Escape of Yellow Door

25 Nisan, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

25 yorum:

b@nu dedi ki...

aslanın ayaklarının arasından tornavida onunla pramitin sağındaki tuğladan makas ilk ekrandan bir altın kesesi bide kağıdım var

b@nu dedi ki...

keseyi makasla açtım
beyaz kağıda açık keseyi tıkladım kağıt renk denişti:..........

b@nu dedi ki...

tornavidayla firavunun sağ gözüne tıklayın mor top gibi bişi aldım
onu aslanın kafasına koydum dili 5 karış çıktı mavi top aldım ışık çıktı

b@nu dedi ki...

hahhahahahah:)))))

aslanın kafasından mor topu aldım mavi topu koydum poposundan zortladı:))) kağıdı tıkladım oraya şekil yaptıı hahhaha çok yetenekli bu aslan:)))

b@nu dedi ki...

mavi topu aslandan alıp firavuna taktım sağ gözüne açıp ayna aldım
pramidin 3. sırasındaki sol mnik bölüme tıklayın tornavidayla şifreli yer çıktı

Nağme dedi ki...

kız burdamıydın sen bende diğer oyuna bakıyodum ya

b@nu dedi ki...

prmidin şifresi toplama yapınca çıkıyor 383773
pramidin orda kapı çıkıyor sağ tarafa

ilk şifreliyerin tepesinden alınan feneri takıyoruz duvara kırmızı şeyin üstüneden ayna

sol tarfda makasla ipi kesiyooruz
burda
devam edip solda kutular var buraya bulduğumuz şifreleri giriyoz heralde ben yanılıp sağdan çımış bulundum bad end dedii sanırsan o şifreleri bulunca ingilizce karşılığını doğru bitecek.....baştan başlıyorum

Nağme dedi ki...

ışıkları kapatıp bakınca aslanın gözünden ışık çıktı piramitte rakamlar var

Nağme dedi ki...

eee banuşş senin şifre bana uymadı herkesde farklı galiba

Nağme dedi ki...

anaaa fenersiz girmeyin oraya öldüm ben fener nerde tam olarak ben bulamadım ya

Nağme dedi ki...

yazmam gerekiyormuş buldum feneri piramidin üstündeymiş:))

Nağme dedi ki...

içeri girince soldaki tabloyu makasla kesince şifre işteyen bir ywer daha

Nağme dedi ki...

gökçemm piramidin sol tarafına bak şifre oraya girilcek
Banuşum şifreler için sağol:))

b@nu dedi ki...

nağmiş şimdi gördüm öldüm ama bir daha başalayamıcam bak onun arkasında kesin bi şifre vardırr sayıyı çıkar karşılındaki ayın adını ingilizce olarak kırmızı kutuya yaz sonra aldıklarımızı OK yazan yer varya firavunun yanında oraya koy
bileti al
kıza ver
ve gerçekk mutlu son olacak





ben kaçtımmm kolay gelsinn......

Nağme dedi ki...

kırmızınınkide march
küpe yüzük ve ayakkabım oldu

Nağme dedi ki...

haydaa yine öldüm aldıklarımı dışardaki kutuya koydum ok dedim öldüm tekrar başlıcam
Tama banuşum kendine iyi bak:))

Nağme dedi ki...

kutucuğa sırayla soldan başlayarak önce ayakkabı,sonra küpe,sonrada yüzük konunca bileti veriyo,onuda kıza verince kız uçtu ve kırmızı şekil verdi onuda kapıya takıp çıktım

Nağme dedi ki...

bu arada kutucauğa önceden feneri ekrana getirip söndürün tıklayınca yönü değişcek,feneri açın mor ışık veriyor onunlada ışıkları söndürüp o büyük kutunun altına bakınca nereye ne koncağını gösteriyo
Aman kaç kere baştan başladım ya sevmiyom böyle olunca oyunları:((

ege dedi ki...

not:sıra takip edilmeyince başa dönmek zorunda kalabilirsiniz.

kapı önünden kese al

aslanın ayaklarının arasından tornavida al

tornavida ile piramidin sağ alt kenarlarına tıkla,sök makas al.

sandığın sağ alt kenarına tıkla, kağıt al.

keseyi makasla aç.kağıdı seç, keseyi kağıda tıkla rengi değişsin.

tornavidayla firavunun sağ(mor)gözünü al.mor gözü aslanın alnına tak.

dilinden çıkan mavi gözü al.onu da firavuna tak.firavuna tıkla açılsın,ayna al.

mavi gözü geri al,aslandan mor gözü çıkarıp maviyi tak.aslanın arkasından çıkan gaza kağıdı tıkla şekiller çıksın.

mavi gözü firavuna, mor olanı aslana geri tak.

ışığı kapat piramide bak şifreyi gör.alttaki iki sayıyı toplayınca üst ortadaki sayıyı veriyor.en alt sıra için mesela:2+6=8 buna göre kare=8 üçgen=7 çember=3
şekilli kağıdımıza göre bulduğumuz karşılıkları yerleştirince;
şifre:383773

şifreyi girmek için ışığı aç.tornavida ile 3.sıranın sol kenarına tıkla şifreyi gir.sesi duy.aynı ekranda şifre kutusunun üzerine tıkla fener al.

açılan kapıdan(fenersiz girme) fenerini yak ve gir.
ilk odadan sola dön,tabloyu makasla kes, sağ altına tıkla dönsün takvime benzer şekli gör.

sağ odaya gir tabureye aynayı koy,üzerine feneri as,ışığın yukarı kısmına doğru tıkla bir şekil göreceksin.

feneri ve aynayı geri al.odaya dön,ışığı kapat sandığa gel.feneri seç,kapat,arkasına tıkla çevir tekrar aç.ışık mor olacak.sandıkta oluşan şekilleri gör.(daha sonra bulacağın eşyaları bunlara göre yerleştireceksin not et.)

feneri eski haline getir,aç ve piramide gir.ilerle sağ odaya gir.(elmasa tıklama)mavi kürsünün sağ altına tıkla.oraya aynayı tut şekli gör.

geri gel sola gir.üç kutu görünecek.kırmızı,mavi,yeşil.üçü de şire istiyor.

kızın tablosunu çevirince bir şekil çıkmıştı, üzerinde ay vardı.bu bir takvim olduğunu gösteriyor.bizden ay adlarını bulmamızı istiyor.

buna göre;tablonun arkasında yeşil renkle kere/2 vardı.kare 8 idi.bu durumda 8/2=4 yani yeşil kutu 4.ay olan april.

kırmızı şekil tabure ve ayna olan yerde idi.sadece çember idi.çember=3 bulmuştuk yani kırmızı kutu 3.ay:march

mavi şekil mavi kürsünün ardında ayna ile bakmıştık üçgen-2 yani;7-2=5 mavi kutu 5. ay may oldu.

kutulara ay adlarını gir.çıkan eşyaları al.

odaya dön sandığa az önce fenerin mor ışığı ile gördüğün şekillere göre eşyaları yerleştir.
1.küpe
2.yüzük
3.ayakkabı

ordan çıkan bileti kapıdaki kıza ver.o da sana bir nesne verecek.(kızın konuşması ve sandığın sağında yazanlara göre kızı cennete yolluyoruz sanırım:))

kız uçacak sen de kızın verdiği nesneyi kapıya tak ve çık

bitti...