Dragon Room Escape

24 Nisan, 2008


sAKURADAN YENİ ODA OYUNU



Oynamak için tıklayınız

41 yorum:

Sis dedi ki...

sandalye kağıt anahtar var.duvarda 3 renk mavi sarı kırmızı

Sis dedi ki...

çiçeğin ordan mavi top ve tornavida.tornavida kullanıldı

Sis dedi ki...

duvardaki 3 butonu mavi sarı kırmızı yaptım duvarda mor kareler belirdi onu da tornavidayla açılan yere uyguladım ama ne olduysa farkında deilim

Sis dedi ki...

kağıdı tavandaki 3 lambadan birine bi şey yaptım kağıdım yok
lambaların sol duvarında 3 sarı kare belirdi

Sis dedi ki...

mavi topu lambaların solunda projectörde kullandım mavi kare belirdi

Sis dedi ki...

tornavida ve anahtarla dolanıyom şimdilik diğerleri kullanıldı

bozo dedi ki...

kare beliren duvarıun ilerisinden yerden anahtar aldım

calculus dedi ki...

Kağıda da lambanın birisine koydum. Sandalye görünen ekranda

Sis dedi ki...

fotokopi makinasının olduu yerde sol köşeden para aldım

Sis dedi ki...

çıkacağımız bir kapı yok farkındamısınız:))

calculus dedi ki...

O para bize bahşiş gibi sanki. Hani gecenin sonunda komidinin üstüne konur ya:)


Oyun hakkında şu anda aklımdakiler:
1-Elimizde o ekranda yapılabilecek 3 tane şekil var.
2-Duvarda 3 tane kareyi toplayın diyor.
3-3 tane şeklin renkleri de topların renkleriyle aynı.
4-o şekillerin toplamını yaptım ama bişey olmadı bu arada yazarken aklıma bişiy geldi.

Sis dedi ki...

kodları panele giriyorum ama bir şey olamadı henüz

kırmızı dedi ki...

lambaya kağıtı koydum param var morlu yerim var duvarda mor bişeler var dahada bişe yok ha bide sandalyem

kırmızı dedi ki...

aa kağıdı lambaya koyunca duvarda 3 tane sarı kare oldu

deniz dedi ki...

Kareler sarı ve pembe, o butonlarda da o renkler var? bağlantısı olabiler mi?

Nağme dedi ki...

eneee bende geldim ya ne çabuk yükledinizde oynadınız ya biraz önce oyun moyun yoktu burda:((
inşallah yetişirim

kırmızı dedi ki...

ARTIK MAVİ SARI VE MOR KARELER VAR MAVİLER MOR LAR İLE ZIT YÖNDE

gökce-kuki dedi ki...

ya hülla ben ortaya ölesine bi fikir attım bende de olmadı bise:D

Sis dedi ki...

çıktım.tüm renk kodlarını çakıştırıyoruz üst üste gelenleri söndürüyoruz.ilk ve son sıra ortalar yanınca solda kapu beliriyor girintide

Nağme dedi ki...

ben bittim arkadaşlar duvardaki yerde ilk ve son satırların orta yerleri mor olcak,sonra kapı çıkıyor anahtarla tıklayınca dışardayız