puzzle cube

25 Nisan, 2008


adı üstünde :) new****



Oynamak için tıklayınız

9 yorum:

ljubak dedi ki...

1. bölümde tüm renkeri sıralıyorsun..yani doğru aralığa getiriyorsun..zaten rengi değişiyor doğru yere geldiğinde ..
2.bölümde okla gösterdiği çizgi mi diyim,kutumu diyim neyse görünce anlarsınız..onu takip edin yerdeğştiriyorlar.durunca ,okla gösterdiğini seçin..
3. bölümde sırayla kutuların ışıkları yanıyor.biz de arkasından aynı kutuya basıyoruz..her seferinde sayı artıyor.doğru sırayla basmak lazım..

ljubak dedi ki...

bu 3.bölümde sıralmaları not alın isterseniz.çünkü 12 li sıradayım ve ne zaman bitecek bilmiyorum :(

Sis dedi ki...

tülinnnn kolay gelsin.bi ikimiz ayaktayız galiba şeker.ben gnome oynamaya çalışıyom yenisini.ama uykum gelior

ljubak dedi ki...

14'lü sıralamada yanlış bastım sanırım:( son hakkımdı zaten.. game over... :(( tekrar oynayamayacağım..gecenin bu saatinde bu kadar dikkat toplayamıyorum..
güzel oyunmuş..

ljubak dedi ki...

sis canım..öyle galiba :D
ne oynuyon beraber oynayalım :)

Sis dedi ki...

10 gnomes serisi tülin.yeni yükledim.ama kazık bu seferki .veya benim kafa basmıyor bu saatte:)