Mystery of ChenLang

26 Nisan, 2008


Tahminimce yeni bir oyun


Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

Sis dedi ki...

kapıdan girince sağa gidip kurşun ve bir kart aldım.
sola gidince yine kurşun ve sağdaki kapıdan girmeyin ölüyor kişi

Sis dedi ki...

merdivenden yukarı wc ye girince resimdeki abiyi öldürmüşler avcundan anahtar aldım

Sis dedi ki...

anahtarla üst katta hemen dibimizdeki turuncu kapı açıldı

Sis dedi ki...

bilgisayar masasından anahtar ve kurşun.
ordan yatakodasına geçip şifonyerden disket

Sis dedi ki...

2ci anahtarla da üst katta wc den önce sağdaki kapı açılıyor.
ordan akü gibi bir şey..
allahım niye herşey japonca yazıyor yaw:((

Nağme dedi ki...

kolay gelsin sis bende geldim bu kurşunları niye topluyoz ki

Sis dedi ki...

o odadaki yeşil bi alet var üstündeki düğmelerle bir şey yapılmalı kırmızı ışıklar yanıp söndürülüyor.

Sis dedi ki...

aldığım kart alt katta sola gidince öldüğüm sağdaki değil öbür kapıya takılıyor ama kapıyı açmadı.

nağmecim hg.hiç bi fikrim yok ama kendimi silahlı çatışmaya hazırlıyorum:))

Nağme dedi ki...

üstteki odadan elektrik şeylerini kapatınca aşağıya indim saksıdan kart aldım

Nağme dedi ki...

enee yukardaki elektrikleri açmak gerekiyomuş asansör kapısın açtım öldüm ya

Nağme dedi ki...

her yeni başladığımda bil.daki rakamlar değişyior

Nağme dedi ki...

açtım kapıyı alt katta girdim sis yukardaki elektriği açmak lazım

Nağme dedi ki...

ordaki duvardaki yere aküyü koydum şarj ediyom,bil.dan aldığım rakamlarıda kasaya girdim 4 3 bende silhıda aldım

Nağme dedi ki...

ay yine öldüm ya bu yandaki asansör kapısı gib yere girince ölüyom ya:((

Nağme dedi ki...

ya girdim tekrar yukarı çıktım elektriği kapattım alt kattaki oda geldim silahı aldığım yere ordaki masanın üzerinde tlf ile camı kırdım içerdeyim garip tüpler var içinde yaratıklar olan

Nağme dedi ki...

enee tüpün birinde adam var kızın sevgilisi herhalde cama vuruyo açılmıyo

Nağme dedi ki...

yaw tüpdeki adam değişime uğradı manyak kurtaram dedim canavar olup öldürdü beni ya:((

Nağme dedi ki...

ayy iyi hadi oyun baştan başlamıyo tüplü odadan başlıyo yanınca:))

Nağme dedi ki...

off ya bende bıraktım bu adamı öldürdüm şimdide canavar çıktı onu öldüremiyom onlamı uğrascam