Mild Escape

23 Nisan, 2008


Yeni bir oda oyunu

Oynamak için tıklayınız

37 yorum:

kahh dedi ki...

tvnin altından fener alındı vekumandaya da basıldı ve ekranda bişiler çıktı

calculus dedi ki...

BUnda eşlik edemiyeceğim size.
Kolay gelsin.
Ben çıkarım birazdan.

kahh dedi ki...

tavayla buzdolabına tıklandı ve yumurtalar tavaya girdi.. hemdee kırılmış biçimde :))
alt raftan mavi şişe gibi bişi

kahh dedi ki...

kahverengi dolabın sol alt kapağını açın ve fenerel bakın, maket bıçağı alıyoruz

kahh dedi ki...

masanın üstünden kase ve beyaz kağıt alındı.. kase aboult edildi ve o sırada petber yazan kırmızı kavanoza tıklandı..ikisi birleşti

kahh dedi ki...

kahverendi dolabın camlı kısmından kavanoz alındı ve içinde anahtar gibi bişi var

Sis dedi ki...

bende de şu anda 3 item yeri boş.ocağın orta bölümü çekilebiliyor.ama tıkandım.

kahh dedi ki...

buzdolabın sağ yanından pembe cam gibi bişi alındı

Sis dedi ki...

ben bırakıyorum.oğlanın karnı aç.yemek hazırlayacağım.kolay gelsin

kahh dedi ki...

çubuk oldular.. kasedeki salatayı yedik bu çubuklarla ve 45 sayısı çıktı

kahh dedi ki...

yan duran mavi şişe gibi şeyide tıkladık bu çubuklarla.. bu dondurmaymışşş... tamamen soyuluncaya kadr tıklıyoruz ve 86 şifresi çıkıyor

kahh dedi ki...

buzdolabını açtım kapaktaki süte kavanozla tıkladım ve sütle doldurdum

gökce-kuki dedi ki...

evet ben onu yapmıstım sonta buzdolabının altındaki ilk cekmeceyi ac o sulu bardakla tıkla buz gelcek bardaga daha sonra drin it die bi yazı cıkacak bardaga tıklayınca o yazıya basınca ir buzun üstünde 5 rakamı belirecek

kahh dedi ki...

oyuna yeniden başladım ama bu sefer buzdolabın yanındaki çubukları alamıyorumm yaaa

kahh dedi ki...

benim buzların üstünde hiçbi rakam çıkmadı kiii

kahh dedi ki...

gökçe bendee bunu yapmıitım ama benim buzların üstünde rakam yokk

gökce-kuki dedi ki...

drink it die bi yazı cıktımı bardak boş olcak sadece buz olcak icinde drin it ic demek icince sadece uzlar kalıo

kahh dedi ki...

tama buzlar kaldıı ama buzların üstünde rakam yok

kahh dedi ki...

tamam buldumm eksik yazmışsın ama...
sütü içince buzlar kalcak sonra kahverengi kutuyu tıklıycaz ve yine içicezz sonra buzun üstünde 5 yazıyo

gökce-kuki dedi ki...

ben sadece bi kutuya tıklamıstım kahdiiii sonra uza tıklamıstımmm

kahh dedi ki...

ilerleyemedimmm ben gökçee yaa.. alla allaa... tıkandım yaa

occult dedi ki...

kahverengi dolaptan alınan kavanozdan çıkan anahtar gibi şeyi ocağın altında on/off yeri var oraya takıyoruz sonra onu açıp ocağı yakıyoruz.sonra çeşmeyi açıp oraya alınan kağıdı tıklıyoruz 2 rakamı çıkıyor ortaya

occult dedi ki...

ben bitirdim şifre konusunda kopya aldım yalan sölemiyeyim :))

occult dedi ki...

kasanın şifresi 3959 76*45+7+5=3959
tv kanalına 527 giriyoruz bulduğumuz rakamları.....

Nağme dedi ki...

ocağın altındaki yere önce fenerle tıklayıp öyle kolu takıyoruz.
Şifre için sağol occult bitti:))