Seascape

25 Nisan, 2008


güzel bir oyun daha new**


Oynamak için tıklayınız

20 yorum:

b@nu dedi ki...

fotograf öçekmeyi unutma zaten yazılar çıkıyo yukarda onları takip ett neyin fotosunu çekeceğini söylüyor bide kuru kafalaı almalısın istridyeleri ise bıcakla açıyorsun

sebnem dedi ki...

hayret bişi yaa incileri aldım kurukafaları aldım 2 foto çektim çıkamadım yaa yuvarlak bişi var kahverengi ona bişi yaptınızmı

sebnem dedi ki...

banu 3. bölümde girdim bi yere çıkamıyorum sen çıkabildinmi yazı falanda yok

ZUZU dedi ki...

yuvarlak bisi de takili kaldim cikamadim ortadaki halkalar donuyoo donuyoo :(

sebnem dedi ki...

bi yere girmiştim kocam bi kapı vardı kestim onu lehimle girdim döndüm döndüm şimdi bi kapı var onuda kestim lehimle 2 çark var kapıda dönüyoda dönüyo

sebnem dedi ki...

zuzu gezeken bi çark almıştım onu o 2 çarkı döndürerek sabitledikten sonra kapının oratsına taktım bitti :D

Nağme dedi ki...

ya 2.bölümde kaldım ya foto çektim,kayalıkdaki yeri hallettim istiridyeleri açtım eee çıkamıyom çıkarın beni burdann:((

Nağme dedi ki...

offf çıktım nihayet yerdeki sandığı görmemişim 3.bölümdeyüm bende:))

Nağme dedi ki...

tühh 4.bölümdeyim yanlışlıkla geçtim ya daha 3.bölümde işlerim vardı:((

kahh dedi ki...

not: oyun 4 bölümdenoluşuyor. her bölümde istiriyyeleri bıçakla aıp içindeki incileri ve kurukafaları tplamayı unutmayın. bunların haricinde renkli kağıtlar ve paralar da topluyoruz. malzemeleri kullanmak için sağ taraftaki i işaretine basıp kullanmak istediğimiz malzemenin üzerini tıklıyoruz

1.BÖLÜM:
8 tane inci aldım. 4 kurukafa topladım. turuncu ve yeşil denizyılıdzlarının ve yengeci olmak üzere 3 fotoğraf çektim. ortalarda bir yerde anahtar var. kasayı tıklayarak yaklaşın ve kaynak makinesiule ortasını açın. içinde iki kol var bunları çekin ve bıçakla o böülümü kaldırın. turuncu bi ısım açılcak oraya anahtarı takın içinden kadeh ve kağıt parçası alıncak.bu bölümden bir de 1tane renkli kağıt alnck. artık yukarı çıkabliriz.

2.BÖLÜM:
4 kurukafa, 1küçük sandık gibi bişiyden kağıt, 2renkli kağıt, 8 inci, bir ıstakoz, bir sarı balık, 1 ahdapot olmak üzere 3fotoğraf çekildi..en solda metal top gbi şeyin dört bir tarafını kaynakla açın.içinde çıkan parçalı üzerlerinde gösterilen oklar yönünde yareket ettirin ve ortada iki yeşil ışık yanıcak onlara basın ve üçüncü bölüme geçicez.

3. BÖLÜM:
8 inci, 4 kurukafa, 1 renkli kağıt, bir kaplumbağa, bir yukarı çıkan denizanası olmak üzere 2 fotoğraf çekildi. solda suran parçanın iki tarafını kaynakla açın.içindeki kırmızı düğmeleri yeşil yapıcaz. bunu için önündeki iki çizgiyi aynı sıraya getirnmemiz gerekli. çizgiler yol gibi olduğununda hangi kırmızı düğmenin önündeyse o düğmeye basın ve yeşil yapın. sırayla bütün kırmızıları yeşil yapın en sonda da ortadakini yeşil yapın ve diğer bölüm.

4. BÖLÜM:
bu bölüde önce direk öne ilerliycez.hemen solda para.kapının önündeki demirleri alın ve öne ilerleyin.karşımıza çıkan kapının ortasını kaynakla açın ve öne ilerleyin. solda bir para daha.öne ilerliyoruz. burası karanlık fener yanıyor. sağda bir para. iki öne ilereleyin ve solda iki para. öne ilereyin bir para daha. bir ileri daha ve bir para daha. sonra sol çaprzda ilerliyoruz. sonra tekrar ileri ve sağda yerde bir para daha (pencerenin altında). 3 ilerleyin önünmüze kapı çıkcak.kapının hemen önünde kol var onu alın. kapının önündeki demiri kaynakla çıkarın. küçük kolları sonuna kadar çevirin bir yerde tık sesi gelcek. büyük kolu kapının üstüne takın ve ilerleyin. toplam 269200 lirayla bitriyoruz. tabi benim daha görmediğim malzemeler olmuş olabilir.