dedi ki...

kristali kapıya getirince kapıdan girdim teleskoptan baktım burdaki bardaklarda veyriliyo ya

Nağme dedi ki...

teleskoptan baktığımız yerde çiçeğin içinde 1969 rakamları dökülüyor onları aşağıdaki yere girdim birşey çıktı,ondanda baloncuk çıkıyo yakalayamıyorum ama

Nağme dedi ki...

ya o baloncuğu yakalayamadım gitti duvarda delikden içeri girdi yanda merdiven çıktı ağaçlık bir yere geldim

Nağme dedi ki...

minik noktalar var onları bulup tıklayınca ağacın ordaki merdivenin yanlarına yerleştiler ve ağaçta kapı açıldı(tab tuşu sağolsun)

Nağme dedi ki...

kristal yukarı çıkınca havadaki çengelleri salladım ciziklere göre köprü kapandı kristal gitti şekilli yere tıkladım oraya gitti ve bitti:))